OOTG 3 - Mitt ansikte är här uppe ditt pervo

Tidigare kapitel:

  Jag drogs ur mina tankar när jag hörd en hög duns. Jag vände mig snabbt mot bilen där dunsen kom ifrån. Min blick fastnade direkt på en tjej som stod på tacket till min bil. Jag lät min blick glida över henne och hot damn, hon var sexig.

  Hon hade långa sexiga ben som såg ut att kunna gå flera mil, en rumpa som var perfekt för mina händer att hålla. En smal midja, fylliga bröst och ett ansikte som skulle få vem som helst att stirra. Hennes läppar var perfekt formade och väldigt fylliga. Hon hade klara blåa ögon som stirrade rakt in i mina och hennes ansikte inramades av lite längre en axel långt hår som hade en nästan orange nyans. Jag brukade inte gillade rödhåriga tjejer men jag måste säga att det passade den här tjejen.

 



 

 

 

  Jag lät min blick glida över henne en gång till för att ta in hennes kropp ordentligt och slickade mig snabbt om läpparna av bara tanken av att ha hennes kropp i mina händer.

  Mamma hade sagt att Henriks dotter var söt vilket hade gjort mig en aning tveksam. Jag och mamma hade inte riktigt samma smak på tjejer eller vad man ska säga. Så när mamma sa att hon var sött så hade jag förväntat mig något helt annat än det här. För för en gång skull så hade mamma rätt. Hon var sött. Nej vänta, styck det. Hon var snygg, sexig och jag skulle helt klart lägga mina händer på henne.

  Efter ett tag drogs jag ur min lilla komma eller vad man kan kalla det när hon hoppade ner från tacket och ner på huven istället. En hög duns hördes och jag kollade snabbt ner på hennes fötter där ett par leriga och slita skor var placerade. Om hon så mycket som lämnade ett litet märke på min bil så var hon körd.

  Jag kollade upp från hennes fötter och upp till hennes ansikte när hon hoppat ner från bilen för att istället göra sin väg över till oss. Hon möte min blick och jag gav henne ett litet leende vilket för det mesta brukade få tjejerna direkt. Men det verkade dock inte vara fallet den här gången. Hon gav mig en nästan äcklad blick och skakade smått på huvudet innan hon vände sig mot min mamma. Som där emot fick ett stort leende och en kram från henne.

  ”Det är trevligt att äntligen få träffa dig Pattie. Jag har hört så mycket om dig”

  ”Det är trevligt att träffa dig också Adria. Jag har hört mycket om dig också” sa mamma och jag log smått. Så Adria var hennes namn, jag hade hört det förut men hade inte lagt det på minnet då jag trodde att det inte skulle vara något värt att minnas. Men det verkar som jag hade fel den här gången.

  ”Bara bra hoppas jag”

  ”Ja då gumman du kan ta det lugnt. Din pappa pratar så glatt om dig och hur mycket du hjälper till här hemma. Önskar att jag hade haft samma tur där hemma”

  Jag såg hur mamma försökte att lite diskret peka åt mitt håll för att vissa att det var mig hon menade. Vilket hon inte hade behövt egentligen då det är ganska uppenbart. Speciellt när Adria svarade med ett stort flin på läpparna.

  ”Tro mig Pattie. När du träffar Justin nästa gång kommer det att vara en helt annan Justin än han som står här”

  ”Vi får hoppas det. Han är väldigt envis”

  ”Då är vi två” sa Adria med ett litet skratt efter vilket hennes pappa tog del utav.

  ”Ja det här kan nog bli intressant. Men Adria varför hjälper du inte Justin upp till där han ska sova och visar honom runt lite här så börjar jag och Pattie med maten”

  ”Visst pappa. Gå och fixa maten ni så ger jag Justin här en liten rundtur” sa Adria och log ett nästan lömskt leende mot mig. Jag log bara enkelt tillbaka för jag visste att inte vad hon hade planerat, om hon nu hade något planerat.

  Mamma gick tillsammans med Henrik in i huset och jag lämnades ensam kvar med Adria som kollade efter våra föräldrar. Vilket jag tog till min fördel för att kunna spana in henne igen. Nu när hon var närmre och jag kunde se henne bättre. Hon var i ungefär axel längd på mig, lite kortare och jag måste säga. Hon hade en kropp som många tjejer skulle dö för. Jag lät min blick glida över hennes kropp men kom tillbaka till verkligheten när hon knäppte med fingrarna framför mitt ansikte ”Mitt ansikte är här uppe ditt pervo” sa hon men när jag inte lyssnade på henne tog hon ett fast grepp om mitt ansikte och tvingade mig att kolla på henne.

  ”Så ja, mycket bättre. Nu kan jag ju faktiskt se dina ögon och inte bara sin panna och hår när du stor och dreglar efter mig”

  ”Jag dreglar inte”

  ”Åh jag är nog helt säker på att det är lite dregel där på sidan”

  ”Tro mig babe, jag dreglar inte över tjejer”

  ”Låt mig gissa. Det är tjejer som dreglar efter dig” sa hon och ställde sig med armarna i kors vilket fick mig att skratta smått.

  ”Det har du rätt i. Det är tjejer som ber och böner efter mig. Inte andra sidan om”

  ”Men vad kul för dig. Jag hoppas att du hade kul under den tiden för jag kan lova dig att din tid här kommer att bli ett helvete. Du kommer att önska att din mamma tog in dig i terapi eller något annat istället. Där har dem har regler för vad dem får och inte får göra. Och ja, jag bryr mig inte direkt om du bli skadad i slut ändan. Jag har fått en uppgift att göra och det är att få bort ditt beteende. Och jag kan lova dig att du kommer att önska att du aldrig hade börjat med ditt beteende när jag är klar med dig. Så varför hämtar du inte dina väskor ifrån bilen så att vi kan börja” sa hon och jag antar att hon vill vara skrämmande eller något. Men hon gjorde allt förutom att skrämma mig. För att vara ärlig så blev jag bara mer tänd på henne. 

  ”På tal om min bil. Om du har gjort ett enda litet märke på den så lovar jag att jag ska”

  ”Att du ska vad då? Du är på min hemplan nu. Det är jag som bestämmer reglerna här så du kan ta dina falska hot och stoppa upp dem någonstans där solen inte skiner”

 

Patties perspektiv

  Jag följde efter Henrik in till deras kök och kollade med stora ögon runt i rummet. Köket var jätte stort och jag kände hur en viss avundsjuka spreds inom mig. Jag älskade att laga mat och jag skulle göra vad som helst för att ha ett sånt här kök själv. Det värsta med det här var att Henrik hatade att laga mat -kanske pågrund av att han inte kunde laga mat- så jag antog att det var Adria som sköte det. Hon eller den där Alex killen som Henrik pratat om. Han var tydligen en kille från den här byn eller vad man ska kalla det som han tar hand om. Eller tar han om, han låter honom jobba här och ger honom dem pengarna som han behöver för att ta hand om sin familj.

  Jag lovar. Henrik var den vackraste personen jag träffat. På insidan då. Han såg inte helt fel ut på utsidan då. Om jag ska vara ärlig så var han en väldig snygg man. Till och med snyggare än jag minns honom. Men han var den mest omtänksamma personen som man kan... 

  ”Pattie, Pattie, Pattie” sa Henrik, högre för varje gång och jag drogs tillbaka till verkligheten.

  ”Vad är det?”

  ”Jag undrade fall vi skulle börja med maten? Eller snarare du börja med maten och jag läsa upp receptet. För vi alla vet nog att att jag inte kan laga mat. Jag skulle förmodligen bränna ner hela gården förre jag lyckades med en hyfsad måltid” sa Henrik vilket fick mig att skratta kort.

  ”Jag hade rätt alltså. Det är Adria som tar hand om maten här hemma?”
  ”Ja hon har fått sin mammas sinne för mat. Du måste smaka hennes mat någon gång, hon är bra” jag stelnade till en aning när Henrik nämnde Katrin. Det var kvinnan som Henrik hade flyttat till USA för. Det var hon som tog honom ifrån mig. Eller kunde jag verkligen se det så? Det var ju jag som sabbade det först igenom att bli tillsammans med Jeremy. Missförstå mig inte. Att bli tillsammans med Jeremy var bland det bästa som har hänt mig för det var så jag fick Justin. Men jag kan fortfarande inte få bort tanken på att om om jag inte hade blivit tillsammans med Jeremy så hade det vart jag och Henrik. Han var min första kärlek och jag var hans. Ingen av oss vågade dock erkänna det för den andra. Inte förs än jag blivit tillsamman med Jeremy erkände Henrik hans känslor för mig. Men det var försent då. Jag hade börjat få ordentliga känslor för Jeremy och jag hade då även fått reda på att jag var gravid med Justin. Vilket gjorde att jag kunde inte tacka ja till Henrik när han frågade mig fall jag ville bli tillsammans med honom. Så han träffade Katrin på en resa som han åkte på. Dem föll för varandra sen så hamnade dem här av någon anledning. Jag vet fortfarande inte hur dem hamnade här. Katrin hatade smuts, djur och allt det där som tillhörde en bondgård. Vilket kanske var anledningen till att hon sen lämnade honom. Men vad vet jag egentligen. Jag kunde fortfarande inte förstå att hon kunde göra så. Lämna Henrik och Adria bara så där. Hon hade tydligen inte ens hört av sig sen hon stack. Inte ens för att höra hur det är med Adria eller något. Inget.

  ”Pattie” skrattade Henrik fram igen och jag kollade chockat upp på honom.

  ”Är du okej? Du verkar ha en förmåga att hela tiden försvinna just nu”

  ”Åh förlåt. Jag har bara lite mycket på hjärnan just nu. Det är mycket som vi måste ta hand om nu när Justin ska ta sin lilla paus från sin karriär. Det kommer att starta en massa rykten. Jag vill bara att han ska komma tillbaka, att han ska bli den sonen som jag uppfostrade honom till att vara. Han är bättre än så här. Han behöver bara komma tillbaka på jorden igen. Det har vart på väg att hända förut men då var det bara för mig att ta hem honom så att han kunde vara med sina gamla kompisar igen. Men nu är jag inte så säker längre. Han har börjat att umgås med några konstiga personer som jag tror är dålig för honom”
  ”Ta det lugnt Pattie. Andas. Allting kommer att lösa sig ska du se”
  ”Hur kan du vara så säker? Jag har redan börjat till fråga sätta det här och det har inte ens gått en dag. Det är inte för att jag inte litar på Adria, för det gör jag. Det är bara det att min son är som han är och ja”
  ”Tro mig Pattie. Min dotter har av någon anledning något emot kontakt med killar. Hon gillar inte ha dem nära, det skrämmer henne. Jag vet inte varför för hon vägrar berätta för mig men jag kan lova dig att den rädslan inte kommer att ändras runt Justin. Jag tror att hon är rädd att bli sårad som jag blev när Katrin stack. Och jag är ledsen men Justin verkar inte riktigt som relations typen längre”

  ”Nej det är han verkligen inte” sa jag med en hög suck och kollade ut genom fönstret för att se hur Justin tillsammans med Adria gick in i den stora ladan som låg en liten bit bort.

  Jag hoppas verkligen att hon inte faller för hans små knep.

 

Adrias perspektiv

  ”Du kan inte vara seriös med att jag ska sova här inne. Det är jätte skitigt och det stinker häst skit” sa Justin så fort vi satte foten inne i ladan och jag suckade högt. Den här killen klagar mer än en femåring som inte fick det godiset som den ville ha. Han klagade på att jag inte skulle hjälpa honom med alla hans väskor, han klagade på att det var grus på marken så att han inte kunde rulla sina väskor, han klagade på att det var för soligt och varmt och nu så klagar han på det här stället.

  ”Oh men vad konstigt med tanke på att det är här vi ställer in hästarna när det är vinter eller dåligt väder”

  ”Men du kan ju inte vara seriös med att jag ska sova här”

  ”Varför inte? Jag har sovit här sen några år tillbaka och det har funkat perfekt för mig”

  ”Vänta. Ska vi dela på ladan?”

  ”Ja tyvärr. Jag kommer att ha den främre delen utav ladan och du kommer ha den botre. Och om inte  det duger för Mr så kan jag istället fixa så att du kan sova ute med grisarna. Om du hellre vill det”

  ”Nej det är lugnt. Det här funkar nog alldeles utmärkt”
  ”Nej men vad bra då. Varför går du inte upp och packar upp dina saker. Gör dig lite hemmastad. Jag kan visa dig runt sen efter maten” sa jag och med det sagt gick jag ut ur ladan. Lämnade Justin ensam kvar med en aning chockat ansiktuttryck.

 

 
 
Gud det känns som att det är år sne jag uppdaterade senast och är så himla ledsen. Jag önskar att jag kunde lova er att uppdateringen kommer bli bättre men jag vet inte om jag kan det. Det är bara jätte mycket just nu och det kommer bara att bli värre när skolan drarigång helt och läxor och sånt kommer in i bilden. Men jag ska försöka så gott jag kan så får vi se vad som händer.
 
 
Men nu är det här kapitlet uppe och vad tror ni? Kommer Adria att lyckad ändra Justin? Eller kommer han för alltid att var den douch bag som han är just nu?
 
KOMMENTERA VAD NI TYCKER OCH FALL NI HAR NÅGRA FÖRSLAG TILL VAD NI TYCKER SKA HÄNDA!!!! Vem vet, eran ide kanske kommer med i novellen ;)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Sjukt bra verkligen asså du är såååååå duktig!!

2013-08-27 @ 06:48:08
Postat av: jasmina

sjuktbra meeeeeeeeeer,tror hon kommer ändra honom sen kommer hon falla för honom?!!

2013-08-27 @ 08:44:31
URL: http://justindrewnovell.bloggplatsen.se
Postat av: Celebnovell

Sjukt bra! :)♥

2013-08-27 @ 16:19:44
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Maria :*

Sjukt bra!

2013-08-27 @ 16:35:47
Postat av: A

Sjuuuuukt bra, men rätt så många stavfel

2013-08-27 @ 17:34:09
Postat av: A

Sjuuuuukt bra, men rätt så många stavfel

2013-08-27 @ 17:34:12
Postat av: Linn

Get him Adria! XD hahahahah.. men ooooh lite romans kvar där bland Pattie o Henrik.. hm.. MEEEEER! kram.

2013-08-27 @ 17:39:08
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: Emelie

jätte bra :)

2013-08-27 @ 18:28:45
Postat av: Lizette

Oh,kommer typ dampa sönder mig för att du skriver så bra. Bryr mig inte ett skit om stavfel om det inte upprepas i varje mening. Alla gör vi väll fel?

Men jag tror att Adria kommer kunna ändra honom lite men inte fullt ut då hon efter ett tag faller för hans attityd eller något. För ingen i hennes lilla by är som honom, ingen kille beter sig så mot henne utan ja aa. Älskar din berättelse so keep it up!

En fråga bara, har du någon speciell dag då det alltid kommer ut ett nytt kapitel?

Svar: Jag har vart lite inne på det men jag har inte bestämt mig helt än. Det skulle kanske vara rätt skönt men jag vet inte riktigt än :/
Just Twitter

2013-08-27 @ 19:09:46
Postat av: Tilda♥

Meer!!!!=)<3

2013-08-27 @ 20:00:26
Postat av: Ellen

Jättebra kapitel :D
Kram <3

2013-08-27 @ 20:10:42
URL: http://aboutonedirectionn.devote.se
Postat av: anonym

Jättebr! När kommer nästa?

2013-08-28 @ 07:48:09
Postat av: Rebecca ツ

MEGA BRA!

Jag tror att hon kommer ändra Justin så att han blir sitt vanliga jag typ.. Och sedan faller hon för honom. Typ kanske , haha (:

2013-08-28 @ 21:50:03
Postat av: Anonym

Suuuuuuper braaaaaaa!!!!! :)
Alla dina kapitel är alltid jätte bra! De gör inget me lite stavfel, de e kul att läsa ändå! :) <3
Om de e dålig uppdatering så gör de inte heller nått. Huvudsaken e ju att de kommer nått kapitel lite få och då! ;) Jag vet inte hur de e för dem andra läsarna men jag hinner iallafall inte läsa lika mycket nu när de e skola å läxor igen. Nått kapitel i veckan räcker för mig! :) <3

2013-08-29 @ 16:37:20
Postat av: Tilda♥

Det har gått 5 dagar nu!?=/<3

2013-09-01 @ 10:10:12
Postat av: Tilda♥

6 dagar=(

2013-09-02 @ 16:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback