Lite svar innan kapitel så här! VIKTIGT ATT LÄSA DET SISTA STYCKET

 
 SVAR: OMG VAD GULLIG DU ÄR<3 jag älskar verkligen att få såna här kommentarer, jag blir verkligen så himla glad. Det är såna kommentarer som den här som får mig att fortsätta att skriva. För jag har vart inne på att sluta skriva, eller i alla fall sluta skriva här på bloggen men det är läsare som henne som får mig att fortsätta. 
 Och jag vet inte riktigt vart jag får min insperation ifrån. Det är väldigt blandat. Jag tar saker från mitt eget liv, saker jag drömt eller sett. Det är väldigt blandat ;D
 
 
SVAR: Hejsan svejsan, haha i konstig jag vet men det är jag. Eh i alla fall tack så mycket för din kommentar. Jag älskar långa och gulliga kommentarer. Dem gör min dag när jag är nere.
 Och jag har inget emot att ni skriver era ider till vad ni tycker ska hända. Jag älskar att läsa era ider och vem vet? Kanske eran ide faktiskt kommer med någon gång ;)
 
SVAR: Haha det skulle var kul, var rätt kul att skriva om en tjej som sportar men vet inte riktigt vad den skulle handla om?? :/
 Har en massa ider till andra noveller efter den här novellen. Tror att jag räknade till13-14 olika ider till olika noveller om man bortser från den här. Så man kan ju säga att jag har en hel del ider till andra och vet inte riktigt om jag skulle hinna med att skriva en två till Game on. Är rätt tagad på att skriva dem andra och vet som sagt inte riktigt vad tvåan i sådana fall skulle handla om om jag skrev en.
 
 
SVAR: Eh jag vet faktiskt inte, jag satt och kollade på en film tror jag när en tjej tappat minne och tyckte att det skulle var lite kul att skriva om också. Är ju också kul att skriva något nytt, något som ingen annan skriver om ;)  
 Och mina favorit noveller? Hm, jag måste nog säga Danger och Danger's bak, B.R.O.N.X, Die for us från JBFF's hemsida sen från blogg.se är det nog bieb.blogg.se och juustanordinarygiirl.blogg.se Det är i alla fall dem jag läser just nu ;)
 Så läser ni dem inte redan så kan nu bara klicka på länkenför att komma in dit ;D
 
 



 
 Okej så jag ber om ursäkt att det inte kom något kapitel igår som lovat men jag trodde verkligen att jag skulle kunna få upp det. Kaptilet blir dock mycket längre än jag väntat mig så jag sitter och jobbar på det nu i hopp om att få upp det idag. Annars kommer det till 100% imorgon. DET LOVAR JAG. 
 Ni måste förlåta min dåliga uppdatering men jag har haft det väldigt jobbigt ett tag här nu och jag hjälper en kompis som går igenom en väldigt svår period just nu. Jag har satt mitt privatliv och mina kompisar framför skrivandet lite på sensate tiden och jag hoppas verkligen att ni förstår och kan förlåta mig. Det är som det är just nu och jag är ledsen för det. Jag ska försöka bättra mig men kan just nu inte lova er något.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Nanosec

kika gärna in på min bieber novell :)

2013-07-02 @ 15:57:59
URL: http://nanosec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback