OOTG 6 - Bara ett litet problem

TIDIGARE KAPITEL: Jag skulle precis vända mig om och fortsätta min jakt på Justin när jag hörde något stönande ljud som lät som ”oh Justin” eller något liknande och jag skakade smått på huvudet. Självklart så var det Justin som var med i det här. Och från vad jag kunde se så såg det ut som att tjejen som han var med var Felicia. Ingen mindre än Helenas lilla syster. Jag antar att dem var mer lika än folk trodde. Dem var slampor båda två och föll alltid för samma killar.

  Jag började tänka på olika sätt att bryta på det här och ett litet leende spreds på mina läppar när jag kom på hur jag skulle få isär dem. Och kanske förhoppningsvis få Justin att sluta med det här. Men det var nog att hoppas på för mycket om ni frågar mig. 

  Men den här gången skulle han inte komma undan så lätt i alla fall.

 



 

Justins perspektiv

  Jag mumlade tyst för mig själv och började gå bort från ladan. Jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen då jag inte kände till det här stället. Men jag behövde komma bort från Adria. Jag var skit sur på henne just nu för det hon gjorde. Överdrev jag lite med min reaktion? Kanske det kanske. Men min dricka och mitt gräs är det som håller mig lugn och får mig att slappna av när jag är stressad. Jag har blivit rätt fäst vid det enda sedan Lill Twist fick mig att börja och just nu har jag inga planer på att sluta med det. Det får mig att må bättre och glömma bort allt för en liten stund. Jag mår kanske inte så jävla bra dagen efter med bakfylla och allt men det är värt det. För under dem timmarna som jag är ute och festar så kan jag helt släppa allt och bara ha kul.

  Okej tillbaka till Adria. Hon har sabbat allt, det var det som skulle ta mig i genom den här lilla ”resan” eller vad man ska kalla det och nu har jag inget utav det. Det är borta.

  Men jag måste ge henne lite propps för det hon gjorde. Efter alla gånger som jag fått ett utbrott på henne och skrikit åt henne hade jag nog räknat med att hon skulle baka undan. Det är vad dem flesta skulle göra efter att ha hört om mitt ryckte. Folk vet att jag blir våldsam när jag har druckit. Jag har hamnat i ett antal slagsmål. Men enligt mig så har dem flesta förtjänat det. Kanske inte alla då jag faktiskt tycker synd om några utav dem då dem blivit min lilla slagpåse eller vad man ska kalla det när jag behövde få ut lite frustration.

  ”Justin, Justin vänta” hörde jag någon ropa och jag drogs ur mina tankar. En aning irriterad över att någon stört mig i mina tankar vände jag mig om med ett högt irriterat stön.   Men ilskan försvann lika fort som den kom när min blick föll på en kort tjej som kom springandes emot mig. 

  Jag lät min blick glida över henne och ett litet leende spreds på mina läppar. Hon såg bra, inte riktigt något speciellt men jag antar att det får duga. Hon hade blont långt hår som räckte henne till midjan, gröna ögon som nästan såg grå ut från vissa vinklar. Hon var rätt kort, säkert bara 160 eller något. Hon hade en kort klänning på kroppen som satt tajt längst hennes kropp. Men om jag hade vart henne hade jag nog inte haft det. Hon hade inga kurvor att vissa up utan hon var nästan helt platt. Både fram och bak. Men jag antar att det får duga för nu.

  ”Åh jag kan inte fatta att du faktiskt stannade” började hon andfått när hon kom fram till mig och jag himlade smått med ögonen ”Jag är ditt största fan, jag vet att jätte många säkert säger det men jag kan lova dig det. Jag vet allt om dig och när jag säger allt så menar jag verkligen allt. Okej nu låter jag som värsta stalkern, vilket jag kanske är men” började hon babbla och jag suckade smått.

  Jag greppade tag om henne och drog henne närmre mig för att sen pressa mina läppar mot hennes ”Du pratar för mycket” mumlade jag mot hennes läppar innan jag fortsatte att kyssa henne. Till min lycka slutade hon prata och kysste mig tillbaka. Jag placerade mina armar runt hennes midja och pressade henne upp mot mig. Hennes händer hittade snabbt sin väg runt min nacke och hon började leka med mitt hår där. Jag började gå framåt vilket fick henne att backa bakåt tills jag hade henne upptryckt mot ena trädet som låg längst stigen.

  När vi ståt där ett tag tog jag det enkelt till nästa steg genom att pressa in min tung i hennes mun utan att fråga. Varför skulle jag ens fråga? Jag visste att hon ville ha mig precis som alla andra tjejer. Hon stönade smått i min mun och drog lätt i mitt hår vilket även fick ett stön att lämna mina läppar. Vilket hon verkade vara nöjd med då hon flinade smått mot mina läppar.

  Hon drog sig undan från mig för att hämta andan och jag lutade mig åt sidan för att istället börja placera öppna mun kyssar längst hennes hals. Jag nafsade smått och lät mina händer glida ner till hennes rumpa istället och gav den en liten kläm. Ett högt stön lämnade hennes läppar. Jag låg belåtet och fortsatte att kyssa hennes hals och höga stön och lämnade hennes läppar. Till och från mumlade hon fram små meningar.Jag hörde inte riktigt vad hon sa men en var väldigt tydlig.

  ”Oh Justin” stönade hon fram och jag skrattade kort. Att manipulera den här tjejen var för lätt. Jag hade inte ens börjat göra något och hon var redan helt galen i mig. Hon var säkert oskuld. Jag menar, hon är väldigt lätt påverkade.

  Jag drog mig undan från henne och öppnade munnen för att fråga fall hon bodde i närheten när jag kände hur någon drog tag i mitt hår. Jag rycktes bort från tjejen framför mig och blev tvungen att böja mig ner när mitt huvud blev nertryckt.

  ”What the fuck. Vad fan är det här? Vem är du ens?” skrek jag och blev tvungen att böja mig ner ännu mer när personen drog hårdare i mitt hår. 

  ”Behöver du verkligen ställa den frågan Bieber? Borde det inte det vara rätt uppenbart vem det är som gör det här mot dig?”

  ”Adria?”sa jag mer frågande än konstaterande och hon skrattade kort.

  ”Ding ding ding, vi har en vinnare”

  ”Okej bra, nu när vi har klurat ut det. Kan du förklara för mig varför du nästan sliter av mitt hår?” sa jag och satte mina händer över hennes för att försöka få henne att släppa sitt grepp. Men hennes grepp släppte inte och jag började ge upp hoppet om att hon skulle släppt inom kort.

  ”Du vet mycket väll varför jag gör det här Justin. Eller måste jag gå igenom reglerna igen?” frågade hon men jag svarade inte utan grumlade bara tyst för mig själv.

  ”Okej visst, jag kan dra reglerna igen. Första regeln, inget festande. Andra regeln, du får varken dricka eller röka på. Sen sista men inte minst den tredje regeln, inga tjejer. Vilket även var den regeln som du bröt. Eller med tanke på att jag hittade dricka och gräs i dina väskor så har du även brutit med andra regeln”

  ”Och? Jag har ju sagt till dig att jag inte bryr mig om regler. Jag lyssnar inte på ens på min mamma eller pappa så vad får dig att tro att jag skulle lyssna på dig?”

  ”Oh lita på mig Bieber. Du kommer att önska att du hade lyssnat på dina föräldrar när jag är klar med dig”

  ”Lägg bara av Adria. Alla vet att du bara är snack men ingen verkstad. Du är patetisk så varför låter du inte Justin gå så att vi kan fortsätta med det vi  höll på med innan du kom hit och störde” sa tjejen som jag fortfarande inte hade någon aning om vad hon hette. Hon greppade tag om min arm för att dra mig till sig. Vilket bara fick Adrias grepp om mitt hår att bli hårdare och jag stönade högt av smärta när jag kände hur det drog till i min hårbotten. Det kändes som att hon skulle dra ut mitt hår när som helst.

  ”Fuckit Adria släpp mitt hår för guds skull.Om du inte släpper så lovar jag att jag kommer”

  ”Kommer vad då Justin? Dina hot skrämmer mig inte. Du har hotat mig ett antal gånger nu, du har till och med lämnat blåmärken på min kropp” spottade Adria fram och syftade mot den gången som jag putade in henne i stal dörren när hon vägrade släppa förbi mig. Det hade lämnat ett stort blåmärke på hennes rygg ”Dina hot betyder inget för mig så sluta bara med det. Så om du vill behålla din älskade lugg så tipsar jag dig att du följer med mig hem igen”

  ”Och om jag inte följer med dig då? Vad skulle hända då om jag får fråga?”

  ”Ja det skulle betyda slutet för din lilla lugg och kanske bränna upp lite av dina grejer för att få dig att inse konsekvenserna med att bryta mot mina regler. Din vackra lilla gitarr skulle brinna rätt bra och vara rätt bra ved. Tror du inte det Justin?”

  ”Du skulle inte”

  ”Är du verkligen så säker på det. Jag menar, jag brände upp sina andra saker utan att ens tveka en sekund. Tror du verkligen att jag skulle tveka om det här då?”

  Jag öppnade munnen för att säga något men stängde den lika snabbt igen då jag faktiskt inte tvekade på att hon skulle göra det. För hur mycket jag än önskade att hon var rädd för mig så var hon inte det. Vilket om ni frågar mig var jävligt sexigt. Hon tog inte skit ifrån någon och hon vet vad hon vill.

  ”Så om du vill ha dina saker kvar så tipsar jag dig att du inte fortsätter att bråka med mig” sa hon och jag svarade henne bara med en kort nick. Hon började gå tillbaka mot ladan, fortfarande med ett dödsgrepp om min lugg som jag kan lova snart kommer att ramla av om hon inte släpper snart. Adria tryckte ner mitt huvud ytligare vilket fick mig att böja mig ner ännu mer. Det skulle väll egentligen vara enklare att gå på knä så att jag inte skulle få så ont i både nacke och rygg. Men jag vill inte smutsa ner mina kläder och kanske få sår på knäna så det här fick väll duga för nu. Hon måste ju släppa någon gång.

  ”Förresten” sa Adria helt plötsligt och vände sig om mot tjejen som kollade på oss med chockade ögon ”Om det är någon här som är patetisk så är det du och din syster. Ni båda slänger er på honom så fort ni får chansen. Jag menar, har ni ingen respekt för er själva”

  ”Det var Justin som kysste mig först. Det var inte jag som kysste honom så det så. Och vad menar du med ni?”

  ”Ja ni, du och din syster. Hon var med Justin bara här om dagen så varför sätter ni er inte ner och pratar om hur fantastiska era upplevelser var”

  Jag såg hur Adria gav henne ett litet leende ifrån ögonvrån innan hon började gå igen utan att säga så mycket som ett ord till. När vi gått ett tag och det kändes som att min rygg skulle gå av på två stannade jag och försökte ställa mig upp men Adrias grepp om mitt hår var för starkt. Eller jag skulle väll kunna komma loss men jag vågade inte offra mitt hår.

  ”Adria kan du släppa mitt hår nu? Poängen är gjord, jag får inte vara med tjejer. Jag fattar. Så kan du släppa mitt hår nu”

  ”Nej Justin, för som du sa så bryr du dig inte om reglerna. Vilket betyder att du kommer gå raka vägen tillbaka till att hitta någon ny tjej så fort jag släpper dig ur sikte. Jag önskar bara att jag kunde sätta ett chip i dig eller sätta på dig ett koppel så att jag kunde hålla koll på vart du är någonstans”

  ”Du kan inte sätta ett koppel på mig eller sätta ett chip i mig. Jag är inget djur som du kan märka bara så där”

  ”Vet du vad? Jag börjar faktiskt tro att du är ett djur mer än en människa. Du har inga känslor alls och behandlar alla som skit. Du kanske inte vet om det men vi människor har faktiskt känslor och kan bli sårade” sa Adria och drog hårdare i mitt hår vilket fick mig att börja gå igen. Jag stönade klagande då det drog ordentligt i hårbotten nu.

  ”Nej men kolla. Den stora Justin Bieber känner något. Synd bara att det är fysiskt och inte psykiskt för det är det jag är ute för. Att få dig att känna igen så du kommer ihåg hur det är att vara människa igen”

  ”Jag vet hur det är att vara människa. Jag är ju det förbövelens. Det är inte direkt så att man kan sluta vara en människa”
  ”Nej men man kan tappa sin mänsklighet. Den delen utav dig som faktiskt bryr sig om någon annan än sig själv. Vilket är den sida som du saknar och jag kommer att gräva fram. Hur långt ner du än grävt ner det”

 

  Vi hade kommit hem till gården igen och Adria började dra med mig bort till ladan. Hon drog upp mig till andra våningen som även var den våningen som vi sov på. Hon började dra med mig bort till hennes sida utav ladan men stannade helt plötsligt.

  ”Vet du vad? Det finns ett sätt för mig att hålla koll på dig” sa Adria plötsligt och ett litet leende spreds på hennes läppar. Hennes grepp om mitt hår släpptes äntligen och jag suckade lättat ut. Jag sträckte på ryggen och kände hur den knacka smått när jag ställt mig ordentligt. Min hårbotten masserade jag smått och satte mig på en av hösakerna som stod bakom mig.

  ”Du är vänster hänt va?” frågade Adria när hon kom tillbaka till mig och jag nickade smått ”Perfekt” sa hon och det nästa jag vet är att jag känner något kalt och hårt lindas runt min handled. Chockat kollade jag ner på min högra arm för att se att Adria hade satt fast oss båda med hjälp av en handboja. Den satt runt min högra handled och runt Adrias vänstra.

  ”Okej vad tusan håller du på med Adria?” hon svarade inte på min fråga utan bara vände om och började dra med mig efter sig. Efter att hon släppar mig ut ur ladan och genom skogen en kort bit kom vi fram till ett stort gult hus. Jag såg några figurer en liten bort och rynkade smått på pannan. Vart tusan tar hon mig?”

  ”Kenny, John” ropade Adria när vi kom närmre och dem två figurerna som satt där borta vände sig mot oss. Dem båda log stort mot oss när vi kom närmre och deras blick föll ner på våra händer som snuddade smått då kedjorna på dem här handbojorna inte var så långa.

  ”Okej det här var ju intressant. Kommer vi få en förklaring på det här nu eller senare?”

  ”Senare. Just nu vill jag bara att ni tar den här nyckeln och gömmer den någon stans. Jag bryr mig inte vart, så länge jag inte hittar den och ni får inte berätta eller ge mig den hur mycket jag än ber er. Så länge ni inte ser en förändring i Justin så får ni inte släppa loss oss. Okej?”

  ”Okej. Jag fattar fortfarande inte varför men okej” sa killen som jag har för mig hette John men jag kommer inte ihåg. Jag bryr mig inte särskilt mycket heller.

  ”Ni behöver inte fatta. Bara gör det jag bad er om så syns vi senare”

  Dem nickade bara smått till svar innan dem gick sin väg. Adriana log smått belåtet innan hon började gå tillbaka till gården. Eller det antar jag bara att hon gör i alla fall. Jag hittade inte på det här stället. 

  När hon gått ett tag och fortfarande inte gett mig någon förklaring om vad hon tusan höll på med fick jag nog. Jag stannade oförberett vilket fick Adria att smått ryckas tillbaka då hon inte var beredd på det.

  ”Vad tusan Justin. Vad håller du på med?”
  ”Vad håller jag på med? Det är du som är konstig och inte ens ger mig en förklaring på varför vi helt plötsligt är ihop kopplade. Inte för att jag klagar på att ha dig så här nära mig men jag vill i alla fall ha en förklaring” sa jag och Adria himlade smått med ögonen åt mig. Vilket verkade vara något som hon gjorde rätt ofta.

  ”Det här är mitt sett att hålla koll på dig. På det här viset så kan du inte bara springa iväg från mig så fort du blir sur. Du sitter ihop med mig och du kommer göra det enda tills du börjar bättra dig”

  ”Jag förstår. Bara ett litet problem”

  ”Vad Justin? Vad är det för problem du har?” 

  ”Jag har inget problem men jag undrar bara vad du tänkte att vi skulle göra vid vissa tillfällen? Du vet när man till exempel behöver duscha, gå på toa, byta om eller sova. Hur gör vi då om vi inte kan koppla loss oss?” frågade jag och hon stelnade smått till. Hon kollade fundersamt framför sig och jag skrattade kort. Jag antar att hon inte hade tänkt på den delen.

  



 

 

Så här är det, än en gång sent och jag börjar själv bli väldigt trött på mig själv. Det känns som att jag kommer med ursäkt efter ursäkt men jag har verkligen inte tid att skriva så mycket. Men ska försöka förbättra mig.

 

Men vad tycker ni? Adria och Justin sitter nu ihop för ett tag. Hur tror ni att det kommer att funka? Kommer det att sluta lika bra som Adria hoppas eller kommer det att sluta i katastrof? Vad tror ni? KOMMENTERA!!!!!!

 

Svar: Hans namn är Dylen O'brien och han är från Teen Wolf om du inte redan visste det ;D<3


Kommentarer
Postat av: Vicky

GRYYYMT BRAAA!

2013-09-17 @ 05:54:20
Postat av: L

Sååååååååå bra!!!!

2013-09-17 @ 07:46:44
Postat av: jasmina

ohhh så bra meeeeeeeeer

2013-09-17 @ 09:32:54
URL: http://justindrewnovell.bloggplatsen.se
Postat av: Ellen

JÄttebra kapitel :D
Kram <3

2013-09-17 @ 13:23:49
URL: http://aboutonedirectionn.devote.se
Postat av: Emilia<3

Love to you! <3

2013-09-17 @ 16:12:33
Postat av: celebnovell

LOVE IT!!

2013-09-17 @ 16:21:31
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag vet inte vad jag tror... Men i vilket fall som helst så längtar ja jättemycket efter nästa kapitel! Kram

2013-09-17 @ 16:29:17
Postat av: Emilia

Jätte bra! Det gör inget att det kommer ursäkter ibland bara du försöker skriva så ofta du kan så nöjer vi oss. Längtar till nästa kapitel!:)

2013-09-17 @ 17:25:04
Postat av: Ida

Jättebraa!

2013-09-17 @ 19:35:22
Postat av: Fanny

OMG, så himla bra!

2013-09-17 @ 20:32:46
Postat av: Anonym

Kan han inte kyssa hon nu ,eller när han säger att han ska hota hon så kan han hot hon med att ha sex med hon eller tafst på hon? Men annars så är den jätte bra! !:)

2013-09-17 @ 21:29:30
Postat av: Rebecca ツ

VAD BRAA!!

2013-09-17 @ 23:44:42
Postat av: Anonym

Omfb längtar t nästaaaaaaaa

2013-09-17 @ 23:49:11
Postat av: evelina. ☺

Sjukt bra! Men en fråga bara , kan du inte göra en ny del av Memories Can Come And Go, snart? Längtar så sjukt mycket plus att jag är så såå taggad på vad hon kommer säga när Justin berättar att Selena är gravid hahah... ♥

2013-09-18 @ 19:50:39
Postat av: tiffany

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :DDD

2013-09-18 @ 19:52:01
Postat av: emelie

Jättebra! mer <33

2013-09-19 @ 20:25:14
Postat av: Anonym

När kommer det nya kapitlet?

2013-09-19 @ 21:01:41
Postat av: jasmina

när ska du börja skriva på memories come and goes?? (stav)

2013-09-22 @ 11:22:33
URL: http://justindrewnovell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback