OOTG 19 - Du måste lova mig

 
TIDIGARE KAPITEL:
  ”Vad vill du Justin? Jag har lite bättre saker för mig än stå att slösa tid på dig”

  ”Viktiga saker som va då? Att våldta unga tjejer? Är det vad som får dig att känna dig stolt? Är det vad som är så himla viktigt så att du inte kan prata?” spottade Justin fram och jag såg hur Tomas stelnade till i sitt steg. Han stod fast frusen ett tag innan han vände sig mot oss och jag såg hur även hans blick hade svartnat. 

  Oh boy, det här kommer inte att sluta bra.

 



 

 

  ”Vad sa du nyss?” frågade Tomas och tog några steg mot oss. Om jag hade vart Justin hade jag backat undan, det hade vart det smartaste valet att göra. Men just nu tänkte inte Justin smart, han tänkte med sin ilska och det var hans misstag för tillfället. Han började gå Tomas till mötes jag ångrade nu att jag låtit Justin gå. Jag borde ha fortsatt att försöka övertala honom att inte göra det här. Jag litade på Justin, det gjorde jag. Men jag är inte korkad. Jag vet vem Tomas är och hur mycket det än tar emot så vet jag att Justin kommer att förlora. 

  ”Du hörde mig Tomas, du vet mycket väll väll vad jag sa . Du är ett monster, du är en sjuk jävel och du kommer aldrig att röra henne igen”

  ”Så det säger du?” frågade Tomas med ett stort leende på läpparna och tog det sista steget som behövdes för att dem nu skulle stå precis framför varandra. Jag kände hur oron spreds i mig när jag såg hur nära dem var. Haten i Tomas ögon och hans nävar som var hårt knutna. Jag visste att det här skulle slita illa, så varför lät jag honom gå. Jag borde ha hindrat honom. Jag borde ha stoppat honom. Hur vet jag inte men jag borde stoppat honom.

  ”Du vet, jag har stått ut med ditt skit ett tag nu och vet du vad. Jag har fått nog utav dig. Du tror att du är så himla perfekt eller hur. Du tror att allt du gör är okej och att du kan komma undan med det”

  ”Precis som du och våldta tjejer alltså. Säg mig, är det bara Adria du vart på eller är det andra hjälplösa tjejer som du gett dig på? Sårat och ärat för livet?”

  ”Du tror att du är så smart Justin. Men vett du vad? Du är precis som jag. Du hoppar från tjej till tjej och du vill bara ha en grej. Du vill ha sex precis som mig”

  ”Det kanske jag vill förut men det finns en skillnad mellan oss”

  ”Och vad är det?”

  ”Skillnaden mellan dig och mig är jag inte behövde tvinga mig på någon. Jag gjorde inget emot någons vilja och tvingade mig inte på dem. Dem gjorde det frivilligt medan du blev tvungen att binda fast dem så att du kunde ta dem. Du tvingade dem till det och det spelade ingen roll hur mycket dem bad dig att sluta. Du njöt utav deras motstånd vilket gör dig till en sjuk jävel”

  ”Och vad gör dig till en sådan mycket bättre människa? Tror du verkligen att alla dem där modellerna och kändisarna som du legat med skulle ha gjort det med dig om du inte vart känd? Dem vill bara ha uppmärksamheten och du använder det emot dem. Medan jag använder handbojor som mitt vapen använder du att du är känd. Du har inget annat att erbjuda dem än att dem kan få lite uppmärksamhet som ditt senaste ligg. Så varför åker du inte bara tillbaka till vart du kom ifrån och fortsätt att ligga runt med tjejer för här kommer du inte få något. Vi kan se dig för vem du egentligen är och om du hoppas att få ihop det med Adria så kan du glömma det. Du kommer aldrig att mäta dig med mig så varför ens försöka? Du är bara ett barn och du spelar i en liga med män. Plus Adria är ett jävla pris att få och en bortskämd, överskattad kille som du kommer aldrig att kunna mäta dig till det” skrattade Tomas fram och nu verkade Justin få nog för i nästa sekund gjorde hans knytnäve kontakt med Tomas kind och efter det bröt helvetet ut.

 

Justins perspektiv

  Efter Tomas var klar kunde jag inte längre hålla mig. Jag kokade redan utav ilska och höra Tomas jämföra mig med honom var det sista stråt. Jag var ingenting som honom. Jag kanske har vart med en hel del olika tjejer men jag har aldrig gjort något mot deras vilja, dem har alltid vart med på det. Det var den stora skillnaden mellan oss två. 

  Att smälla till honom fick adrenalin att rusa igenom min kropp och en viss glädje spreds inom mig också när jag hörde hur han stönade smått. Men glädjen försvann lika fort när han kontrade med ett slag som träffade mig i revben. Men innan han hann slå till mig igen gjorde min knytnäve än en gång kontakt med hans kind vilket fick honom att stapla bakåt en aning. Jag tog detta till min fördel och slog honom en gång till. Denna gång satt mitt slag vid hans revben men innan jag hann få in ännu ett slag kände jag ett slag mot min kind. Jag backade undan några steg för att kunna hitta balansen innan jag kollade upp på Tomas igen. 

  Hans blick var fylld med inget annat än hat och han skakade smått utav ilska. Precis som jag och jag visste att ingen utav oss skulle ge oss snart. Frågan var bara vem utav oss som skulle sluta som ‘vinnare’ i slutet.

  ”Kom igen då super star. Vad väntar du på? Jag trodde du skulle ge mig vad jag förtjänade och just nu känner jag inte mer smärta än jag känner när jag var med Adria andra gången. Hon lyckades då få in några slag på mig och helt ärligt så gjorde det mer skadad än det du gjort. Du slår som en tjej Bieber. Jag är besviken, jag hade hoppats på mer” sa Tomas och jag såg helt ärligt rött just nu. Sen utan att tänka slängde jag mig mot honom men jag antar att folk har rätt när dem säger att man inte ska tänka med sin ilska för helt ärligt så tänkte jag inte klart. 

  Jag lyckades bara få in något slag till innan Tomas på något sätt fått ner mig på marken. Han satt gränslande över min mage och måttade slag mot varje kroppsdel han kunde komma åt. Men hans slag mot mina revben var det som verkligen kändes och även fick mig att skrika högt utav smärta. Tomas skrattade smått och fortsatte att måtta slag. 

  Sen efter ännu ett slag mot mitt huvud svartnade allt en kort stund och när jag öppnade ögonen igen var Tomas inte längre över mig. Jag kollade frågandes runt mig men det var inte förs än ett högt skrik fyllde mina öron som jag fann honom. Han stod en liten bit bort med Adria uppressad mot husväggen. Hans hand låg runt henne hals och han såg ut att viska något i hennes öra innan hans läppar låg över hennes. Adrias händer försökte frenetiskt putta undan honom men det verkade inte göra någon skada. Han greppade bara tag om hennes händer för att sen hålla fast dem över hennes huvud innan han fortsatte att kyssa henne.

  Jag kände hur jag blev om möjligt argare och i nästa sekund så hade jag slängt mig på Tomas. Jag vet inte hur det hände men på något sätt lyckades jag få bort honom från Tomas och hade honom nu på marken. Det var nu min tur att gränsla honom och jag började slänga slag efter slag mot allt jag kunde komma åt. Hans mage, bröst och speciellt hans fula ansikte. 

  Jag kunde höra hur Adria försökte hämta andan då Tomas stängt av hennes luft vägar och allt jag kunde se framför mig var hans läppar över hennes. Han var så himla sjuk i huvudet och jag kan inte förstå hur Henrik kunde vara kompis med honom. Med mannen som har våldtagit hans dotter. Visserligen så visste han ju inte om den delan men uppenbarligen kände Henrik inte sin så kallade bästa kompis så bra som han trodde. För han har en hel del mörka sidor som han lyckats hålla bort.

  ”Hej hej hej, vad är det som händer här då?” hörde jag någon ropa vilket fick både mig och Tomas att sluta med det vi gjorde. Jag kollade upp på personen som nyss kommit och till min frukta fastnade min blick på Henrik som kom springandes från hans bil. Jag vände min blick till Adria som kollade panikslaget på mig men jag hann knappt tänka innan Tomas puttade av mig från honom. Jag tappade andan när jag ramlade med en duns till marken vilket gjorde mig en aning förlamad så när Tomas ställt sig upp för att sparka mig hade jag ingen chans att att försvara mig.

  

  ”Kom igen bara något steg till” sa Adria och jag fortsatte att släppa fötterna efter mig. Vi var nu på väg upp i ladan för att sen kunna sätta oss ner på min säng. Eller jag satt på min säng medan Adria hukade sig framför mig.

  ”Det här kommer bli en rejäl blåtira. Det är tur att det inte finns några paparazzi här runtomkring för det här skulle inte ha sett bra ut i tidningarna” sa hon och vände ner blicken från mitt öga till mina händer som förstörda. Men dem såg i alla fall bättre ut nu än dem gjorde tidigare. Adria hade lyckats få ut allt smuts så att det inte skulle bli infekterat.
  ”Jag bryr mig inte vad dem skulle skriva, vad folk skulle tycka. Han förtjänade det, jag ångrar inte att jag gav mig på honom. Jag skulle göra det om och om igen om jag kunde. Han förtjänar alla slag jag gav honom plus mer. Det enda jag ångrar är att jag lät honom komma åt dig. Jag lovade dig att han aldrig skulle komma nära dig igen och jag svek dig”

  ”Justin du behöver inte oroa dig för mig. Jag mår bra. Det är du som kommer ha blåmärken och sår över hela kroppen så du borde oroa dig mer för dig själv än mig”
  ”Jag kunde inte bry mig mindre om mig själv just nu. Jag bröt mitt löfte till dig, jag lät honom komma åt dig” sa jag och stängde ögonen hårt för att försöka få bort blicken av Tomas med händerna på henne. Med henne upptryckt mot väggen med hans läppar mot hennes ”Adria jag har aldrig vart så arg, känt sådant hat som jag kände när jag såg vad han gjorde mot dig. Jag skakade utav ilska och jag såg rött. Om inte din pappa hade kommit tror jag inte att jag hade stannat på ett bra tag. Jag ville se honom lida, jag ville se honom med sådana smärtor. Jag var så himla arg och det var ett tag där jag faktiskt vill döda honom. Adria jag hade tankar på att döda honom” sa jag, nu en aning rädd för mina egna tankar. Jag var vanligtvis inte en våldsam person men Tomas hade förtjänat det han fick. Men att döda honom? Det skrämde mig en aning att jag hade tankar på att gå så långt.

  ”Justin snälla lyssna på mig, det här är inte på något sätt ditt fel. Om du inte hade vart här hade saker kunnat vart så mycket värre. Du har skyddat mig mer än du inser och det är ju inte så att jag inte haft tankar på att jag velat döda honom också. Men det är skillnaden mellan oss och människor som han. Vi tänker det bara. Vi är inte som dem och gör de saker vi tänker på”

  ”Men Adria du förstår inte hur stark den känslan var. Jag ville inget annat än att se till att han aldrig skulle kunna skada någon igen” sa jag och kollade ner på mina händer. Adria suckade smått och pressade den ena ispåsen som hon fixat mot mitt öga medan hon gav mig den andra så att jag kunde lägga den över mitt skrev.

  ”Lyssna på mig Justin och snälla lyssna noggrant. Jag är tacksam för det du gjorde, du stod upp för mig. Vilket ingen någonsin gjort för mig. Och innan du säger något så nej ingen har haft chansen då jag inte berättat något om det här. Men ingen har haft min rygg lika mycket som du när det kommer till annat heller. Jag har alltid behövt vara stark och hjälpa alla runtomkring mig. Jag har aldrig kunnat falla för jag har vart rädd att ingen skulle kunna fånga mig. Jag vill inte börda min vänner med allt för jag vill inte få dem att må ännu sämre. Dem hade deras problem och jag ville inte lägga till på den högen. Så jag har hållit allt inom mig tills du kom och helt ärligt så kunde jag inte vara gladare. För Justin du har gjort allt så mycket bättre för mig”

  ”Adria jag” började jag men avbröt mig snabbt då jag inte riktigt visst vad jag skulle säga. Men det behövdes inte för i nästa sekund låg Adrias läppar över mina och jag kysste henne snabbt tillbaka utan att tveka. 

  Jag hoppade bak i sängen så att Adria också kunde komma upp och jag greppade tag om hennes höfter för att dra upp henne så att hon nu satt gränslande över mina lår. Hennes händer var i mitt hår och hennes tunga hittade sin väg in i min mun utan att fråga. Inte för att jag klagade då. Mina händer hittade sin väg ner till hennes lår som var bara och jag drog med tummarna över dem. Hon stönade smått in i min mun och drog sig närmre mig. Den här gången var det min tur att stöna för när hon kom närmre råkade hon rulla sina höfter så att hon pressade ner på mitt skrev. Vilket jag i vanliga fall inte haft något emot. Men nu så hade jag för ont för att kunna njuta utav det så mitt stön var utav smärta, vilket även Adria verkade märka då hon drog sig undan från mig.

  ”Omg Justin jag är ledsen. Jag menade inte, jag tänkte inte. Hur är det?” 

  "Det är inte bra. Jag menar vilken fegis sparkar en annan kille mellan benen. Det gör piss ont" sa jag vilket fick Adria att skratta smått men hon försökte hålla det diskret. Det hon inte visste var att jag gillade höra henne skratta. Jag blev själv alltid glad utav det. Efter att hon slutat skrattat, fnittrat eller vad hon nu gjort var det något annat som tog över hennes blick, av vad visste jag inte.

  "Stackars bebisen, vill du att jag ska massera och göra det bättre?" frågade hon och jag kollade chockat ner på henne. Menade hon det jag trodde att hon menade?

  ”Jag..Jag” var allt jag fick fram innan orden fastnade i min hals. Jag svalde högt för bara tanken utav det fick mina byxor att bli trängre. Men jag sa inget för jag visste inte om hon menade det jag trodde -och hoppades smått på- för jag ville inte lede henne till något som som hon inte ville. Plus jag vet vad hon har gått igenom så jag skulle aldrig försöka något. Om vi kommer att göra något måste hon vara den som leder in till det. Jag tänker inte pressa henne till något.

  "Justin problemet är inte att ge njutning utan det är att ta emot det" sa Adria som att hon läste  mina tankar och ett litet leende låg på hennes läppar. Hon skiftade smått så att hon nu satt bredvid mig och med en hand på mitt bröst fick hon mig att lägga mig ner. Hon la sig ner bredvid mig så att hon låg halvt över mig och kastade bort ispåsen som legat över mitt skrev. Hon bet sig löst i läppen och kollade nervöst upp på mig innan hennes hand började dras över mitt bröst, mage -min tröja var redan av, Henrik fick mig att ta av den då den hade blod på sig-  och vidare ner mot mina byxor. Hennes hand gjorde ett fort arbeta på mina byxor men innan hon hann göra något mer greppade jag tag om hennes hand för att kunna stoppa henne.

  ”Adria du behöver inte göra det här”

  ”Jag vet det Justin. Det är ingen fara, jag hade inte gjort det här om jag inte velat”

  ”Jag vet, jag vill bara inte att du ska göra något som du sen kommer sluta upp med att ångra” sa jag och kollade henne i ögonen för att visa henne att jag var seriös.

  ”Justin som jag sa, jag skulle inte göra det här om jag inte kände mig bekväm. Men jag behöver inte om du inte vill” sa hon och jag kollade chockat på henne. Trodde hon verkligen att jag inte ville att hon skulle göra. Got dammit jag blir ännu hårdare bara genom att tänka på det.

  ”Adria det är inget mer jag skulle vilja just nu” sa jag ärligt och jag stängde ögonen hårt gör att inte kasta mig över henne.

  ”Så stoppade mig inte då”

  Efter att tveka en aning i fall Adria skulle backa undan släppte jag hennes hand och hon fortsatte att jobba på mina byxor. Mina byxor som snabbt var nerdragna till knäna tillsammans med mina kalsonger som jag inte ens visste att hon greppat tag förs än hennes hand greppade tag om mig. Ett högt stön lämna mina läppar och jag öppnade ögonen för att kolla ner på Adria som redan kollade upp på mig. Hennes blick var intensiv och jag klarade det inte längre. Jag flätade in min ena hand i hennes hår så att jag kunde dra henne upp till mig. Våra läppar började röra sig tillsammans medan hon fortsatte att stryka mig på det mest underbara sätt. Sen i samband med att min tunga trängde in i hennes mun började hon röra sin hand snabbare. 

  Jag stönade högt mot hennes läppar och kände hur jag fort började närma mig min höjdpunkt. Jag hade inte gjort något sådant här på länge så det skulle inte kräva mycket mer för att få mig att komma. 

 

  ”Got dammit Adria. Vart fasiken lärde du dig att göra det där?” frågade jag när jag väll fått tillbaka andningen efter det som nyss hänt och jag dragit upp mina kläder så att dem nu satt på plats runt mina höfter.

  ”Jag vet inte. Jag har aldrig gjort det här förut, jag bara. Jag bara gjorde det jag trodde skulle kännas bra” sa hon en aning tvekande och jag antar att hon tvekade fall hon gjort ett bra jobb eller inte. Men hon hade ingen anledning att oroa sig. Det hade känt så bra och för att vara helt ärlig så har jag inte kommit så hårt på väldigt länge. Jag menar var inte mina höga stön bevis nog på att jag njöt utav det?

  ”Jag har svårt att tänka mig att det skulle vara din första, för herre min skapare Adria. Det kändes så bra” jag såg hur en rodnad spreds på henne kinder och jag kunde inte låta bli att le stort. Hon var bara för himla gullig. Jag kupade hennes ansikte i min ena hand så att jag kunde lyfta upp hennes ansikte mot mitt då hon kollat bort från mig. Jag pressade minna läppar mot hennes men det slutade inte där. Jag drog med tungan längst hennes underläpp i en fråga om tillträde in i hennes mun vilket hon snabbt gav mig.

  Jag stönade återigen för säkert hundrade gången bara idag när hennes tunga gjorde kontakt med min och hennes händer hittade sin väg in i mitt hår. Jag pressad mina läppar hårdare mot hennes men det räckte inte, jag ville vara närmre henne. Just nu krävde min kropp hennes. Med en enkel rörelse lyckades jag snurra runt oss så att Adria nu låg på rygg i sängen med mig över sig. Detta lyckades jag göra utan att avbryta vårat kyssande men Adria drog sig inom kort undan från mig för att hämta luft då vi hållit på ett tag. 

  Själv så vred jag huvudet åt sidan så att jag sen börja placera kyssar över hennes hals. Jag hittade enkelt hennes svagpunkt vilket fick ett högt stön att lämna henne perfekt läppar. Jag fortsatte att placera öppna mun kyssar över hennes hals och jag kunde höra hur hennes andetag blev djupare, stönen högre då hennes läppar var precis vid mitt öra. Men när jag kom ner till henne nyckelben kunde jag inte fortsätta längre, i alla fall inte utan godkännande från Adria. jag ville inte pressa henne till något.  

  Jag drog mig undan från henne och placerade mina händer på varsin sida utav hennes huvud så att jag kunde hålla min vikt utav henne. Jag öppnade ögonen och kollade ner på Adria som kollade en aning chockat på mig. Förmodligen chockad till varför jag drog mig undan från henne.

  "Jag vill testa en grej. Men du måste lova mig att säga till om jag går fram för fort. Be mig att sluta så slutar jag, jag lovar" sa jag och kollade henne djupt i ögonen så att hon skulle kunna se att jag menade det jag sa. Vilket jag gjorde, jag skulle aldrig göra något mot hennes vilja. Eller någon annan för den delen.

  Hon nickade till svar men det räckte inte, jag vill ha mer ”Du måste lova mig att säga till om jag går fram för fort. Om jag gör något som du inte gillar” sa jag och fortsatte att kolla in i hennes ögon. För jag måste veta att hon skulle säga till mig, jag behövde den bekräftelsen. För jag var rädd att jag skulle göra något hon inte var redo för annars.

  ”Jag lovar”

  

 



 

 

Så kapitlet är upp och kom kompesation för den hemska uppdateringen blev det lite längre så att ni har lite mer att läsa. Jag har redan börjat på nästa kapitel så förhoppningsvis så komme det inte att vara lika lång väntan på det.

 

Men vad tycker ni? Det hände en hel del i det här kapitlet!

1, Vad tycker ni om Justin och Tomas fajt? är väldigt osäker på den biten för är inte säker på fall jag fick till det bra eller inte :/

2, Vad tyckte ni om det som hände där efter då? Adria och Justin tog ett steg fram i deras relation :)

3, Vad tror ni det är Justin vill "testa" Adria?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt

2014-01-21 @ 00:24:58
Postat av: Emelie

jätte bra ! :)

2014-01-21 @ 08:10:28
URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
Postat av: Jen...!<3

Det är en sak jag inte fattr. Vad hennde med hennes pappa? Fick han reda på allt eller vem fick skulden? Jag tycker det är lite oklart

2014-01-21 @ 12:08:12
URL: http://justinblogg.blogg.se
Postat av: Camilla

Det här var bästa kapitlet på länge! Längtar tills fortsättningen, små stav fel som du kunde fixat genom att läst igenom annars PERFEKT. Men...vad tyckte Henrik?

2014-01-21 @ 15:59:38
Postat av: Anonym

Superbra :)

2014-01-21 @ 16:06:14
Postat av: Hilda

Jääättttee braaaa !

2014-01-21 @ 16:17:36
Postat av: Hedvig

Jättebra:)

2014-01-21 @ 17:09:33
Postat av: Anonym

Jättebra tror att han ska slicka henne

2014-01-21 @ 18:37:42
Postat av: Melinda ^^

Superbra kapitel, du är verkligen talangfull innom skrivning! <3 Ja tyckte att Justus och Tomas fajt var bra skrivet. Det bliv spännande att läsa :) Men vad tyckte Henrik?? Och vad vet han om det som hände?? De va bara kul att dem tog ett steg fram i relationen, hahah äntligen! XD Har ingen aning om vad det är som Justin vill testa Adria, vilket känns kul! Blir ännu mer spänning då, och jag längtar därför ÄNNU MER tills nästa kapitel för att få veta vad som ska hända! :) Snälla kan nästa kapitel komma snart, de behöver inte vara långt, vill bara veta fortsättningen! ;) <3

2014-01-21 @ 18:42:25
Postat av: Ariana

Nästa gång gör med mycket detaljer hehe😁
Det va skit bra hihihi👌
Du är bäst💗💗💗💗💗😵👐

1:jätte bra skrivet där tycker jag!

2:göllig❤️🐸

3: nu får du ursäkta mina tankar och språk men jag TROR han vill slicka henne hihih 😏 HAHA

2014-01-21 @ 21:01:17
Postat av: Ariana

Nästa gång gör med mycket detaljer hehe😁
Det va skit bra hihihi👌
Du är bäst💗💗💗💗💗😵👐

1:jätte bra skrivet där tycker jag!

2:göllig❤️🐸

3: nu får du ursäkta mina tankar och språk men jag TROR han vill slicka henne hihih 😏 HAHA

2014-01-21 @ 21:01:18
Postat av: Fanny

Såååå himla bra!

2014-01-21 @ 21:10:03
Postat av: Clara

Tycker du lyckades väldigt bra med "fajten" och det justin ska testa kan ju vara vad som helst? Kanske justin ger Adria njutning eftersom Adria gav Justin? Sjukt bra skrivet och längtar till nästa ❤️❤️❤️❤️

2014-01-21 @ 21:19:45
Postat av: Emilia

Så jävla bra! men vad tyckte Henrik? fattade inte riktigt den biten.
Jag tror att han kommer slicka henne ;)

2014-01-21 @ 21:52:36
Postat av: Hahha

Awe va söt hon gav honom en av runkning😂 hahha ja vill oxo på justin!❤️

2014-01-21 @ 22:51:39
Postat av: Linn

wow.. inte alls vad jag trodde kapitlet skulle innehålla.. BUT I LIKE IT! 😜 tja.. jag är nog ganska säker på vad han kommer göra. hehehehheheheheeheh... GRYMT KAPITEL! kramis.

2014-01-22 @ 16:01:33
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: Celebnovell

Jättebra! :)
1. Det var bra men det blev lätt jobbigt att läsa hur Justin träffade ett slag på honom och hur Thomas träffade Justin osv.
2. Tycker det var bra, dom kan inte stanna på samma spår hela tiden.
3.-

2014-01-23 @ 16:05:36
URL: http://celebnovell.blogg.se/
Postat av: moiiis

Jättebra!:)

2014-01-23 @ 20:53:31
URL: http://moaaaaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Ihihihihi jättebraaaaa

2014-01-23 @ 20:59:56
Postat av: Emelie

Så sjuuuuuuuuuukt bra! När kommer nästa!?

2014-01-25 @ 09:40:08
Postat av: Andreá

Jätte bra! Har läst hela ''novellen'' Igår och idag (kan väl säga att jag fastnade direkt) Du måste skriva mer snart ! <3

2014-01-25 @ 23:30:12
Postat av: justindrewnovell

Så sjukt bra!!!! :)

2014-01-26 @ 12:39:41
URL: http://justindrewnovell.blogg.se
Postat av: anonym

så bra kapitel omg jag kan inte vänta på nästa gud!!
så spännande ! jag tror att han vill ha sex med henne eller jag tror han kommer slicka henne eller når för hon gav honom njutning elleer så men kan du skriva detaljerat om de ska göra det asså så så mycke som por eller nåt men vanligt du fattar vad jag menar tror jag !!

2014-01-26 @ 15:33:44
Postat av: Anonym

vad tyckte hennes pappa om att dom slogs. han måste ju vara fundersam!? han kommer nog ge henne lite njutning hahah!!!!!!!!!!!!!

2014-01-26 @ 20:35:12
Postat av: Tina

ÅH! började läsa din novell igår då jag hittade den! SÅÅÅÅ BRAAAA! Längtar galet mycket till nästa kapitel <3

Svar: Åh tack så mycket! Jag är glad att du gillar novellen och välkommen hit eller vad man ska säga. Heheh ;) <3
Just Twitter

2014-01-27 @ 19:11:22
URL: http://tinus.forme.se
Postat av: Anonym

Har du ens på börjas på kapitlet?☺️

Svar: Ja jag har börjat med kapitlet och jag hoppas att få upp det till imorgon. Men jag har mycket läxar och prov som kommer nu så har inte riktigt haft tid att skriva :)
Just Twitter

2014-01-27 @ 21:18:16
Postat av: anonym

ska det komma nån kapitel idag?

2014-01-28 @ 19:35:35
Postat av: Anonym

Vilken tid?☺️

2014-01-28 @ 19:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback