It's a bloody game - kapitel 33

 

Justin trängde sig förbi alla som stod i den lilla ringen runt Ninja och han slängde sig snabbt ner på knän bredvid henne. Han kollade som förstenad på henne att tag då han inte riktigt viste vad han skulle göra innan han drog upp sprutan ur fickan och tröck snabbt in den i låret då det var det snabbaste sättet att få ut den lilla medicinen så det var runt där som dom värsta såren var.

Ninja skrek högt när nålen trängde in i hennes ben och hon knep snabbt ihop ögonen.

Jag skrattade lågt för mig själv och satte mig bekvämt i soffan.

Hitt med pengarna bara tänkte.

 



 

 

 

Jag kollade upp på Erik som snabbt möte min bild och det såg nästan ut som att han hade tårar i ögonen vilket bara gjorde det ännu värre. För det fick mig att bara tänka på att jag skulle behöva lämna Justin utan ett ordentligt farväl. Jag skulle inte ens få se honom en sista gång, inte få höra hans röst eller ligga i hans varma och tröstande famn.

Jag stönade en än gång till av smärtan som for igenom min kropp och skulle precis sträcka ut en arm mot Eriks som stöd när jag helt plötsligt såg hur Justin trängde sig förbi killarna som stog runt mig och slängde sig på knä framför mig.

” Justin ” fick jag fram i en ohörbar viskning och jag försökte rensa min hals lite innan jag skulle försöka prata med honom igen. Men jag blev istället liggandes och skrikandes när han tröck in någon slags spruta i mitt ben.

Jag suckade lite lättat ut efter ett tag när jag kände hur smärtan i mina vänstra ben, armar och huvud började avta. Jag kollade upp på Justin som redan kollade ner på mig.

” Du skrämde livet ur mig Ninja, jag trodde att jag skulle förlora dig ” stammade han fram och flätade ihop sina fingrar med mina för att sen hjälpa mig att trycka lite för att stoppa blödningen. Jag såg hur tårarna började rinna längst hans kinder och jag torkade snabbt bort dom med hjälp av baksidan av min hand.

” Kyss mig ” fick jag fram i en svag viskning men Justin verkade ha hört den.

” Vad sa du? ” frågade han och böjde sig ner mot mig för att förmodligen höra lite bättre.

” Kyss mig, jag vill bara glömma bort allt det här någon minut ” sa jag och utan att tveka pressade han sina läppar desperat mot mina.

Utan att ens tänka på blodet jag hade på händerna flätade jag in den i hans hår och om jag var ärlig tror jag faktiskt inte att någon av oss brydde sig särskilt mycket om allt blod.

Jag särade lätt på Justins läppar med hjälp av min tunga och han möte den snabbt med sin. Jag kände hur hans tårar fortfarande rann lite lätt och hur jag började bli blött på kinden på grund av tårarna.

Jag hörde hur killarna runt omkring mig pratade med förvånade röster men jag kunde ärligt talat inte bry mig mindre just nu. Allt jag kunde tänka på var Justins läppar hårt pressade mot mina och det faktum att han var här inne på arenan med mig.

När den lilla tanken slog mig drog jag mig snabbt undan men bara någon centimeter så att jag fortfarande kunde känna hans anddetag mot mitt ansikte.

” Vad gör du här inne på arenan förresten ” sa jag när jag lyckats hämta andan och jag hörde att min röst lätt alldeles skräckslagen vilket Justin verkade ha märkt.

” Jag kunde inte låta dig dö, jag var tvungen att ge dig medicinen. Du hade dött annars ” började han men blev avbruten när John helt plötsligt drog tag i hans tröja och ryckte upp hon från mig.

” Vad faan tror du att du gör här inne och kan du snälla förklara vem du är som bara kommer ut hit för att tafs på våran Ninja ” sa han och blängde surt på Justin som kollade nästan skräckslaget på honom.

” John släpp ner honom, jag behöver honom ” vädjade jag och satte mig upp för att protestera men la mig snabbt ner igen när smärtan i magen blev om omöjligt värre. Jag bet ihop tänderna hårt för att inte skrika och pressaed tillbaka tårarna som hotade att tränga fram.

” Jag släpper honom så fort han svarar på mina frågor ” sa John hårt och kollade surt på Justin.

” Mitt namn är Justin Bieber och jag är Ninjas sponsor ”

” Och vad gör du här då Bieber? ”

” Jag är här för att ta hand om Ninja. Jag älskar henne och jag kan inte bara sitta upp i lägenheten och titta på medans hon dör. Så jag sprang ut hit så fort jag kunde med den där medicinen som ska hjälpa mot alla sort skador men jag antar att det var en för liten dos då Ninja fortfarande har on i magen. Medlet borde redan ha tagit bort smärtan ” sa Justin sorgset och möte min blick.

John stog och stirrade på honom en läng stund och det såg ut som att han övervägde fall han skulle tro på honom eller inte, vilket bara gjorde mig förbannad. Vem faan var John som trodde att han kunde bestämma vem som fick röra mig eller inte. Det är ju inte så att jag är hans tjej, jag är Justins.

” John släpp honom bara, jag behöver honom ” skrek jag så högt jag kunde och John suckade högt innan han släppte taget om Justin tröja.

Justin föll återigen ner på knän bredvid mig och la sina båda händer över min lediga hand.

” Jag är så ledsen Ninja, jag borde ha tagit med mer medicin ut i fall att något mer skulle hända. Jag är sådan idiot ” sa Justin och slöt ögonen och vände bort huvudet så att jag inte längre kunde se hans ansikte.

” Justin kolla på mig ” bad jag och satte en hand på hans kind. Han skakade bara på huvudet som svar men efter ett tag gav han med sig och möte äntligen min blick.

” Justin det här är absolut inte ditt fel. Du ställde dig upp och trotsade spelledaren för min skull, kan en tjej ens be om något mer än det ”

” Du hade kunnat be om att jag hade tagit med mig medicin så att det räckte för att hela dig ”

” Justin sluta, du gjorde allt du kunde och det är allt som betyder något för mig. Du såg till att dom flesta skadorna försvann så att jag nu kan spendera mina sista timmar med killen jag älskar ”

” Allt jag gjorde var bara att förlänga din död, du kommer nu att dö ännu plågsammare än du hade behövt innan jag gav dig den där jävla medicinen ”

” Justin snälla sluta, jag kan inte önska mig en bättre sätt att dö på än i dina armar. Så snälla sabba inte den här sista stunden vi har tillsammans genom att gnälla över något du inte ens kan ändra på ”

Justin suckade högt och drog en hans igenom hans hår som redan stog åt alla håll och kanter. Jag drog ner honom mot mig och pressade mina läppar hårt mot hans. Han drog med tungan längst min under läpp och bad om tillstånd in i min mun vilket jag snabbt gav hon om. Jag lät min hand smeka han kind lite innan jag placerade den på hans nacke för att kunna dra honom om möjligt närmre mig.

” Är det bara helt konstigt om det här på något sätt gör mig kåt ” hörde jag Kim fråga bakom mig och drog mig undan från Justin. En rodnad steg på mina kinder och jag begravde ansiktet i Justins halsgrop för att dölja det.

” I vanliga fall skulle jag säga ja, men nu har jag inte sett en annan tjej än Ninja på flera veckor och när man väll ser henne så där blir man ganska kåt ” sa Henrik och jag skrattade lite blygsamt.

Justin skrattade lite roat åt mig fast när jag drog mig bort fån honom för att kunna se hans ögon kunde jag se att han kollade lite surt på dom för att ha pratat om mig så.

” Hej Justin, jag skulle nog behöva komma upp lite med huvudet för att bli av med den här jäkla huvudvärken. Kan du hjälpa mig? ” frågade jag och han nickade lite snabbt till svar.

Han hoppade runt lite så att han nu satt vid mitt huvud istället och tog tag i mina axlar för att kunna lyfta upp mig innan han lite smidigt gled in under mig. Så att jag nu låg/satt mellan Justins ben med ryggen villande mot hans mage och hans bröst som min kudde. Han flätade ihop sin fingrar med mina medans han med den andra handen drog med tummen lite lätt över min vänstra kind.

” Ninja jag älskar dig, du vet det va? ” frågade Justin och jag kollade upp på honom.

” Jag vet och jag älskar dig också ” sa jag och kysste honom innan jag utmatat la tillbaka huvudet på hans bröst.

 

 

Jag lekte lite med Justins fingrar som var ihop flätade med mina och jag kunde känna hur dom andra killarnas blickar brände mot min kropp.

” Så Ninja kan du snälla berätta för oss lite mer detaljerat om ditt lilla förhållande med din sponsor. Jag är säker på att vi alla vill höra allt ”

” Inte idag, jag orkar inte ” sa jag och Kim skulle precis protestera men Justin hann förre.

” Villa du ” sa han och pussade mig på kinden innan han kollade bort mot dom andra killarna som kollade på oss.

 



 

Så nu är det uppe och jag måste ju säga att det ser väldigt mörkt ut för Ninja eller vad säger ni.

Ska försöka få upp ett kapitel imorgon men slutar sent då så jag vet inte fall jag hinner.

Men under tiden kan ni ju vara snälla och kommentera vad ni tycker om det här kapitlet. För era kommentarer gör verkligen min dag när jag läser dom.

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Super bra!!

2012-10-02 @ 07:03:58
Postat av: Liv

Superduper Awesome!

2012-10-02 @ 07:46:04
Postat av: Linn

NEJ! hon kan ju inte dö! Emelie! fixa det, NU! hahahah, azuuuum! mer. <3333

2012-10-02 @ 17:01:22
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback