Who's that boy?!? Viktigt!!

Har ungefär 500 ord skrivna på datorn och tre hand skriva sidor som jag just nu sitter och håller på att skriva över till min dator. Kommer nog förmodligen lägga till lite test i slutet för att få det bra och om jag inte somnar nu framför datorn kommer kapitel 34 upp idag. kommer förmodligen bli ett litet längre kapitel men hoppas att det uppskattas. Kapitlet skulle egentligen ha kommit upp tidigare idag men jag fastnade med att skriva prologerna till dom två noveller jag står mellan att skriva efter den här. Så jag tänkte att om ni vill så kan jag lägga upp båda handlingarna och prologerna i veckan så att ni kan rösta vilken ni vill läsa näst så kan jag skriva på den när jag inte har någon fantasi till den här. Självklart så är det långt kvar på This was never planed och det kommer hända så mycket mer snart med mycket drama och skit, så oroa er inte för det. Men min tanke var att när jag väll är klar med den här sen kommer jag då att ha en del kapitel klara som jag då kan lägga upp medan jag jobbar på kapitälerna som kommer efteråt.
Vad sägs, vill ni va med och rösta om nästa novell eller ska jag välja själv som dom andra gångerna?!?!?

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker att du kan välja eftersom du har gjort det såå bra innan och så vet man vilken du tror bli bäst ! :)

2013-01-09 @ 22:26:29
Postat av: B

Jag tycker att du ska välja själv!:)

2013-01-10 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback