Something's got a hold on me

Okej så jag måste säga att jag blev rätt besviken när jag kom in och såg att det bara var 13 kommentarer. Jag menar det är ju inte jätte lite men jag ser ju hur många det är som är inne och läser. Det är alltid samma personer som kommenterar och till dem som faktiskt kommentera, mycket kärlek till er. Det är för er som jag fortsätter att lägga upp kapitel. 
  Jag spenderar timmar och ibland dagar för att skriva ett kapitel och ni kan inte ens lägga någon minut för att kommentera.  Jag förstår att ni inte kan kommentera varje kapitel men någon gång då och då. Jag tyckte även att det hände en hel i det här kapitlet. Jag menar han friade till henne. 
 
 
  I alla fall andledningen till varför jag egentligen skulle göra det här i lägger är för att jag undrar en grej. Jag hade lovat att göra designer till några och undrar nu vilka det var. Jag hade skrivit upp det på ett papper men tappade tyvärr bort det😕 hehehe klumpiga jag.  

Kommentarer
Postat av: Biebzznoveller

Hej jag undrar om du skulle kunna göra en till mig?
Och kanske hjälpa mig att fixa finare på min blogg!
Ifall du kan så kan jag ge dig lösen och sånt;)
Skulle vara sjukt snällt om du lunde

2013-07-09 @ 18:31:16
URL: http://Biebzznoveller.blogg.se
Postat av: jasmina

MIiig <3

2013-07-09 @ 23:53:19
Postat av: Emelie

Hej, jag bara undrar om du skulle kunna göra en design till min personliga blogg? :)
http://emelajzaan.blogg.se

2013-07-10 @ 17:25:20
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Anonym

Heey!
Visste inte vart jag skulle fråga men skrev de här istället. Hoppas inte att det gör nått. Jag hade velat läsa dina tidigare noveller för du är så bra på att skriva. Man blir ju nyfiken på dem andra då. Om jag går in på kategorier och in på en av novellerna så kan jag inte se dem första kapitlerna. Och då blir det ju inte så kul att läsa. Går det att se alla kapitlerna och i så fall hur??

Kram

2013-07-10 @ 17:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback