Just Twitter Kapitel 48 / part 1



Jag tröck mina läppar hårt mot hennes och hon besvarade den snabbt. Jag särade på hennes läppar med hjälp av tungan och hon möte min med sin. Hon började leka med mott hår och jag antog att det just nu stog åt alla håll och kanter men just nu orkade jag in te bry mig om något annan än att jag ville ha Delians kropp hårt tryck mot min. 
” Ni kan fortsätta om ni vill men ni kanske vill veta att jag är här inne ” sa någon bakom oss och jag kände igen rösten allt för väll.






När jag vände mig om fick jag syn på Selena som satt i ena soffan och kollade på oss.
” Selena vad gör du här? ” frågade jag och hennes blick gled mellan mig och Delian.
” Jag tänkte bara komma förbi och kolla på min kompis konsert är inte det okej eller? ” frågade hon och jag kund erkänna Delians blick bränna mot min hud. Jag möte hennes blick kort för att försöka lugna ner henne efter som jag visste ett Delian inte var ett så stort fan av Selena. Hon slappnade av lite igen och jag kollade till baka på Selena.
” Vad vill du? ” sa jag surt för jag orkade inte med allt hennes drama just nu.
” Skulle jag kunna få prata med dig ensam snälla ” sa hon och jag hörde nu att hon hade gråtit eller var på väg att gråta nu. Jag förstod att det var något alvarligt då Selena inte var den personen som grät så mycket.
” Delian skulle jag kunna få prata med henne en stund? ” frågade jag och vände mig mot henne.
” Justin jag litar inte på henne ” viskade hon så att jag bara skulle kunna höra henne.
” Jag vet och jag förstår dig men du kan lite på mig ”  sa jag och hon kollade lite skeptiskt på mig.
” Jag går bort till Kenny och dom andra ” sa hon sen efter ett tag och tröck sina läppar hårt mot mina. Hon la en hand bakom min nacke och drog mig närmre henne. Jag besvarade kyssen och efter ett tag drog hon sig undan. När jag kollade henne i ögonen var hennes ögon nästan svarta och hon kollade bort mot Selena en sista gång innan hon gick ut och smällde dörren hårt efter sig. Jag stog en stund och kollade på dörren där Delian just försvunnit innan jag vände mig mot Selena som nu satt med tårar i ögonen. Men allt jag gjorde var att kolla på henne medans hennes tårarna började rinna ner längst hennes kinder.



Jag gav Selena en sista blick innan jag gick ut ur rummet och slängde igen dörren hårt efter mig. Jag började gå bort mot scenen där jag hittade Pattie och Kenny pratandes. Jag satte mig ner bredvid dom och dom måste ha sett att något var fel för dom kollade medlidande på mig.
” Hur är det med dig gumman? ” frågade Pattie och la en hand på mitt ben.
” Det är inget egentligen men jag är väll inte super glad över att Justin sitter och pratar med Selena i en rum just nu ”
” Är Selena här ? ” frågade Kenny lite chokat och höjde på ena ögonbrynet.
” Ja det hade typt hänt något så hon typ var på gränsen till att gråta hela tiden så det förvånar mig inte om hon sitter och gråter nu ”
” Men vad tycker du om det? ”
” Jag avskyr det om jag ska vara ärlig ” sa jag och dom skrattade.
” Nej men jag vet inte, jag litar inte riktigt på henne men jag vet att dom var jätte tajta förut och hon verkade behöva någon att prata med ”
” Du kan ta det lugnt Justin älskar verkligen dig och jag lovar att han inte skulle göra något för att skada dig ”
” Jag vet men det är något med Selena som gör mig nervös ” sa jag och kollade ner på mina hårt ihop knutna händer som hade börjat vitna lite. Jag släppte taget lite och försökte att hänga med så bra jag kunde i Pattie och Kennys samtal. Men det gick inget bra då mina tankar flöt in på Jjstin och Selena som just nu satt ensamma i ett rum. Bilder av dom två kyssandes kom upp i mitt huvud och jag försökte skaka bort dom men det gick inte. Jag försökte tänka på annat men det gick bara inte, varje gång jag tänkte på annat gled jag på något sätt in på Justin och Selena igen. Jag reste mig upp och började gå bort mot Justins rum. Jag hörde hur dom ropade efter mig men jag kunde inte bry mig mindre. Jag slängde upp dörren och klev med bestämda steg in men stannade när min blick fastnade på dom.



Vi satt tysta en lång stund innan Selena öppnade munnen.
” Justin det är min mamma, hon fick missfall när hon skulle föda ” sa hon och nu kände jag lite skam då jag nästan skrikit åt henne. Det här var nog inte så lätt för Selena heller att komma hitt men hon hade inte så många nära vänner hon kunde prata om sånt här med.
” Selena jag är ledsen jag visste inte ” började jag men hon avbröt mig.
” Justin säg inte förlåt, jag menar hur skulle du kunna veta det ”
” Men hur är det med dig? ”
” Det gåt väll, jag måste just nu ta hand om allt hemma då mamma totalt gått i väggen. Hon orkar knappt äta och när hon väll gör det är det för att jag tvingar i henne maten. ”
” Selena jag önskar att jag kunde hjälpa dig ”
” Det kan du ” sa hon och jag kollade oförstående på henne.
” Du kan bli ihop med mig igen, du vet det kan bli som för i tiden när vi hälsade på varandras familjer gick på långa promenader på stranden ” började hon men jag stoppade henne.
” Selena jag har en tjej som jag älskar mer än allt annat i världen ” sa jag och hon suckade.
” Jag kommer ihåg när du sa såna där saker om mig. Du brukade älska att vissa upp mig inför andra men jag antar att jag har blivit ersatt av en sötare och roligare tjej ” sa hon och en tår föll ner längst hennes kind.
” Selena du vet att jag älskad dig men jag har gått vidare och jag tror att det är dags för dig att  gör det också ”
” Jag vet men du är en sån fantastisk kille att du gör det svårt för en att gå vidare ”
” Selena jag tror inte at du fortfarande är kär i mig, jag tror bara att du inte har hittat den rätta än ”
” Lätt för dig som redan har hittat din ” sa hon och jag såg fler tårar rinna ner längst hennes kind.



Jag satte min hand på hennes kind för att torka bort tårarna som rann men Selena måste ha tolkat det på ett halt annat sätt då hon lutade sig närmre mig och innan jag han reagera tröck hon sina läppar hårt mot mina. Jag hörde hur dörren flög upp och jag vred mig bort från Selena för att mötas av Delians chokade och krossade blick.
Jag satt som förstenad i soffan och bara kollade på Delian. Jag försökte prata men det kom inte fram några ord men jag drogs ur mitt koma när jag såg en tår rinna ner längst henne kind.
" Delian " var allt jag han säga innan hon drog tag i sin väska och började springa bort mot bussarna. Jag reste mig upp och började springa efter henne men stoppades av Selenas hand runt min arm.
" Justin snälla stanna "
" Släpp " mig skrek jag pr henne och drog mig ur hennes grepp. Jag började springa mot bussarna och när jag kom in i våran buss hörde jag höga snyftningar. Jag gick snabbt in nit vårt rum och fann Delian springandes fram och tillbaka med kläder i händerna. Hon slängde ner sina saker i väskan men fick problem att stänga den. När hon försökt ett tag satte hon sig ber i sängen med armbågarna mot knäna och ansiktet i händerna.
" Delian snälla låt mig förklara " sa jag och satte mig på knä framför henne. Jag la mina händer på hennes men hon bara skakade bort dom.
" Delian snälla jag kan förklara det är inte som det ser ut "
" Inte, så du ska förklara för mig att det jag såg var fel. Att du inte hade dina läppar hårt tryckta mot Selenas " sa hon men det var knappt jag hörde henne bakom allt gråt. Hon kollade upp mot mig och det var som ett knivhugg i hjärtat när jag såg hennes röd sprängda ögon sim var fylld med tårar.


” Nej mina läppar var tryckta mot hennes men det var hon som kysste mig, jag kysste inte tillbaka jag lovar dig ”
” Jag vet vad jag såg Justin och du drog dig inte undan när hon kysste dig. Inte förs än jag kom in i rummet ”
” Snälla Delian lyssna på mig, jag kysste inte tillbaka ”
” Vad hände med ditt löfte att du aldrig skulle såra mig så mycket som Fredrik gjorde? ” skrek jag rakt i hans ansikte men jag kunde i hålla mig längre. Justin hade krossat mitt hjärta och jag kunde inte hålla mina känslor inom mig längre. Tecken på att Justin fortfarande hade känslor för Selena kanske fanns där men jag var för blind för att se dom eller så såg jag dom men vägrade att tro på dom. Trodde att vår kärlek skulle hålla för evigt, vilket skämt. Jag lovar att kärlek är något någon har kommit på som en ursäkt för något som jag inte visste vad.





Blev ganska kort som sagt men det är bara part 1. Jag hoppas att får upp part 2 idag så att det händer lite saker i berättelsen då den just nu ståt ganska still. Blev tyvärr ett ganska bild löst kapitel men jag hittad einga bra bilder tyvärr.
Men vad tyvker ni? Vad tror ni Justin kommer svara och vad tror ni Delian gör?
Kommentera!!


Kommentarer
Postat av: Ebba

OMFG!!! Meeer!! :)

2012-03-11 @ 22:51:39
URL: http://belibersmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt!!

2012-03-11 @ 22:57:33
Postat av: Linn

Neeeeeeeeeeeej! Selena LÄMNA! Bara lämna!

Braaaa!

2012-03-11 @ 23:07:05
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: Felicia

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH

HHHHHHHHHH!

SELENA KAN GÅ OCH FUCKA UPP SIG SJÄLV, SERIÖST! F.U.C.K.S.E.L.E.N.A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-11 @ 23:21:46
URL: http://storiesbyyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback