Some times it feels like the hole world are against you.......

Okej jag orkar faktiskt inte med mitt liv just nu. Jag har hundra olika uppgifter i skolan att göra som måste vara inne innan fredag, jag har 2 svenska grejer,  1 religion uppgift, 3 samhällsekonomi uppgifter plus ett företagsekonomi prov imorgon sen så har jag ännu ett prov nästa måndag i sammhällsekonomi. Det är så mycket grejer och jag vet inte vad jag ska börja någonstans. Sen plus det så vill jag uppdatera ett kapitel till er och jag skrev ett förut. Det var nästan klart med kapitlet, men när jag läste igenom det så sög det bokstavligen. Så jag raderade hela skiten och har börjat om. Jag hoppas att det blir bättre den här gången då jag inte vill ge er dåliga kapitel.
 
Okej nu ska jag skuta klaga. Men jag hoppas att ni kan vara lite tålmodiga med mig nu när ni förstår hur mycket jag har just nu. Det är förjävligt och jag har funderat på att ta någon vecka ledigt. Bara en vecka eller två. Men jag vill inte svika er. Så jag ska fortsätta skriva och jag ska försöka få upp det imorgon. Annars kommer det senast på onsdag.
 
Håll ut mina älskade små läsare och om ni vill få kapitel snabbar så kommentera vad ni tycker om novellen. Säg vad ni tycker att jag kunde ha gjort bättre och vad ni tycker ska vara med i novellen. Jag vill höra allt då jag kan bättra mig utifrån det och kanske så ger ni mig en ide som jag kan använde<3

Kommentarer
Postat av: Justinnovells

Hej jätte fin blogg du har!
Din novell äger fett! :D

Men jag undrar om du vill ha länkbyte?
Isåfall svara på min blogg http://justinnovells.bloggplatsen.se/

2013-06-04 @ 20:09:23
Postat av: linda

super fin blogg! :D Lycka till med plugget! :)

2013-06-04 @ 21:19:57
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Postat av: justinnovells

Vi kan lägga in varandra i länkarna har gjort de på dig i alla fall :)
Så kan du lägga in mig?/ Kraam :D

2013-06-04 @ 21:48:36
Postat av: Vicky

Du är så sjukt duktig snälla sluta inte skriva du e för duktig?',hoppas det går bra med plugget:*

2013-06-04 @ 23:26:17
Postat av: Alma

Du får inte sluta jätte många skulle bli ledsna du e jätte duktig ,lycka till med plugget!

2013-06-04 @ 23:26:58
Postat av: Lina

Nej snälla sluta inte !

2013-06-05 @ 07:52:55
Postat av: Ebba

Sluta inte snälla du får inte BEGGING U

2013-06-05 @ 07:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback