Your going down bitch....

Okej jag är ledsen att det gått två dagar utan ett kapitel nu men jag har verkligen inte hunnit skriva så mycket. Har skrivit ungefär 1200 ord på kapitel 58 men jag har så mycket ideer till det här kapitlet att det förmodligen blir mitt längsta kapitel ever.
Har ett prov imorgon som jag ska plugga lite extra på nu och sen träning imorgon i det fina snöovädret men annars ska jag ta all min tid till att göra klart kapitel 58. Hoppas verkligen att jag lyckas få upp det imorgon men vi får se.
Är rätt mörbultad efter min match idag. Fick inte byta någon gång trots ont i knät då vi inte hade några hela spelare på bänken, stelfrusna fötter och snö som flög i ansiktet hela tiden, flera lårkakor efter att blockat en massa skott så måste nog säga att det här är den värsta matchen jag spelat. Eller en av dom, har skadat knän och vrickat fötter på andra matcher :/

Kommentarer
Postat av: <3

Två dagar utan ett kapitel är fortfarande bra uppdatering! Många uppdaterar knappt en gång i veckan. Jag är imponerad över hur pass bra uppdatering du har!

Svar: Oh tack så mycket och jag vet att det är många som har längre men jag vet hur irriterad jag kan bli på det. Så jag vill ha ett kapitel uppe varje eller var annan dag :D
Just Twitter

2013-03-19 @ 15:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback