OOTG 14 - Gammal kall död fisk

 
TIDIGARE KAPITEL:
   ”Verkar som att dina kompisar använder Alex som deras slav” viskade Justin till mig vilket fick mig att skratta högt, han hade märkt det också. Jag såg hur allas blickar vändes mot mig och nästan alla tjejer gav mig en äcklad blick. Vilket dem inte har gjort förut så jag antar att det har något med Justin att göra. Dem är förmodligen avundsjuka att jag får spendera så mycket tid med Justin.

  I alla fall det här skulle väll bli kul. Eller det hoppas jag i alla fall.

 



 

 

Justins perspektiv

  Vi hade nu kommit fram till stället vi skulle tälta på vilket var en liten äng mitt ute i skogen. Jag vet inte hur länge vi har gått nu men vi hade i alla fall gått ett tag.

  Ängen var inte jätte stor men vi skulle få plats. Det fanns en liten samlingsplats i bortre änden utav ängen med ett antal stockar som låg placerade i en ring runt någon slags eldplats. Jag antar att dem brukar vara här rätt ofta då det även såg rätt gammalt ut.

  ”Så vad tycker du?” frågade Adria som nu stod vid min sida nu med ett leende på läpparna och jag log smått själv. Jag hatade att se henne skadad, att veta att jag inte kunde göra något åt det. Allt jag kunde göra var att få henne att glömma, att tänka på andra grejer.

  ”Det är väldigt fint. Vet inte vad jag hade tänkt mig med det är inte det här i alla fall. Men bara en fråga. Hur kommer vi att sova?”

  ”Vi kommer att sova tjejer i två tält oss killar i tre tält. Du är tillsammans med mig, Alex och Duke” sa en kille bakom mig och jag vände mig om för att kolla på honom. Han var lite kortare än mig med, blåa ögon sen blont kort hår som stod spikat åt alla håll och kanter. Han hade en rätt väll tränad kropp vilket dem flesta killarna här verkar ha. Antar att dem får en del träning ifrån att bara jobba med vad det än är dem håller på med.

  ”Jag är Felix” presenterade han sig och sträckte fram en hand mot mig som jag snabbt tog.

  ”Jag är Justin”

  ”Haha jag vet vem du är dude. Du har tjejerna klängandes efter dig, kämpandes för att få dig” ja inte utav den som faktiskt betyder något ”Jag skulle göra vad som helst för att få gå i dina skor en vecka. Jag kan bara tänka mig hur många tjejer jag skulle kunna få bara genom att le emot dem” 

  ”Tro mig det är inte lika glamoröst som det låter. Man tröttnar efter ett tag på det”
  
 ”Hur kan man tröttna på att ligga runt med tjejer?” frågade han chockat och jag såg hur Adria skiftade sig obekvämt på fötterna. Uppenbarligen så tyckte hon att det var jobbigt att lyssna på och helt ärligt så ville jag inte prata om det heller. Speciellt inte framför henne. Jag har äntligen fått henne att inse att jag inte är en sådan hemsk person och jag vill hålla det så. Jag vill att hon ska se det sanna jag och inte det som blivit skapat utav alla press.

  ”Tro mig man tröttnar bara efter ett tag. Det finns mycket mörka sidor med att vara kändis”

   ”Kanske men jag skulle inte ha något emot att vara med några utav tjejerna som du har vart med” sa han och log smått mot mig innan han vände sig mot Adria ”Hej Adria” sa han med ett stort leende nu placerat på läpparna. Han blinkade lite snabbt mot henne och jag såg hur hon blev ännu mer obekväm än hon var innan.

  Han låg nästan belåtet och jag antar att han tog hennes reaktion som att hon gillade honom. Fuck off hon skulle aldrig falla för ett sådant missfoster som dig. Hon är min, hon tillhör mig. Om det nu ändå skulle vara så bra.

 

  Vi satt just nu runt elden och grillade våran korv. Den där Duke killen satt på min vänstra sida och han var helt okej. Vi satt och pratade sport ett tag innan han vände sig mot tjejen som satt på andra sidan utav honom. På min högra sida satt en tjej som jag inte visste namnet på. Hon hade presenterat sig men jag kunde inte komma ihåg vad hon hette. Jag har alltid vart dålig med namn. I alla fall hon var rätt snygg. Svart hår som räckte ner till hennes bröst ungefär, bruna ögon och rätt fylliga läppar. Hon hade en kort kurvig kropp som framhävdes av en tajt kortklänning som absolut inte hörde hemma på en campingen men vad kan man göra.

  Hade jag vart tillbaka i New York tillsammans med Twist och alla dem där killarna hade jag tagit henne utan att tänka två gånger. Men jag är inte samma person som då, jag har inte samma problem då. Jag har tagit hand om dem. Plus så finns det en viss person nu som inte verkar lämna mina tankar. Jag kunde inte sluta tänka på henne, hon var så himla vacker. Både på utsidan och insidan vilket verkar vara svårt att hitta hos tjejer nu för tiden.

  På tal om Adria så satt hon på andra sidan om elden tillsammans men Alex och någon tjej ifrån hennes tält. Hon skrattade högt åt något som Alex sa och jag kunde inte låta bli att känna mig avundsjuk. Jag hade egentligen inget emot Alex, han var en okej kille. Men det var uppenbart att han gillade Adria så självklart såg jag honom som en rival. Jag ville ha Adria mer än något annat och jag skulle göra vad som helst för att få henne. Om hon nu gillade mig tillbaka. Vilket fortfarande var ett frågetecken för mig.

  ”Okej så jag föreslår att vi gör något roligt. Vad sägs som sanning eller konka. Det är jätte barnsligt jag vet man det blir kul” sa tjejen bredvid mig och alla nickade instämmande. Eller nästan alla, Adria kollade istället skeptiskt framför sig och jag tror jag vet varför. Hon är rädd för vad hon kommer behöva göra.

  ”Visst vi kör de, men för att göra det mer spännande. Om man tar sanning så måste man även ta en shot för att få färre att ta det då det är den ‘enkla’ utvägen” föreslog Felix och jag såg hur stora leende spreds över dem flestas läppar. Men mina var inte en utav dem. Jag ville hålla mig borta från dricka, jag vet hur jag blir när jag börjar dricka och det är inte vackert. Jag är väldigt lätt påverkad och jag tappar fattningen. Jag tänker inte på konsekvenserna och just nu är jag rädd för konsekvenserna som skulle följa.

  ”Det låter bra. Vi lägger in alla namn i mobilen så slumpar den namnen istället för att vi kör med en flaska, Vi har ändå ingen stans att lägga den”

  Alla nickade än en gång instämmande och jag kollade bort mot Adria. Hon satt och små pratade med tjejen bredvid sig igen men jag kunde se hur hon pillade med hennes hår vilket hon bara gör när hon är nervös. Åh vad jag önskar att jag kunde hålla om henne just nu, säga att skulle bli bra.

  Några omgångar hade nu gått men varken jag eller Adria hade blivit indragna. Bara två personer hade fått dricka då dem valt sanning. Två personer hade fått kyssas sen så kommer jag inte ihåg vad det andra var. Någon fick sjunga tror jag. Vi hade alla kommit överens om att man inte fick fota eller filma någonting vilket jag genast hängde på då jag inte ville ha några konstiga bilder eller filmer läkta. Jag kan bara tänka mig vad tidningarna skulle ljuga ihop om det. ”Justin Bieber 19 år har gjort det igen, han har plockat ut en handfull med tjejer som han tagit med sig ut i skogen så att han kan ha sitt lilla roliga med dem” den meningen eller något liknande skulle pryda var enda skvallertidning.

  ”Okej Justin vad väljer du?” frågade någon och jag vände mig chockat mot personen. Alla kollade frågande på mig och jag förstod att det var min tur att välja. Mitt vall var dock väldigt lätt att ta då jag absolut inte ville dricka så jag hade bara ett alternativ.

  ”Konka”

  ”Oh okej. Hm se vad vi kan göra med det här. Vi har ju ett antal tjejer här som skulle vilja göra ett och annat med dig” skrattade han fram och kollade runt på alla tjejer som satt i våran lilla cirkel ”Jag kan inte komma på något bra just nu så du får kyssa Miranda kort” sa han och viftade lite med handen som att det inte vore något.

  Jag reste mig fort upp och gick bort till tjejen som ställt sig upp då jag antog att det var hon som var Miranda. Jag greppade tag om hennes vänstra kind och pressade mina läppar fort mot hennes för att få det överstökat. Det var inget fel på henne, hon var rätt sött men det kändes bara fel eller rättare utsagt så kände jag inget. Det var inget i jämförelse med dem kyssar som jag haft med Adria som bara lämnar mig till att vilja ha mer. 

  ”Omg jag kan inte fatta att jag kysst Justin Bieber” pep hon glatt och jag hade nästan lust att rulla mina ögon åt henne men höll tillbaka. Jag antar att jag skulle kunna ge henne det lilla.

 

  Ännu några omgångar hade gått och nu blev Adrias namn nämt. Hennes ögon spärrades fort upp och jag gav henne ett litet leende när hennes blick föll på mig. Hon verkade slappna av en aning men inte mer än så.

  ”Justin du ska kyssa Adria. Och Justin ingen kort kyss nu, vi vill ha en ordentligt kyss med tunga och allt” skrattade Felix fram och jag ville både tacka honom och smälla till honom samtidigt. Tacka honom för att jag skulle få kyssa Adria igen men smälla till honom då jag vet att det fick henne att känna sig obekväm.

  Jag skulle precis ställa mig upp men blev istället sittande när jag såg att Adria redan stod framför mig. Hon lyfte upp mina händer som låg på mina knän innan hon satte sig gränslande över mina lår. Mina händer lämnade hon på hennes höfter medan hennes greppade tag om min nacke för att dra mitt ansikte mot hennes och sekunden efter låg hennes läppar över mina.

 

Adrias perspektiv

  Jag pressade mina läppar mot hans och kände hur hela jag spreds utav någon rush. Jag vet inte vad det är, jag har aldrig känt så här men någon annan men jag har känt det varje gång jag har kysst Justin. Det känns liksom. Jag får det där piret som folk pratar om. Piret som visar på att man gillar någon och jag skulle säga att det är väldigt uppenbart att jag gillar Justin nu.

  Justins grepp om mina höfter hårdnade i samband med att hans tunga gled in i min. Jag hörde hur folk hurrade eller något liknande runt omkring oss men jag kunde inte bry mig mindre om dem just nu. Jag drog lite smått i hans hår efter att ha flätat in mina fingrar vilket fick ett lågt stön att lämna hans läppar. Jag log smått belåtet men det gick inte särskilt bra att le samtidigt som jag kysst Justin eller ‘sög på varandras ansikten’ som pappa brukar kalla det. 

  Jag antar att vi båda försvann smått i varandra för jag stängde av allt. Jag lyssnade inte på annat, tänkte in på annat än Justins läppar mot mina. Dock kom allt tillbaka när jag drog mig undan från Justin för att få luft. Tjejerna kollade med chock, hat och svartsjuka på mig. Killarna kollade bara häpnad på oss och jag tror jag kunde se svartsjuka i deras ögon också men är inte helt säker. Jag skulle inte förstå varför heller om jag hade rätt.

  Utan att säga något eller ge Justin någon blick ställde jag mig upp och gick bort till min plats. Vi alla satt tysta och jag kunde höra hur någon mumlade ‘damn, that was hot’ till kompisen bredvid. Men mycket mer sades inte på ett tag för än Alex harklade sig bredvid mig.

  ”Okej så eh det där blev ju lite hetat. Så om vi fortsätter” började någon prata men jag zoomade ut. Jag kunde inte bry mig just nu. Allt som for runt i mina tankar är Justin och kyssen som vi just delat. Justin satt stel på sin plats och verkade inte heller fokusera på vad dem andra sa.

  Dem fortsatte att köra och jag satt i mina egna tankar fram tills jag hörde hur någon ropade på mig. Jag kollade upp på Kristian som kollade roat på mig ”Du ska kyssa Felix” sa han och jag kände hur jag stelnade till. Det var det här som jag var rädd för. Det var en sak med Justin men att kyssa någon annan. Det kom inte ens på tanken.

  ”Kom igen baby jag vet att du vill”

  ”Eh jag, jag. Förlåt mig” hetsade jag fort fram innan jag ställde mig upp och med snabba  steg gick bort till andra sidan utav ängen. Jag satte mig på en av stenarna där och hörde hur steg närmade sig bakifrån men jag orkade inte vände mig om för att kolla vem det var. Jag kunde inte sluta tänka på kyssen med Justin. Jag ville kyssa honom igen, jag ville ha mer. Men den stora frågan var, ville han?

  ”Adria” hörde jag någon säga bakom mig och kunde direkt höra på rösten att det var Justin. Han satte sig ner bredvid mig men jag kunde inte få för mig att kolla på honom

  ”Adria prata med mig”

  ”Justin det finns ingenting att prata om. Jag ville inte köra med och det är allt”

  ”Har det något med att du skulle kyssa Felix eller är det kyssen med mig som fick dig att smita?” frågade Justin och jag kunde känna hur hans ögon brände in i min kind. Jag kunde inte längre undvika honom så jag kollade upp på honom men ångrade mig direkt. Hans ögon brände in i mina och jag ville inget annat än att slänga mig på honom igen, pressa mina läppar mot hans. Men jag kunde inte se fall han ville detsamma.

  ”Pågrund av båda antar jag"

  ”Jag är ledsen om jag fick dig att tro något för det var absolut inte att det här ska sabba något” började Justin snabbt rabbla fram och jag kände hur hela jag sjönk ihop. Han kände inte likadant, det var ganska uppenbart nu om du frågar mig.

  ”Haha nej det är lugnt. Tro mig jag kände inget heller. Det var som att kyssa en gammal kall död fisk” sa jag och gav honom ett litet leende. Som dock inte nådde mina ögon men jag hoppas att han inte märkte.

  ”En gammal kall död fisk? Är det vad du känner när jag kysser dig?”

  ”Ja” sa jag och utan att tänka pressade jag mina läppar mot hans, min hand var placerad på hans kind för att hålla honom på plats  under tiden jag kysste honom. Hans läppar började röra sig i synk med mina och jag kände återigen det där piret i hela kroppen. Jag gillade att kyssa Justin och skulle göra det hela tiden om jag kunde. Men uppenbarligen så gillade han ju inte mig så jag skulle inte slösa min tid.

  ”Kolla, ingenting” sa jag kort efter att ha dragit mig undan innan jag återigen sprang bort ifrån honom. Men den här gången sprang jag bort till mitt tält och in under min sovsäck. 

 

Justins perspektiv

  Gammal kall död fisk. Var det verkligen vad hon kände när hon kysste mig? Var jag sådan dålig kyssare eller hade det bara något med att hon inte gillade mig tillbaka. Jag hoppades på det förstnämnda för det skulle jag kunna förbättra. Medans om det är det andra alternativet så vet jag inte om det finns något jag kan göra.

  Jag låg just nu i mitt tält som resten utav oss. Efter att Adria lämnat mig hade jag gått direkt in i mitt tält och bara någon minut senare började resten att dra sig tillbaka till sina tält. Klockan var rätt mycket så alla var trötta. Killarna i min tält hade somnat för länge sen och jag försökte själv men jag lyckades inte. Jag fick istället ligga här med mina tankar om Adria och undra fall hon hade samma problem. Så klart att hon inte har, hon gillar inte dig tillbaka. Jag stönade lågt åt min egen tanke och försökte slå bort den obehagliga tanken om att hon gillade någon annan. Var det därför som inte kände något för mig? Var det kanske möjligtvis Alex som hon gillade? 

  Mina tankar flög runt ett bra tag till innan jag kände hur sömnen började ta över mig. Men precis innan jag skulle somna var det någon som knackade på tältets sida. Jag rynkade smått på pannan och reste mig upp på mina armbågar ”Vem är det?” frågade jag lågt då jag inte ville väcka dem andra,

  ”Det är Adria. Kan jag komma in?”

  ”Visst kom in du” sa jag snabbt och försökte låta opåverkad utav henne men misslyckades totalt enligt mig själv. Jag skyndade fram med orden och stammade smått. Haha snyggt Justin, riktigt smidigt.

  Sekunden efter kom Adria in i tältet och hon såg sliten ut, det såg ut som att hon inte hade sovit alls. Kanske hade hon inte heller kunnat sova pågrund utav kyssen. Visst fortsätt att drömma Bieber.

  ”Jag vet att det här kanske är jätte olämpligt och allt det där. Men skulle jag kunna få sova här ikväll”

  ”Kan du heller inte sova?”

  ”Nej, mardrömmar” mumlade hon smått för sig själv och med tanke på hennes kroppsspråk så hade det förmodligen något med Tomas att göra. Oh vad jag skulle vilja slita av huvudet från den där killen.

  ”Självklart kan du sova här. Kom hit”

  ”Är du säker? Det är inte till något problem?”

  ”Nej det är inte till något problem så sluta dumma dig nu och kom hit” sa jag och klappade snabbt på madrassen bredvid mig. Jag såg hur ett litet leende spreds på hennes läppar vilket smittade av sig på mig.

  Utan att säga något mer la hon sig ner bredvid mig. Halvt vilades över mig, huvudet på mitt bröst och en arm lindad runt min midja. Precis som vi har legat ett antal gånger tidigare. Men jag skulle inte klaga, jag gillade det så här. Det kändes bra.

  ”Sovgott Justin”

  ”Sovgott Adria”

 



 

Okej så det här kapitlet är inte igenom läst då jag måste lägga mig nu. Så jag ber om ursäkt om det är mycket stavfel, har skrivit det sista nu på kvällen och tror att det finns en chans att det finns en hel del fel. Men hinner inte fixa det nu gör det när jag vaknar.

 

I alla fall så hoppas jag att ni gillar kapitlet. VI börjar närma oss det vi alla väntat på. Eller i alla fall det jag väntat på, vet ju inte med er. Hehe men i alla fall, kan inte komma på några frågor just nu. Orkar inte tänka då jag kommer somna vilken sekund som helst. Så kommentera vad ni tycket om kapitelet och vad ni tror kommer att hände under resten utav camping turen ;)

 

MUCH LOVE<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra men undra vad killarna säger när dem vaknar och ser Adria!

2013-11-27 @ 07:01:00
Postat av: Emelie

Ja, undra vad dom säger när dom vaknar!
SUPERBRA KAPITEL!

2013-11-27 @ 15:29:54
Postat av: Emma

Tror dem kommer bli Tsm under resan!!

2013-11-27 @ 16:12:15
Postat av: Tilda♥

Meer!♥

2013-11-27 @ 16:21:46
Postat av: Celebnovell

Sjukt bra! Undrar precis som första kommentaren vad killarna kommer säga när dom ser Adria. :P♥

2013-11-27 @ 16:59:12
URL: http://celebnovell.blogg.se/
Postat av: Vicky

ALDELES FÖÖR BRAA OMG, jag undrar samma sak som på första kommentaren❤️❤️

2013-11-27 @ 19:43:03
Postat av: Emilia

Såå bra! <3

2013-11-27 @ 21:33:46
Postat av: Anonym

Superbra kapitel som vanligt! Lääääääääängtar till nästa. :) Undrar samma som typ alla andra. Hahah, vad kommer dem tro?? Ska bli kul med nästa kapitel å få se deras reaktioner! ^^

2013-11-27 @ 21:35:24
Postat av: Jsoefin

Dem är så söta!

2013-11-27 @ 22:10:50
Postat av: Ariana

jätte braaaaaaaaaaaa! <3

2013-11-28 @ 16:49:56
Postat av: Maria :*

PERFEKT!

2013-11-28 @ 17:53:48
Postat av: Cawi

Omfgggggggg neeejjjjjjjjj näääär kommer nästaaa vill läsa :(

2013-11-29 @ 00:17:56
Postat av: anonym

åhhhhhhhhhhhh jag längat efter nästa omggggggggggggggggg
den här novellen ligger första och bästa novellen jag har !!
älskar när justin och adrina kysser varandra och justin omg jag dör

Svar: Åh vad glad jag blir att du gillar den, älskar sådana här kommentarer❤❤
Just Twitter

2013-11-29 @ 14:54:01
Postat av: camilla

Aaah, kan dom inte bara slänga ut sig det...

2013-11-29 @ 15:50:01
Postat av: Jennifer

Så grym du är på att skriva!

2013-11-29 @ 19:40:43
URL: http://myybeebs.blogg.se
Postat av: Lisa

Riktigt bra, vad duktig du är!

2013-11-29 @ 20:54:01
URL: http://ponnytidenut.blogg.se
Postat av: Liza

Oj, skit bra! Hoppas faktiskt att Adria typ kysser Feliz och Justin blir avundsjuk♥

2013-11-30 @ 14:17:29
Postat av: biebzstoory

sjukt bra, vill att de ska bli ihop, båda gillar varann <3

2013-12-01 @ 14:05:55
URL: http://Biebzsoory.blogg.se
Postat av: Katarina

Omg ohhhhh när kommer nästaaaa? 🙏✌✌

Svar: Det kommer till nästan 100% upp imorgon, skulle egentligen ha kommit idag men glömde bort att jag hade träning. Så jag var tvungen att sticka 20:30 och kom inte hem förs än nu, alltså 00:00 typ. Så hade ingen tid att skriva:/Men imorgon förhoppningsvis :D
Just Twitter

2013-12-01 @ 23:51:06
Postat av: Belieber

Undrar va som händer på resan?

2013-12-01 @ 23:51:57
Postat av: 🆒🆒🆒❤❤❤❤❤

Bästaaaaaaaaaa novelleeeennnnnnnnnnnn

Svar: Omg tack så mycket❤❤❤
Just Twitter

2013-12-01 @ 23:53:23
Postat av: HEDVIG

Alltså jag dööööör va bra:DDDDD

2013-12-02 @ 17:01:09
URL: http://blondinerna.horseworld.seo
Postat av: Emelie

jätte bra ! :)

2013-12-03 @ 17:44:32
URL: http://emelajzaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback