Svar till Anonym + Uppdatering om nästa kaptiel

Om du går in på kategorier och vill tillbaka till dem första kapitlerna så måste du bläddra längst ner på sidan och där kommer det att stå "TIDIGARE KAPITEL" klickar du där så kommer du att komma längre bak i novellen :) Jag har själv kollat igenom alla och det ska inte vara något problem att hitta dem <3
Hoppas det här hjälper och om du fortfarande inte kan hitta så kan du skicka till min på [email protected] eller till min KIK EmelieTornbrand så kan jag förklara bättre :D
 
 
 
 
I alla dall så håller jag på med kapitlet nu och hoppas verkligen att jag ska få upp det idag. Jag har fått så många finna kommentarer på kapitel 22 så ni förtjänar verkligen att få ett idag. Ska kolla lite smått på fotbollen men ska sxkriva under tiden.
 
Och snälla fortsätt att kommentera lika bra som ni gjorde nu. Jag blev så himla glad när jag såg alla kommentarer att jag nästan ville gråta. Jag hade egentligen tänkt att lägga upp kapitlet senare då jag har haft mycket hemma men kände att jag inte direkt kunde vänta så länge när jag fick alla dem här kommentarerna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback