This was never planed - kapitel 59

Prevoius 

”Justin snabbare” bad jag vi båda stönade högt när han började öka takten. Hans grep om mina höfter blev hårdare och han kunde inte få fram några ordentliga meningar utan det enda jag kunde tyda var när han stönade fram mitt namn. Jag kände hur jag började närma mig och märkte att Justin snart var där också.

Med en sista stött i mig kom vi båda och Justin föll utmattat över mig där han låg en stund för att hämta andan innan han rullade av mig. Han la sig på rygg och med hjälp av en arm runt mina axlar drog han mig tätt intill sig.

”Jag älskar dig” mumlade han mot mitt hår och jag log smått medans jag började rita osynliga figurer på Justins lätt klibbiga mage,

”Jag älskar dig också” var det sista som sas mellan oss innan vi båda somnade.

 



 

 

Jag vaknade av att kyssar placerades över hela mitt ansikte innan Justins läppar pressades mot mina. Jag log smått ini kyssen och la armarna runt hans nacke för att dra ner honom över mig.

”God morgon” mumlade jag sömning och Justin skrattade lite roat åt mig.

”God morgon gorgeous” sa han med en raspig morgonröst och jag antog att Justin också vaknat alldeles nyss. Bara någon minut innan mig eller något.

”Så vad ska vi göra idag?” frågade jag och vände på oss så att jag nu låg över Justin istället. Jag korsade mina armar över hans bröst och vilade min haka emot dom. Justins händer landade på mina höfter och smekte lätt min hud med tummarna.

”Jag vet inte. Vi har inget planerat så vi kan stanna här bara du och jag om du vill”

”Du tror inte att dina föräldrar blir besvikna att du inte spenderar lite tid med dom medans du faktisk är hemma. Jag menar du har ju inte träffat dina syskon på ett tag nu”

”Babe jag kommer att vara här i minst två veckor till. Jag tror nog att dom överlever att jag spenderar en hel dag med min flickvän” sa han och lutade sig uppåt för att fånga mina läppar i ännu en kyss.

”Okej. Men vad ska vi göra då. Det är ju inte direkt så att vi har så mycket att röra oss med här”

”Vi har varandra och en säng. Vad mer behöver du baby?” sa Justin och jag kollade chockat på honom när han höjde ett menande ögonbryn mot mig.

”Okej om det du har planerat för resten av dagen åker jag nog hellre hem och städar ditt stökiga rum” sa jag och skulle precis sätta mig upp men blev istället liggandes när Justin höll ner mig mot honom med hjälp av en arm som han lindat runt min midja. Den andra hade han placerat på min kind och skrattade lite kort medan han placerade en kyss på mina läppar innan han lutade sig tillbaka mot kudden igen.

”Jag skämtar babe. Vi får väll hitta på något att göra. Vi har en hel bakgård, ett oklart rum som behöver fixas och en massa mat i kylen som jag åkte hit med igår. Vi kan göra vad du vill så länge vi äter snart för jag börjar bli hungrig” sa han och jag skrattade när jag hörde hur Justin mage kurrade till för konfermera det han just sagt.

”Visste men jag måste ta ett bad eller dusch innan. Känner mig rätt äcklig för att inte ha duschat igår kväll”

”Vill du ha sällskap?” frågade Justin och jag skrattade lite smått innan jag satte mig upp.

”Det beror på vad du har i tanke på vad vi skulle göra inne i badrummet”

”Hm jag vet inte. Det beror på vad jag är tillåten att göra” sa Justin med ett flin på läpparna och drog ner mig över honom igen.

”Egentligen inget. Jag ska duscha och vill inte ha några funny business idag igen”

”Jag såg dig inte klaga igår” sa Justin och jag blände surt på honom samt smällde till honom löst på bröstet. Justin log bara roat upp mot mig och jag himlade med ögonen.

”Okej jag ska ta ett bad och du kan följa med om du vill men om du försöker dig på något så sparkar jag ut dig”

”Okej babe, det skulle jag vilja se” skrattade Justin fram och satte sig upp så att jag nu satt i hans knä.

”Ska du med eller inte?”

”Såklart jag ska. Hur skulle jag kunna tacka nej till ett sånt erbjudande”

”Okej men sluta bete dig som ett ass då och släpp mig så att jag kan gå”

”Eller så kan jag göra så här” sa Justin och lyfte upp mig i hans famn med en arm runt min midja och den andra runt mina ben.
”Omg Justin släpp ner mig nu”

”Nopp” sa Justin bara retsamt och kysste mig snabbt på pannan innan han började styra sina steg i mot bardrummet. Han satte ner mig på bänken och gick bort till badkaret för att dra igång vattnet.

Han hällde i något i vattnet vilket fick skum att börja bubbla upp på ytan. Han lät badkaret fyllas upp till en lagom mängd vatten innan han stängde av vattnet och vände sig mot mig.

 

”Det är klart” sa han med ett litet leende på läpparna och jag hoppade ner från bänken. Jag gick ner i badkaret och skulle precis sätta mig ner men blev avbruten när Justin satte sig ner förre mig. Han greppade tag om mina höfter och lyfte ner mig framför honom. Så att jag nu satt med ryggen vilande mot hans mage och bröst, med hans ben på varsin sida om mig. Han drog med händerna lugnanande över mina armar och jag lutade huvudet bak mot hans axel.

"Jag älskar dig" sa Justin och jag vred mig lite om i hans famn så att jag nu kunde kolla upp på honom.

"Jag älskar dig också" sa jag och placerade en hand på hans nacke för att sen kunna dra ner honom mot mig. Jag kysste honom i vad som var tänkt som en kort kyss men Justin la armarna om mig för att hålla mig på plats. Inte för att jag klagade då, jag skulle kunna leva med Justins läppar mot mina dygnet runt om det var så.

 

 

Efter att vi badat klart och torkat oss gick jag snabbt ut till sovrummet för att sätta på mig mina underkläder och Justins skjorta från igår.

”Hej varför tar du min skjorta för. Inte för att jag inte gillar att se dig i den då du ser jävligt sexig ut i mina kläder men om du tar den har jag ju inget annat att ha på mig” sa Justin och jag skrattade kort.

”Vilket var min plan. Så på med kalsongerna och jeansen nu så att vi kan gå ner och äta. Jag håller på att svälta”

”Du ska ha tur att jag älskar dig. Annars hade jag nog tagit tillbaka min tröja och slängt dig över axeln för att lämna dig någonstans”

”Åh som att du har något problem med att gå runt utan tröja. Du gör det på varje konsert om du inte har glömt det”

”Det är gör att jag vet att mina fans tycker att jag är snygg. Plus så är det kul att retas med dom”

”Japp och jag tycker också att du är snygg så nu kan du reta mig så kom nu så att jag kan få i mig någon mat innan jag äter upp dig”

”Jag skulle säkert smaka utsökt” sa Justin och jag skrattade lite roat åt honom.

”Hm jag vet inte om det, jag tror att du skulle vara rätt seg faktiskt”

”Åh du ska få för seg” sa Justin och i nästa sekund slängda han sig mot mig men jag hann nätt och jämt dans undan och satte fart ner mot undervåningen med Justin nu tätt efter mig.

När jag nådde vardagsrummet kände jag hur en arm lindades runt min midja och i nästa sekund lämnade mina fötter marken samtidigt som ett litet skratt lämnade mina läppar.

”Justin släpp ner mig” sa jag men lät dock inte så bestämd då jag fortfarande skrattade medans Justin la ner mig i soffan för att sen sätta sig gränslande över mina höfter.

”Inte förs än du erkänner att jag skulle smaka gott”

”Aldrig” protesterade jag vilket var ett stort misstag från min sida då ett hånfullt flin spred sig på Justins läppar samtidigt som han började kittla mig i sida.

”Säg det och jag slutar”

”Aldrig” sa jag igen och Justin började kittla mig ännu mer.

”Okej, okej. Du skulle smaka jätte gott, snälla släpp mig nu”

”Oh men tack älskling” sa Justin med en fejkad röst och jag himlade snabbt med ögonen. Jag öppnade munnen för att säga något men blev avbruten när jag hörde hur dörren öppnades intill huset.

”Hallå?” ropade Justin frågandes då vi inte väntade gäster idag.

”Det är bara vi” ropade Chaz och Justin skakade smått på huvudet innan han ställde sig upp. Han hjälpte mig upp och flätade ihop min hand med sin för att sen dra med mig ut i hallen där Chaz och Ryan nu stod.

"Så jag ser att ni har invigt huset ordentligt" sa Chaz roat men blicken pendlande mellan mig och Justin. Justin i kläd bara ett par jeans hängandes lågt på hans höfter så att hans boxers syntes som vanligt med håret stående åt alla håll och kanter. Jag införd inget annat en Justin långa skjorta som han haft på sig dagen innan och mitt hår uppsatt i en slarvig bulle.

"Oh kom igen det är ju inte så att vi inte vet att ni inte gjort det förut. Så länge det inte är så att barnet inte är Justins" sa Ryan och gav mig en blick för att vissa att han skämtade. Jag himlade snabbt med ögonen innan jag greppade tag i ändan av tröjan för att dra ner den så att den tänkte mer av min rumpa.

Chaz och Ryan märkte mitt drag och skrattade nästan lite roat åt mig men vände till min lättnad bort blicken till Justin istället som jag nu såg gav dom båda en sträng blick.

Jag skrattade lite roat åt honom och pussade honom snabbt på kinden innan jag tassade bort till köket för att fixa lite frukost då jag var vrålhungrig just nu. Jag kände Justins blickar på mig medan jag gick bort mot köket och jag dubbel kollade snabbt att det bara var Justin som kollade innan jag vickade lite extra med höfterna och jag hörde hur Justin grumlade något för sig själv under sitt andetag. Jag skrattade roat åt honom och gav honom en retfull blick innan jag gick in i köket och bort från Justins synhåll.

 

"Så vad är planerna för nyår då?" frågade Justin och satte sig ner u soffan mitt emot Chaz och Ryan.

"Jag vet inte. Sam föräldrar åker bort då så han ska ha en fest hemma hos sig och jag var lite inne på att gå. Om ni vill alltså, kanske blir lite svårt för Justin i och för sig" sa jag och vred lite funderande på läpparna innan jag satte mig ner bredvid Justin som la en arm runt mina axlar.

"Om du vill gå så gör vi det. Blir det för mycket kan jag bara åka hem igen eller gå ut och sätta mig där det är lite lugnare”

"Är du säker, vi kan göra något annat om du vill" sa jag och vände mig mot Justin.

"Det är lugnt babe. Vi får hålla dig borta från drickan bara"

"Ta det lugnt du behöver inte oroa dig. Jag gillar inte ens att dricka i vanliga fall heller så det lär inte vara något problem nu när jag är gravid. Om jag var du skulle jag vara mer orolig för Chaz och Ryan"

"Eh dom kommer klarar sig bra ska du se. Kanske en del beliebers som hänger på dom kanske som vanligt men jag oroar mig inte"

"Nej det är dig vi borde oroa oss för Bieber" skrattade Ryan fram innan han fortsatte "Jag menar tänk hur klängiga dina fans är när dom är nyktra. Kan du då tänka dig då hur klängiga dom kan bli när fulla" sa Ryan och jag stelnade snabbt till av tanken.

"Dom kommer säkert försöka slita av dig kläderna och ha sex med dig på plats framför alla. Eller åtminstone strula med dig vid ett tillfälle och"

"Ryan" avbröt Justin snabb och jag antar att han måste ha märkt min humör förändring då han kollade oroligt på mig.

"Vad då jag säger ju bara sanningen och det vet du"

"Ja men det hjälper inte till direkt" fräste Justin nu nästan irriterat och Ryan tystnade nu snabbt.

"Melinda" sa Justin nu mjukare för att få min uppmärksamhet. Jag fortsatte bara att kolla tomt framför mig med tankarna om vad Ryan nyss sagt snurrande runt i min hjärna.

"Melinda" försökte Justin igen men jag skakade smått på huvudet. Justin suckade nästan frustrerat åt mig innan han greppade tag om mitt ansikte och vred upp det mot hans för att sen borra in sin blick i min.

"Melinda du vet att jag aldrig skulle göra något sånt"

"Jag vet men det Ryan sa stämmer fortfarande. Dina fans försöker redan få dig när du är nykter. Kan du då tänka dig vad dom kommer att försöka göra när du har druckit"

"Då dricker jag inte. Jag kan ha lika kul utan att dricka. Plus vi kommer ju behöva någon som kör oss hem. För även om du inte kan dricka så lär du bli rätt trött efter ett tag och kommer inte kunna köra. Okej?"

"Nej för om jag får dig att inte dricka så blir jag the bad guy"

"Melinda jag har ju redan sagt att det är okej. Jag kan ha lika kul utan att behöva dricka"

"Justin jag" började jag men han avbröt mig snabbt genom att pressa sina läppar mot mina i en snabb kyss.

”Babe det är helt lugn för mig. Plus det kommer vara vi två då som kan komma ihåg alla pinsamma saker som folk gör när dom är fulla” skrattade Justin fram och jag log smått. Inte helt övertygad men visste att jag inte skulle få Justin att ändra sig nu. När han väll har bestämt sig för något så är det svårt att ändra hans tankar.

 



 

 

Ska försöka få upp nästa redan i helgen så kommentera gärna vad ni tycker om det här kapitlet och vad ni tycker ska hända i kapitel 60 som då kommer att utspela sig vid nyår.

Måste bara tacka alla som kommenterade på förra kapitlet också. Stor kärlek till er och snälla fortsätt att kommentera lika bra på dom kommande kapitlena. Blir verkligen jätte glad och inspirerad när jag ser hur många kommentarer jag fått.

 

Kommentera för mer!!!!

 


Kommentarer
Postat av: bella

awesome!!!! ☺👌❤

2013-03-23 @ 09:43:49
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

2013-03-23 @ 09:47:11
Postat av: Emmy<33

meeeer<33

2013-03-23 @ 10:37:54
Postat av: Ebba

Det kan va nära att någon kysser Justin men melinda kommer typ dit och slår till henne. Hehe! JÄTTEBRA!

2013-03-23 @ 10:38:40
Postat av: Liv

Awesome kapitel!!

2013-03-23 @ 12:36:55
Postat av: katte bieber !

meeerr skit bra kapitel älskade det !!! <3

2013-03-23 @ 15:32:23
Postat av: Fanny

Jätte bra!!

2013-03-23 @ 19:48:03
Postat av: katte bieber ! <33

snälla uppdatera vill ha meerrr nuu !! <3 :D

2013-03-24 @ 12:44:05
Postat av: katte bieber ! <33

meeerrrr !! <3

2013-03-25 @ 08:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback