Biljetter till den 24!! Snälla läs......

Hej alla kära läsare, kan snabbt bara säga att kapitel 7 kommer upp senare idag. Kapitlet är nästan klart så ska bara fixa det sista innna det kommer upp.
Men innan det så undrar jag fall det är någon som har sitt platser till den 24. Jag har tre stycken stå platser men vill byta till tre stycken sitt platser. Bröt foten igår och kommer inte kunna gå på konserten om jag inte lyckas byta. Så om ni har biljetter och vill byta kan ni kontakta mig på min mail [email protected] eller på kik  Emelietornbrand.

Kommentarer
Postat av: Emmyy<3

Skulle inte nästa komma ut idag?<3 Kan inte vänta längre!! <3

Älskar din novell!!!!!!!!<3

2013-04-21 @ 22:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback