Just twitter Kapitel 50 The end



” No, jag väntar hellre till du är nykter och kommer ihåg vad som hände kvällen innan ”
” Åh kom igen ”
” Sov gott Delian, vi syns imorgon ” sa han och pussade mig snabbt på pannan innan han gick ner till vardagsrummet. Jag suckade högt och slängde mig ner på rygg i sängen.
Jag hade haft jätte svårt att sova på sista tiden men jag antar att spriten och tanken av att Justin kommit tillbaka till mig fått mig att somna.





Jag vaknade upp av att jag solen lös in genom fönstret. Jag drog täcket över huvudet för att försöka somna om men kunde inte då jag kände att jag hade en jävla huvudvärk. Jag reste mig upp och förmodligen för fort för jag vinglade till och blev tvungen att greppa tag i min garderob för att inte ramla. När jag fått tillbaka balansen gick jag in till badrummet för att ta en dusch för att vakna till lite. Jag började ta av mig kläderna när min blick fastnade på en tröja som hängde på tork vid fönstret. Jag försökte minnas vad som hände igår och det sista jag kommer ihåg var att jag satte mig i Justins bil. Ett stort leende spreds på mina läppar när jag kom på att jag och Justin typ var ihop igen. Jag hoppade snabbt in i duschen dör att få bort sprit lukten från mitt hår. När jag var klar drog jag snabbt på mig nya underkläder och en lång skjorta innan jag blåste mitt hår lite så att det inte var så blött.  Jag drog tag i min mobil innan jag gick ner till köket där Justin stog utan tröja och lagade mat.
" Det luktar gott " sa jag och hoppade upp på bänken bakom Justin.
" Så det tycker du " sa han och vände sig mot mig.
" Japp " sa jag och han ställde sig precis framför mig.
" Godmorgon förresten "
" Den kanske hade varit bättre om jag inte hade haft ont i huvudet "
" Ja du var lite påverkade igår " sa han och skrattade.
" Jag vet och jag är ledsen "
" Vad är du ledsen för? "
" För att jag kysste den där killen "
" Jag antar att jag förstår varför du gjorde det men jag kan ju inte säga att det var mitt favorit ögonblick direkt "
" Det kan jag förstå men gjorde jag något annat konstigt efter att vi satt oss i bilen "
” Kommer du inte ihåg något efter det? ”
” Nej det är helt svart ”
” Okej låt mig se, när vi kom till huset ramlade ur bilen och började skratta jätte högt så det skulle inte förvåna mig om du väckte någon av dina grannar ”
” Snälla säg att det var det värsta jag gjorde igår ”
” Ja det var nog det pinsammaste du gjorde men det roligaste var nog när du bönade mig om att ha lite kul med dig i sängen ” sa han med ett stort flin på läpparna och jag kände hur min kinder hettade till.
” Det här är så pinsamt, men jag måste fråga dig något ”
” Visst vad som helst ”
” Gjorde du det jag bad mig om? ”
” Nej jag ville inte göra något med dig fall du skulle ångra ditt beslut när du blev nykter och sen tycker jag att det är fel att utnyttja en tjej ”
” Tack men jag hade inte ångrat ”
” Det skulle du inte, tusan att jag inte tog chansen då ”
” Haha kom här ” sa jag och la mina armar runt hans nacke. Jag hade bara tänkte  kysste honom snabbt bara kände  hans läppar tryckta mot mina kunde jag bara inte. Jag hade saknat hans läppar hårt trycka mot mina och även fast jag kysst honom igår var det absolut inte samma sak då jag var nykter och var inte helt 100 % klar tänkt. Han besvarade kyssen och drog mig närmre honom. Jag la mina ben runt hans midja och hans händer började smeka mina ben. Min hud började knottra sig under Justins fingrar och jag lätt min ena hand glida ner längst han rygg.



Jag särade på min läppar och Justin möte min tunga med sin. Min tunga började leka med hans och jag hörde hur någon harklade sig bakom oss.
Jag vred på huvudet för att se Mellis brorsa stå och kolla på oss med ett flin.
” Hej på er, bara så att ni vet så är det här ett kök där man äter och inte håller på med allt det där och för det andra så håller eran mat att koka över ” sa han och Justin vred sig snabbt ur mitt grep för att ta bort kastrullen från spisen.
” Det klarade sig ” sa Justin triumferande och vände sig mot mig igen.
” Vad blir det för mat? ”
” Det blir nypon soppa, glas och biskvier för det var det ända jag hittade ”
” Du menar det ända du kunde laga ”
” You got me ” sa han och kysste mig snabbt på kinden innan han tog ur glaspaketet ur kylskåpet. Jag hoppade ner från bänken och började hälla upp soppan i två skålar. När jag delat upp det på två la vi en varsin klick glass och biskvier i innan vi tog med oss skålarna ut i vardagsrummet. Jag satte mig i soffan med ryggen mot armstödet och benen över Justins.
Jag satte igång tv och det gick when i was 17 på MTV och i det här avsnittet var Usher med. Vi både skrattade när han berättat att han tvingat på sig allt för små skor på hans bal. Då han absolut skulle ha på sig ett par vita skor.
Vi åt upp våran mat och Justin la sig med sitt huvud i mitt knä och jag började leka lite med hans alltid så perfekta hår.



” Förresten skulle du vilja följa med mig till Hollywood för att fira min födelsedag? ”
" Det gör jag gärna, vad ska du göra förresten? "
" Eh den dagen jag fyller år ska jag först på en radiointervju och sen ska jag till Ellen på talkshowen. Sen blir det bara ut och äta någon middag för kvällen efter som det är dagen efter jag ska ha min födelsedagsfest eller vad man ska säga att det är "
" Seriöst tänker du någonsin på någon annan än dig själv Justin? "
" Vad menar du? "
" Jag menar bara att du väljer att spendera din födelsedag med dina fans och på talkshower när du kan ta en ledig dag från din hektiska jobb som du gnäller kan vara väldigt jobbigt ibland "
" Jag vet men jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att fira än först med mina fans för att sedan spendera en hel kväll med sig och dagen efter det spendera en hel dag med familjen och vännerna "
” Ibland bryr du dig lite för mycket om dina fans måste jag bara säga ”
” Jag vet varför du tycker så men dom är en ”
” Anledningarna till att du är vart du är jag vet men ibland tänker du mer på deras väll behållande än ditt eget och din familjs ”
” Det är inte sant, jag vet att jag kan lägga bort mig själv ibland men aldrig ni som står mig nära som du och mamma ”
” Jag antar att eftersom dom är fler än din familj behöver dom mer uppmärksamhet ” sa jag och skrattade lite då dom var ganska mycket fler än vi. Vi var väll runt 30 som stog Justin väldigt nära medans det var över 18 miljoner beliebers.
” Det kan man ju säga, men om du nån gång bara vill ha mig för dig själv är det bara att säga till och jag vet hur det där lät men jag menade om du behöver prata eller bara ta en promenad på stranden är det bara att säga till ” sa han och jag slog upp i ett litet leende.
” Jag tycker att det som lät fel kan ingå också i avtalet ”
” Så det tycker du ” sa han och hävde sig upp på armbågarna för att komma närmre mig.
” Helt klart ”
” Då tycker jag att avtalet ska kunna gå åt andra hållet också ”
” Jag antar att jag skulle kunna gå med på det ”
” Då säger vi så då ” sa han och jag lutade närmre honom så att våra läppar snuddade vid varandras när jag pratade.
” Så om jag säger att jag skulle behöva en kyss nu ”
” Då skulle då få det ” sa han och la en hand runt min nacke för att dra mig ner mot honom. Våra läppar pressades återigen och jag log mot hans läppar. Det här skulle bli ett bra avtal tänkte jag och log stort mot Justin läppar.





 
Så nu är sista kapitlet upp men jag ska lägga upp epilogen idag också men det kommer komma senare men jag har ingen skola imorgon så jag behöver inte gå och lägga mig tidigt :D
Men vad tycker ni?
Kommentera!!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Yeaaaaaah!!!! Meeeeeer!!!

2012-03-15 @ 23:35:45
URL: http://belibersmile.blogg.se/
Postat av: Felicia

Naw, so CUUUUUUUUUUUUUUUUUTE!

(Det där vet du hur jag säger, annars blir det inte rätt effekt!)

Men jag LÄNGTAR till nästa. den kommer vara AWESOME! :)<3

2012-03-16 @ 01:01:50
URL: http://storiesbyyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback