Länkbyte - Biebz Stoory

Detta är en novell som handlar om en tjej vid namn Molly Winden som bor själv med sin dotter som är 3år och hon själv 19år.

Att inte kunna göra vad man vill eller att alltid bete sig som en vuxen är inte så lätt då jag bara var sjutton år när jag fick Angelica. Om man är en tjej som festar näsan varje dag och plötsligt ska bli en mamma är ännu jobbigare. Men jag gör allt i min makt för att Angelica ska trivas och må bra.

Jag och Angelica bor i Toronto som ligger i Canada men mina föräldrar och lillebror bor i Sartford som ligger en bit från Toronto. Jag har gått ut skolan och jobbar hemma då jag designar hus, kläder och olika hemsidor. Jag gör mitt bästa för att vara en bra mamma och uppfostra Angelicia för hon har det svårt då hon inte har någon pappa. Själv mins jag inte vad han hette men jag kommer ihåg att han hade Hasselbruna ögon. Resten mins jag inte då det var så mörkt.

 Okej så låter den här novellen intressant klicka då på bilden eller ---->HÄR<--- för att komma till hennes blogg :D

 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Helin

Intresserad är länkbyte?:) Svara gärna på min blogg, ha en fortsätta bra dag:*

2013-08-02 @ 17:41:33
URL: http://justindrewbiiebernovells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback