Game on kapitel 27

” Hej föresten ” sa han och lyfte snabbt upp mig på hans höfter. Jag lutade mig framåt så att våra läppar snuddade och jag kunde känna att Justin log mot mina läppar.
” Saknat mig ”
” Om jag har ” sa han och jag skrattade. Jag lutade mig den sista biten och pressade sedan mina läppar hårt mot hans.



 

Musiken tog slut och Justin var nu klar med sin video.
” Så vad tycker du? ” frågade Justin när han kom fram till mig och la sina armar runt min midja.
” Videon är rätt cool, men vet du vad som hade varit coolare ”
” Vad? ” sa han och kollade manade på mig.
” Om det faktiskt hade vart du som driftat runt med bilen ”
” Jag hade gärna gjort det, men det är inte så lätt som det ser ut att vara ” sa han och jag skrattade.
” Så det säger du ”
” Varför säger du det som om jag vore dum i huvudet? ”



” Varför säger du det som om jag vore dum i huvudet? ”
” Kanske för att du säger att det är svårt att drifta till någon som kan ” sa Ryan som precis gick förbi och jag kollade lite på honom innan jag snabbt vände mig mot Naila igen.
” Vad pratar han om? ”
” Jag kan kanske ha glömt arr jag spenderat en hel del tid att köra runt med dom bilarna jag fixade med i min pappas verkstad ”
” Va? ” sa jag även fast jag förstod vad hon sa, men jag försökte bara få in det i mitt huvud.
” Kom jag kan vissa dig ” sa hon och började dra med mig bort mot bilarna.
Hon drog med mig till den orangea bilen och släppte taget om min hand för att sedan snabbt gå bort till Alfredo. Dom pratade ett stund innan Naila kom tillbaka med nycklarna i handen och hon hoppade in i bilen.
” Ska du med eller? ” frågade hon och startade bilen. 
Jag hoppade in i bilen och kollade lite på Naila som var fult koncentrerad på vägen. Hon körde lite lugnt till en stor tom parkering innan han började gasa ordentligt.
Hon började drifta runt på parkeringen och jag måste tyvärr erkänna att jag var lite rädd i början. Jag klängde mig fast i sättet och kommit på mig själv med att bita mig själv i kinden. Men ju mer hon körde runt släppte det mer och mer. Så i slutet kunde jag till och med njuta av det, då det pirrade rätt ordentligt i magen. Som på en karusell.
Men efter ett tag ringde Alfredo och sa att klockan började bli mycket och det var dags att åka tillbaka till mitt hus.
Naila parkerade bilen och jag drog snabbt in henne om min famn när vi hoppat ur bilen.
” Hur kan du ha glömt att berätta arr du kan kära bil så där ” sa jag och ett stort leende spred sig på hennes läppar.
” Jag vet inte, jag antar väll att det kom lite andra sker i vägen. Är det ett problem att jag kan åka eller? ”
” Inte så länge du inte snott bilarna du mekat med ”
” Det har jag inte, det kan jag lova dig ”
” Då är det bara sexigt ”
” Så det tycker du? ”
” Om jag gör ” sa jag och hon skrattade.
Jag lutade mig fram den sista biten mellan oss och tröck mina läppar mot hennes. Hon besvarade den snabbt och jag särade på hennes läppar med hjälp av min tunga. Men jag drog mig undan när jag hörde någon harkla sig bakom mig.
” Kom ni turturduvorna, vi börjar bli hungriga och tänkte dra förbi någon pizzeria på vägen. Men om ni ska stå här och ha er kan vi ju lika gärna åka till ditt ställe direkt då ni två fortfarande är unga och små ” sa Kenny och skrattade.
” Jag är faktiskt 18 år nu och kan bestämma över mig själv ”
” Klart du kan, men din lilla tjej över där är inte 18 än och skulle du verkligen vilja lämna henne ensam med din mamma ”
” Hon känner redan min mamma Kenny, så ja. Jag skulle kunna lämna dom ensamma tillsammans utan att behöva oroa mig, men något jag inte tänker göra. Då jag precis fått tillbaka henne ”
” Då tycker jag att vi åker nu så att Pattie slipper oroa sig ” sa Kenny och började gick bort till bilen som väntade på att vi skulle komma.
Jag suckade högt och la min arm runt Nailas axlar för att börja dra med mig henne bort till bilen. Jag hoppade in förre henne och såg att det var ganska trångt i bilen så Naila fick sitta rätt hårt tryckt mot mig. Vilket jag absolut inte hade något emot, men jag tycker att det är ltie jobbigt med crewet som sitter och kommenterar allt vi gör.
” Är det något som ni vill att vi ska veta eller ska ni bara fortsätta sitta där och prata som om vi inte ser och hör att vi pratar om oss ” sa jag lite otrevligare än planerat och dom ryckte till.
” Ta det lugnt mannen, vi tänkte fråga hur länge ni vart tillsammans och ville först slå vad om det. Sen så kom Mario med en kommentar som gjorde oss väldigt nyfikna ”
” Vi har vart tillsammans i lite över en månad ” sa Naila och jag var glad att det var hon som svarade då jag säkert bara skulle låta otrevlig.
” Yes, jag var närmast ” sa Kenny glatt och gjorde någon seger grej.
” Vad var det som Mario sa som var så intressant då? ” sa jag och stora flin spred sig på deras läppar. Flin som gjorde att jag nästan ångrade att jag frågat.
” Vi säger sen ” sa Mario och jag nickade till svar.

*

Vi hade ätit upp våran pizza och jag kunde se på Naila att hon hade svårt att håla upp sina ögonlock och bara någon minut senare låg hon och sov bredvid mig.
Jag lyfte upp henne i min famn och började gå upp mot mitt rum, men blev stoppad eav mamma som harklade sig bakom mig.
” Vart är du på väg då? ”
” Naila har somnat så jag tänkte bara gå och lägga henne i en liten bekvämare säng ”
” Du vet att jag sa att jag inte gillade iden att ni skulle dela rum ”
” Mamma ” sa jag klagande men hon skakade bara på huvudet.
” Det var en av villkoren om hon skulle följa med, så in med henne i mitt rum istället. Så att jag kan hålla koll på henne ”
” Vad då, ska ni dela säng eller? ”
” Nej, Kenny har lyft in den extra sängen in ditt ”
” Visst ” sa jag nu lite surt men mamma bara skrattade. Jag gick bort till mammas rum och exakt som mamma sagt stog extra sängen där längst väggen.
Jag la ner Naila på den men jag antar att jag inte vart lika försiktig som jag hoppas då hennes ögonlock fladdrade till.
” Sorry, det var inte meningen att väska dig ”
” Det är lugnt, jag behöver ändå ta mitt smärtstillande nu. Så det är nog bara bra ”
” Vart ligger dom någonstans, jag kan hämta dom ”
” I min lilla väskas ytterfack ” sa hon och pekade bort mot hennes väskor som tydligen redan stog här inne.
Jag gick bort till väskan hen sagt och drog snabbt upp tabletterna och en vattenflaska innan jag satte mig bredvid henne på sägen igen. Hon tog snabbt imot sakerna och svalde ner tabletten. Hon räckte mig vattenflaskan och jag la ner den precis nedanför sängen.
” Jag tror nog det är bäst för mig att säga god natt nu, då jag inte kommer kunna hålla min ögon öppna så mycket mer ” sa hon och jag skrattade.
” Sov gott ” sa jag och jag tryckte mina läppar mot hennes. Jag hoppad elite närmre henne och hon lätt sina händer glida lite över mitt bröst.
” Jag trodde du sa att hon sov och att du bara skulle lägga henne på sängen ” sa mamma bakom mig och jag suckade.
” Jag skulle bara säga god natt ” sa jag pussade Naila snabbt på kinden innan jag snabbt gick upp till mitt rum.
När jag kom upp såg jag att Alfredo låg på den andra extra sängen i mitt rum och jag suckade.
” Jag antar att det är du som är min vakt ” sa jag och han skrattade.
” Egentligen är det Kenny men han har ju som ett eget rum här, så jag fick natt jobbet ”
” Okej ” sa jag och gick in till badrummet för att byta om och fixa mig i ordning innan jag gick tillbaka till sovrummet.
” Förresten vad var det Mario sa i bilen förut? ”
” Justin han bara dummade sig lite ”
” Vad sa han? ” frågade jag igen och han suckade.
” Han kom bara med en kommentar som förmodligen skulle vara lite rolig ”
” Vad var det han sa som fick er att prata så mycket och argumentera ”
” Han sa bara något i stilen med, tror ni dom har haft det ”
” Va? ”
” Kom igen, du kan ju inte döma oss så mycket som ni har hängt på varandra när folk är runt omkring er ”
” Vi var tillsammans i fyra dagar innan jag behövde åka ”
” Så ni har inte haft det? ”
” Nej och nu när du fått ditt svar kan vi snälla gå och lägga oss nu ” sa jag och han nickade till svar. Jag la ner huvudet på kudden och somnade snabbt in.




Bild löst jag vet och jag är ledsen men jag har haft väldigt mycket problem med datan, så jag är egentligen lycklig som fick upp det lilla jag hade.


 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahahahha, fett coolt med driftning och sånt!!!!! Meeeeeeeeeeeeeeer!!!

2012-05-09 @ 07:30:15
URL: http://belibersmile.blogg.se/
Postat av: bella

Grymt bra!! Jag bara älskar novellen och när jag började läsa( igår) så gick det verkligen inte att sluta<3

2012-05-09 @ 17:01:18
Postat av: Johanna

GRYYYMMTTT, AWEESSOOME :D:D

2012-05-09 @ 18:24:26
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: tessan

jättebra! grymt, älskar det med driftingen. =)

2012-05-09 @ 20:15:58
Postat av: Felicia

azem

(Mitt nya ord)

2012-05-10 @ 18:43:09
URL: http://storiesbyyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback