OOTG 9 - Du menar Selena?

 

 ”Justin?” frågade Adria plötsligt och jag svarade kort med ett enkelt ”vad?” innan hon fortsatte ”Tror du att du någon sin kommer att älska igen? Alltså tror du att du någonsin kommer att fall för någon igen?”

  Hennes fråga fick mig att tappa balansen en aning och jag fick inte fram något. Inte för att jag visste vad jag skulle säga även om jag kunde Frågan fick mig att tänka lite men svaret var rätt lätt för mig.

  ”Jag tror inte det. Kanske om jag hittar den där rätta och all den där skiten som alla pratar om så kanske. Men troligen inte”

 



 

 

  

  Jag vaknade av att någon rörde sig bredvid mig och kände hur något lades på mitt bröst. Jag blinkade några gånger för att min blick skulle bli helt fungerade eller vad man ska säga och kollade ner för att hitta Adria hårt pressat mot mig. Hennes ena arm var lindad runt min midja medan den andra låg på min mage och hennes huvud låg på mitt bröst. Mitt nakna bröst måste jag säga då jag under natten någon gång tog av mig tröjan då det var väldigt varmt.

  Dock verkade Adria inte tycka att det var särskilt varmt då hon för det första skakade smått -inte nu men igår innan hon lät mig hjälpa henne att bli varm- Sen för det andra så använde hon mig som sitt personliga element. I vanliga fall så skulle hon inte ens röra mig om syftet inte var för att skada mig

  Hon mumlade smått i sömnan och jag kunde inte låta bli att le smått. Hon såg ut som en helt annan person när hon låg och sov. Jag märkte det när vi sov tillsammans första gången -och nej ingenting hände så håll era tankar i styr, vi låg så långt bort ifrån varandra som möjligt- Hon var mycket mer avslappnad och för första gången sen jag kom hit så såg jag henne verkligen lycklig. Det var som att hon inte hade några bekymmer.

  För annars i vanliga fall så är hon alltid på hugget och har som en mur runt sig som hon inte låter någon komma innan för. Förmodligen så har något hänt henne tidigare och nu låter hon inte någon komma tillräckligt nära henne för att kunna skada henne. Och om jag måste gissa på något så skulle jag säga att det hände något med en kille då hon gärna håller ett stort avstånd till alla killar. Okej alla killar utan hennes två kompisar och hennes pappa. Den där Alex killen eller vad han heter verkar hon inte ha något problem med heller men alla andra killar jag har sett runt henne verkar få henne att känna sig obekväm. Mig inkluderat. Speciellt mig kanske jag borde säga. Vilket kanske inte är så konstigt om mina funderingar är rätt. Det är någon kille som har gjort något mot henne och för allt som jag står för nu så antar jag att jag kan förstå varför hon avskyr mig så mycket.

  Jag kunde dock inte säga att jag hatade Adria. Jag ville hata henne för allt som hon gör men det går inte. Det går inte att hata henne vare sig jag vill det eller inte. Hon är den första som faktiskt står upp mot mig och kämpar tillbaka. Mitt crew och min familj gav upp efter ett tag och lät mig vara Då dem faktiskt var en aning rädda för mig. I alla fall tills dem skicka mig hit. Dem skickade mig hit i tron om att jag skulle bli bättre, att Adria skulle fixa mig. Inte för att jag tycker att det finns något att fixa men jag måste erkänna att om det är någon som ska göra det så är det hon. Hon är minst lika envis och tankestark som jag vilket är det jag både gillar och hatar hos henne. 

  Det drog mig tillvansinne för att hon över hälften av gångerna -nästan alla gånger- fick sin väg igenom. Men på samma gång så måste jag erkänna att det var jävligt sexig och jag förstår äntligen vad pappa menade när han sa att vi ”Bieber killar behöver en stark kvinna i vårat liv” Han sa alltid att envisa män som oss behövde en minst lika envis kvinna som kunde hålla oss i schack. 

 

  ”Okej så jag fick precis tag på Alex och han sa att han kommer komma. Tyvärr bara så kan han inte komma direkt då han är mitt i att fixa med grisarna” sa Adria och satte sig ner bredvid mig på gräset.

  Hon hade vaknat för ungefär en timme sen och vill ni veta vad den första grejen var som hon gjorde när hon vaknade. Hon slog mig. Ja ni hörde rätt, hon slog mig. Hon gav mig en rak höger för att ha tagit nytta utav henne medan hon låg och sov. Dock så bad hon om förlåtelse för smällen direkt efter då hon faktiskt kom på vad som hände men tog snabbt tillbaka det då hon sa att jag förtjänade det för andra grejer som jag gjort.

  Bitch, hon ska vara glad att jag inte slår tjejer. Jag skulle aldrig skada en tjej fysiskt. Jag vill inte skada en tjej psykiskt heller men jag kommer absolut inte lägga en hand på en tjej. Även fast hon kanske förtjänar det med allt som hon har gjort mot mig.

  I alla fall så satt vi just nu en liten bit bort ifrån bilen, sittandes i gräset med ryggarna vilade mot ett litet berg som var placerat här. Det här var det enda stället som vi kunde hitta service på så här fick det bli. Adria hade då ringt Alex om ni inte redan förstått det. Hon bad honom och komma hit och han hade sagt ja som ni hörde. Dock kunde han ju inte komma direkt och med tanke på att jag och Adria körde en bit igår så lär det ta minst tre timmar för Alex att komma hit. Minst.

  ”Okej så eftersom vi är fast här ett tag utan något att göra. Kan du komma på något som vi kan göra?” frågade jag efter att vi suttit tysta ett tag och Adria skakade smått på huvudet. 

  ”Vad finns det ens att göra. Min mobil håller på att dö så vi kan inte spela något på den då jag behöver den fall Alex ringer. Du har ingen mobil eftersom din mamma inte låter dig ha en. Vi sitter ihop så jag kan inte komma bort från dig så det enda vi egentligen kan göra är att prata”

  ”Så låt oss prata. Jag menar vi ska ju spendera en hel del tid tillsammans så varför lär vi inte känna varandra lite?” föreslog jag och Adria suckade smått.

  ”Visst, varför inte. vad vill du veta?”

  ”Eh jag vet inte. Vad gillar du att göra när du inte behöver baby sitta mig?”

  ”Haha förutom att göra ditt liv till ett helvete så gillar jag att rida, träna hästar. När man lyckas att göra en häst tam och göra det man vill. Det är lycka det” sa Adria och fick en nästan drömmande glimt i ögonen. Ett stort leende spreds på henne läppar och jag kunde inte låta bli att le jag själv. För det här var första gången jag såg henne le ett leende som inte var av skadeglädje. Utan av ren lycka ”Åh förlåt, jag försvinner lite i mina egna tankar ibland”

  ”Det är lugnt, jag har en förmåga att göra det själv ibland”

  ”Hahah bra att veta. Men vad gillar du att göra då? Förutom din karriär och att dela spått med var och varannan tjej” frågade Adria och jag skrattade smått åt hennes lilla kommentar.

  ”Den var bra, väldigt roligt” sa jag och Adria log belåtet ”Men utanför dem två grejerna så gillar jag verkligen att sporta. Jag älskar att köra fotboll, basket, hockey, åka skateboard, spela baseball med mina kompisar och crew”

  ”Det visste jag inte. Är du bra då?”

  ”Jag måste väll säga att jag i alla fall är hyfsad” sa jag och Adria skrattade smått. Jag kollade frågandes på henne då jag inte såg nog roligt i det jag sa. Adria skakade smått på huvudet innan hon kollade upp på mig.

  ”Jag är bara förvånad att du inte började skryta om att du var så himla bra på någon utav sporterna. Jag menar du skryter ju om nästan allt annat som du pratar om. Hur lätt du kan få tjejer, hur lätt du kan skriva en låt, hur många tjejer du har skrikande efter dig, hur mycket du kan pressa på gymmet” började Adria rabbla men jag fick snabbt tyst på henne genom att placera en hand över henne mun. Hon kollade chockat på mig men till min förvåning så puttade hon inte äcklat bort handen. Efter ett tag tog jag bort min hand och med tanke på hennes blick så ville hon veta varför jag avbröt henne ”Jag förstod din poäng. Jag är självsäker med mig själv men det är inget fel med det”

  ”Kanske inte. Men det finns en gräns och kommer man över den så verkar man bara arrogant, sliskig och alldeles för själv kär”

  ”Kanske det kanske men jag skryter bara om saker som jag vet faktiskt stämmer. Jag vet att jag har många tjejer efter mig och att den största andelen utav tjejerna bara vill ha mig pågrund av att jag är känd. Men jag tränar inte och spelar inte matcher i någon sport längre så jag kan inte riktigt säga om jag är bra eller inte. Men jag ser mig i alla fall som hyfsad i alla dem sporterna. Jag har bollkänsla och om jag inte hade vart känd så kanske jag hade satsat på något utav dem. Blivit bättre än hyfsad. Men just nu använder jag det mest som en metod att glömma bort allt. För under den tiden som vi spelar så kan jag tänka på annat. Jag behöver inte tänka på det som hände utan allt som finns är jag och mina kompisar. Allt annat bara försvinner för den lilla tid som jag sportar”

  Efter mitt lilla ”tal” eller vad man ska kalla det så satt vi ett tag utan att säga något. Adria verkade tänka igenom det jag nyss sagt innan hon äntligen bröt tystnaden ”Så om sporten hjälpte dig att glömma det du ville glömma varför valde du inte det som en utväg då? Jag menar du valde ju uppenbarligen festandet, tjejerna och allt det där. Men borde inte sporten ha vart ett bättre val. Jag menar du skulle ju må mycket bättre och din karriär skulle inte gå i golvet som den håller på att göra nu”

  ”Det är inte så lätt okej. Jag var sårad och det var så här mina kompisar hjälpte mig att glömma. Det är så här dem lever sina liv så det var lätt för mig att bara börja. Jag kanske mår skit dagen efter men under dem få timmarna som jag dricker och röker på så finns inga problem. Jag känner ingen smärta och allt är bra igen”

  ”Men det måste ju finnas en bättre väg. Du skulle ha kunnat vänt dig till dina andra vänner och” började hon men jag avbröt henne igen. Den här gången inte genom att sätta en hand över henne mun utan att skrika åt henne. Vilket verkade ta henne ur balans då hon hoppade till smått och kollade nästan skräckslaget på mig?

  ”Du vet ingenting okej. Du vet inte vad som hände mellan mig och min flickvän så kan du inte vara hålla tyst” 

  Jag vill inte prata om Selena, jag ville inte ens tänka på henne. Jag ville få bort henne från mina tankar, få bort henne ur mitt liv för hon har inte gjort något annat än att sabba det i slutändan. Jag äskade Selena, hon var min första riktiga kärlek och det glömmer man aldrig. Känslan man fick när man var runt den personen som man älskade, när man var i den personens armar, när man kysste den person. Det är en fantastisk känsla att känna. Men tydligen så var jag den enda son kände det i min relation och jag är inte redo att öppna upp mig igen i rädsla att det skulle hända igen. Jag tror aldrig att jag kommer att kunna lita på någon igen. Plus så gillar jag det liv som jag lever. Jag gillar att ha olika tjejer hela tiden så att dem aldrig blir för fast vid en. 

  ”Vad var det ens som hände mellan er? Ni verkade vara det perfekta paret som alla ville va. Men sen helt plötsligt så var det slut mellan er. Vad hände?” frågade Adria nästan osäkert och jag suckade högt.

  ”Jag vill inte prata om det”

  ”Varför inte? Det kanske skulle hjälpa om du pratade om det. Om du faktiskt öppnade upp dig till någon”

  ”Jag tänker inte prata om det. Det är för privat”

  ”Om jag säger något privat också då? Skulle du öppna upp dig då?” frågade Adria och kollade mig nu äntligen i ögonen. Hennes ögon borrade in sig i mina och för att vara ärlig så fastnade jag i dem. Hennes ögon var så vackra och jag fastnade alltid i dem en kort stund precis som nu.

  ”Det beror på vad du berättar”

  ”Tro mig du kommer inte att bli besviken om du berättar för mig. Jag kan nästan slå vad om att det jag kommer berätta för dig är värre”

  ”Jag tvivlar på det men visst” sa jag med en liten suck och drog bort min blick ifrån henne. Jag kunde inte kolla på henne medan jag berättade det jag skulle berätta. Jag skulle förmodligen ge ifrån mig någon känsla eller något och jag vill inte att någon ska se mig svag. jag vill inte att någon ska se mig svag. Inte ens mina närmsta vänner eller familj.

  ”Okej så det som hände mellan mig och Selena var väll egentligen det faktum att hon aldrig älskar mig”

  ”Vad menar du med att hon inte älskade dig? Ni båda verkade ju helt galna i varandra”

  ”Ja jag älskade henne och var galen i henne. Hon var bara galen och dum i huvudet som spelade mig. Hon utnyttjade mig för publikationen och jag måste erkänna att hon gjorde det bra. Hon lurade oss alla, mig speciellt som faktiskt trodde att jag skulle vara med henne för alltid. Eller det var  fram tills jag hittade henne i min säng med en av mina dansare. Han var även en av mina närmsta kompisar så du kan ju tänka dig min chock när jag såg dem två tillsamman. Jag visste att det var något fel med Selena, jag hade misstänkt det ett tag. Jag hade till och med pratat med min kompis om det. Han sa att det förmodligen inte var något, att jag bara oroade mig i onödan. Så jag litade på honom och kolla vart det ledde mig”

  ”Jag är ledsen. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Du måste ha vart krossad”

  ”Det kan man säga. Men så var även hans näsa. Men det var inte det värsta. Det värsta var sen när hon berättade för mig vad hon hade gjort och berättade att hon egentligen var kär i min kompis. När hon berättade det så tappade jag det helt. Jag gav honom en stor jävla blåtira och bröt även tre av hans revben. Jag sparkade honom och såg till att han inte skulle få jobb någon annanstans. Jag var så himla sur men trotts min ilska mot Selena så rörde jag inte ett hårstrå på hennes kropp. Jag skulle aldrig skada en tjej på det sättet. Inte med flit i alla fall och absolut inte henne. Jag älskade henne och jag låste in mig i mitt rum i några dagar innan jag kom ut. Det var då som jag började festa och insåg att det fick bort smärtan. Efter det blev det en vana och här är jag nu” jag kollade upp på Adria som hade en sorgsen/medlidande blick i ögonen. Hon drog en tröstande hand över min rygg och la den handen som satt ihop med mig på min hand. Hon drog med tummen över baksidan utav min hand och jag kände mig själv slappna av en aning.

  ”Jag är ledsen Justin. Som sagt så vet jag inte riktigt vad jag ska säga annat än att hon var en bitch” sa Adria och jag skrattade smått ”Men jag måste säga att att jag har mer förståelse till varför du gör vad du gör. Jag tycker fortfarande att det är korkat men jag kan förstå dina avsikter. Jag tror bara att du behöver hitta någon ny som du kan lita på och som du kan falla för. Du behöver glömma bort Selena och det är utan att festa och att ha sex med en massa random tjejer”

  ”Du har förmodligen rätt men jag har faktiskt börjat gilla det liv jag lever och som du kanske förstår så har jag fått tillits problem efter det som hände. Jag kan inte lita på nya personer. Speciellt inte tjejer”

  ”Jag förstår vad du menar. För som du förmodligen redan har märkt så har jag också tillits problem. Fast den enda skillnaden är att jag inte litar på killar istället för tjejer. Jag låter inte folk komma mig för nära. Fysiskt eller psykiskt i rädsla att någon ska skada mig. Och om jag ska vara ärlig så hade jag vart livrädd just nu om jag hade suttit så här nära en annan kille. Jag hade förmodligen fått en panik attack och försökt springa iväg” sa Adria och kollade kort ner i sitt knä innan hon kollade upp på mig. Våra blickar mötes återigen och jag lutade mig en aning framåt. Inte mycket men lite bara för att se vad hon skulle göra. Men hon gjorde inget, hon satt bara kvar och kollade på mig.

  ”Men du är inte rädd för mig?” hon skakade smått på huvudet till svar ”Varför? Du känner inte mig”
  ”Jag vet inte. Jag har bara fått den här känslan att jag kan lita på dig av någon anledning. Du är även en av dem få killar som jag har mött som inte har försökt något. Visst om man bortser från den första gången där du försökte flörta med mig och den gången som du kysste mig så har du inte gett mig en anledning att inte lita på dig”

  ”Vad är det egentligen som hände dig Adria? Vad är det som fick dig att vara så himla rädd”

  ”Min pappas kompis. Han satt barnvakt åt mig när min pappa skulle iväg på en affärsresa eller vad man ska kalla det. Jag hade träffat honom så många gånger tidigare så jag kände mig trygg runt honom. Han var som en andra pappa för mig och jag trodde att jag kunde lita på honom. Eller det var fram tills han drog in mig i sitt rum och började slå mig. Han” Adria avbröt sig mitt i meningen och hon svalde högt. Det här var uppenbarligen ett känslig ämne för henne och om jag skulle gissa så pratar hon inte så mycket om det. Om ens alls.

  ”Gick han längre än att bara slå dig?” min fråga verkade få henne ur balans men hon skakade fort på huvudet när hon väll verkade komma tillbaka till ”nuet”

  ”Nej han gick aldrig längre än att slå mig. Men nu så får jag en viss trauma eller vad man kan kalla det varje gång jag ser en kille. Jag är rädd att någon ska höja handen mot precis som han gjorde”

  Jag nickade smått till svar då jag inte visste vad jag skulle säga. Vad kunde man ens säga? Jag hade precis fått reda på att en vuxen man höjde en hand mot henne, slog henne. Det förklarar varför hon var så himla rädd för mig den gången när jag fick mitt utbrott på henne. När jag gick upp i hennes ansikte. Det måste ha väckt en massa minnen från vad som hände.

  ”Jag är ledsen”

  ”Ledsen för vad? Du har inte gjort något”

  ”Nej men jag kan inte ha underlättat för dig när jag fått mina utbrott och hotat dig hit och dit. Men du måste veta att vad jag än säger att jag ska göra för att skada dig så ta inte mitt ord. Jag skulle aldrig skada en tjej”

  ”Jag vet Justin. Du kanske verkar som en hemsk personer till och från men det är något som jag aldrig trott om dig. Jag trodde aldrig att du hade sjunkit så långt som att slå en tjej”

  ”Bra” mumlade jag fram när jag märkt att vi båda lutat oss närmre. Mitt ansikte vara bara någon centimeter bort från hennes nu så jag kunde känna hennes andetag mot mitt ansikte. Hennes ögon pendlade mellan mina ögon och läppar och mina lika så. Fast mellan hennes läppar och ögon då. Hennes fylliga läppar som hade känt så rätt att kyssa. Dem hade passat så bra emot mina.

  Precis när jag skulle luta mig den lilla biten som behövdes för att kyssa henne hörde jag ett högt tutande från en bil som kom uppkörande mot oss. Adria drog sig fort bort från mig och jag suckade irriterat. Varför var det alltid någon som skulle behöva störa?

  ”Hörna slöfockar ska ni ha skjuts eller?” ropade Alex ifrån bilen efter att ha hoppat ur bilen och Adria nickade smått tills svar innan hon drog med mig till bilen så att vi kunde åka till stan för att bli av med dem här handbojorna. 

  Jag hörde Alex göra någon kommentar i form med ”så hur var det att spendera så mycket tid ensam med Bieber?” men jag orkade inte lägga någon vikt på det. Istället satt jag i mina egna tankar och försökte lista ut varför jag hade velat kyssa Adria så gärna.

  Jag gillade henne inte, det visste jag. Jag menar jag känner inget mot henne. Det måste bero på att vi faktiskt var trevliga mot varandra för en gångs skull. Så fort vi går tillbaka till att hata varandra -okej hata är ett väldigt starkt ord men ni förstår vad jag menar- så kommer allt att återgå till normalt.

  Hoppas jag i alla fall.

 



 

EJ IGENOM LÄST SÅ FÖRLÅT I FÖRVÄG FÖR STAVFEL OCH SÅ VIDARE. LÄSET IGENOM DET IMORGON. MÅSTE LÄGGA MIG NU!!

 

Sen uppdatering jag vet och jag ber om ursäkt ÄN EN GÅNG. Suck, jag börjar bli trött på mig själv. Så jag har börjat fundera på att sätta fasta dagar eller dag för när kapitlerna ska komma upp. Att till exempel söndagar blir kapitel dagar. Att varje söndag så kommer att kapitel garanterat och om jag får upp ett annat kapitel i veckan så blir det en bonus. Vad tycker ni om det?

 

Jag tror i alla fall att det skulle underlätta en hel del. Så i alla fall är frågorna idag -för det är vissa som har bett mig om att ha frågar/fråga i slutet av varje kapitel som ni kan svara på-

1: Tycker ni att jag ska ha fast dag? -om ni inte förstår vad jag menar läs över-


2: Har ni något önskemål till vad som ska hände i novellen? Det kan vara vad som helst. Jag kanske itne kommer att använda allas ideer men det är lite kul att veta plus så ger det mig olika förslag och insperation till att skriva.

3: Vad tycker ni om novell än så länga? Bra/dålig - Seg/för fort - Intressant/ointressan

 


Hoppas att ni gillar kapitlet, det blev ett lite längre kapitel som kompensation för den dåliga uppdateringen.

 

SNÄLLA KOMMENTERA VAD NI TYCKET, DET BETYDER ALLT

Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Tyra

Sjukt bra. :D <3

2013-10-14 @ 07:40:47
Postat av: Cassandra

Ja de skulle va jätte bra om du la upp ett kaptitel varje söndag . <3 sjukt bra kapitel btw. <3

2013-10-14 @ 07:42:04
Postat av: Anonym

Fasta dagar. .typ att dom blev tillsammans

2013-10-14 @ 09:10:41
Postat av: celebnovell

Sjukt bra!
Varje söndag blir bra eller kanske lördag..hm.. ngn gång under helgen. :p
Din novell äger! ♥

2013-10-14 @ 15:38:32
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Tilda♥

Fasta dagar skulle vara jätte bra!♥
Den äger!!♥
Meer!!

2013-10-14 @ 15:41:22
URL: http://tildajonzzon.blogg.se
Postat av: L

Varje söndag skulle bli jättebra!
Jag tycker att din novell är jättebra, super roligt att läsa, blir lika glad varje gång jag ser att du har uppdaterat!

2013-10-14 @ 16:30:34
Postat av: Maria :*

Jag tycker att det är bättre om du lägger ett kapitel varje vecka. Då blir det lättare för dig och för oss andra som har skola osv. Sjukt bra kapitel! Din novell är en av mina favorit noveller. Älskar din novell!
kan de typ inte komma nära varandra och så?

2013-10-14 @ 17:12:31
Postat av: Anonym

Kan de inte bli jätte nära vänner, fast det kommer massor av bråk ovh sånt? ÅH ÄLSKAR DIN NOVELL

2013-10-14 @ 17:19:38
Postat av: Vicky

ÅHH GUD JAG ÄLSKAR DIN NOVELL SÅ SJUUKT MYCKET DEN ÄR SÅ PERFEKT,jag tycker att en fast dag skulle jag jätte bra och så tycker jag att det ska bli justin och Adria moment arnnas så är din novell DÖÖ bra!

2013-10-14 @ 17:42:50
Postat av: Emelie

jätte bra :)

2013-10-14 @ 18:11:20
Postat av: Josefin

du skriver jätte bra, bara lite synd med uppdateringen ;)
#1-Ja, ja det tycker jag.
#2-Har inte något speciellt.
#3-Tycker den är helt perfect, går inte förfort elelr för långsamt.

2013-10-14 @ 19:57:51
Postat av: nattis

Jag älskar din novell den är så jag vet nt...mig? Jag känner igen mig väldig mycket, det känns som om du skriver om mig men med lite ändringar men men seriöst skit bra kapitel lite synd om duvet uppdateringen, jag tkr att ha en fast dag låter grymt💗

2013-10-14 @ 21:23:44
Postat av: Fanny

Jätte bra!
Jag tycker att du borde lägga upp kapitlerna på lördagar men jag förstår om det blir söndag så du har lördagarna på dig att skriva. Den är jätte bra en av dem bästa jag läst!

2013-10-14 @ 22:01:21
Postat av: anonym

En onsdag skulle bli great. TVD på fredagar, hart of dixie på tisdagar och the originals någon dag vid fredag.
Okej, här är saken: jag älskar svartsjuka killar. Jag bara älskar det, det är såååå sexigt!Så kanske adria kan låtsas vara ihop med Alex, då hon tycker att det gick för snabbt mellan henne och justin och vill helst då hålla honom på avstånd. Och för att Justin då inte skulle utnyttja henne, och kanske för att hon inte vill ha en så intensiv relation med honom.
Okej, detta blev långt, men jag tycker att Justin ska bli svartsjuk, och kanske efter ett par kapitel spöa skiten ur Alex efter att Adria berättat att de gjort slut för att Alex var otrogen elr ngt.
Gaaaaah! Jag gör allt för svartsjuka killar, och vill så gärna läsa det i dina noveller om Justin och Jason!

2013-10-14 @ 22:27:32
Postat av: Erika

Jag tycker att du ska ha fasta dagar, så vet men liksom! Det jag tycker ska hända är att hons ska sova hos honom för att det händer nåt även nu när dom inte kommer ha hangrejerna. Annars tycker jag novellen är jättrebra! Du skriver sjukt bra! :)

2013-10-14 @ 23:40:34
Postat av: Linn

thaha! äntligen lite hemligheter förda in i ljuset.. whööp whööp! o de båda var ju... hemska. da fuck lixom!? hahahha, men grymt. jag vill ha mer. =D

2013-10-15 @ 18:51:55
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: Rebecka

Gud vad bra!!!
Asså jag bryr mig inte om du har en fast dag eller inte, jag bryr mig seriöst inte. Kolla du ska inte överanstränga dig, du har mkt i skolan jag fattar för mig spelar det ingen roll om det är en dag eller en månad mellan kapitlerna

2013-10-15 @ 19:47:41
Postat av: jasmina

jättebra söndagar blir bra :) din novell är super intressant och rolig att läsa.

2013-10-20 @ 11:50:34
Postat av: Elin

Sjukt bra är du!
Man kan inte få nog utav dina noveller! ^^

2013-10-21 @ 01:26:50
URL: http://swedenstories.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback