Some people just make me wanna rip all my hair of


Har börjat med kapitlet och hoppas att det kommer upp idag annars hoppas jag att det senast kommer upp imorgon.



Sen så vet jag att bilden inte har något med novellen att göra men jag blev bara så sur när jag såg den här. Jag ville bara HCadenfdfhmxdcngh med henne, jag menar det är ju inte direkt så att hon Avalanna har valt något ut av det. Sen om den här tjejen är en riktig belieber skulle hon ju inte lämna honom om han fick cancer som hon säger att hon skulle göra och sen så är Avalanna typ hundra gånger sötare än henne så F**k her.
Okej jag fuckade ut lite där, men jag kan inte hjälpa det. Jag blir bara så arg på såna här personer.




Kommentarer
Postat av: Linn

J*VLA H*RA! iaefjhuaesdfjsdklrfu, fan vad arg jag blir1 bränn bitchen på bål! omg rageface!

2012-06-27 @ 19:49:22
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback