It was never about love!!!

Jag tyckte att det var dags för en ny design nu och har suttit och hållt på med den här typ hela dagen då det inte velat som jag ville. Men jag hoppas att ni gillar den och om ni inte kan se det kan ni uppdatera sidan.
Men vad säger ni? Den här designen eller den andra?
 
 
Eh tänkte bara lite snabbt säga att jag påbörjat kapitlet och hoppas verkligen att jag lyckas få upp det imorgon men  är inte helt säker på att jag kommer hinna då jag har träning imorgon och min syster kommer hem imorgon och jag vill då gärna vara med henne. Men som sagt så ska jag fortfarande försöka så håll tummarna.
 
Kommentera gärna vad ni tycker om designen, skulle betyda mycket!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska behålla den här. Den är jätte fin!

2013-01-05 @ 14:32:52
Postat av: Julia

jag tycker du ska ha din förra :)

2013-01-05 @ 16:26:36
Postat av: Fanny

Jag tycker att du ska behålla denna för att den är sjukt fin :)

2013-01-05 @ 16:35:17
Postat av: issa

förra (:

2013-01-06 @ 02:41:01
Postat av: Cecilia

Jag gillar den här designen mer, den är mer glad eller vad man ska säga! :) Btw länkbyte? :))

2013-01-07 @ 12:23:54
URL: http://storysaboutjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback