Give me that old school love

  Jag håller på med kapitelt nu och kommer det inte upp idag så kommerdet upp imorgon någon gång. Tror inte det kommer bli något jätte spännande kapitel men snart så kommer noveller dra igång igen och då kommer ni önska att ni inte bad om mer drama ;)
 
  Okej men det jag skulle säga är att jag har börjat lägga upp novellen på wattpad. Jag själv föredrar att läsa på wattpad då det är mycket bekvämare. Jag kommer fortfarande att lägga upp noveller här men om det här någon som vill så kommer novellen också att läggas upp där. Jag har inte hunnit lägga upp alla kapitel än men snart så är dem där så at den som vill kan läsa. Man kan också läsa min andra novell Take A Risk With Me där fast på engelska om någon skulle vara intresserad :)
 
  Här har ni länken om ni skulle vilja läsa på wattpad istället http://www.wattpad.com/story/13712865-out-of-town-girl :)
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

När sa/skrev du att det skulle komma ett kapitel ? Det har inte kommit än? o_O

2014-03-22 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback