Game on kapitel 39

” För att hämnd serveras på ett silverfat ” sa hon innan han snabbt vände om och sprang längst korridoren. Jag sprang snabbt efter henne men kom sen på när jag kom ut på parkeringen att det inte var det smartaste.






Fansen började skrika och kamerornas blixtrar började hagla över mig.

Jag vände mig om för att försöka komma in igen men märkte snabbt efter en del ryckande att den hade låst sig efter att jag gått ut. Jag vände mig om igen för att den här gången se att Naila redan kommit bort till bussen.

” Jag hoppas för din skull att det inte börjar regna, för annars kommer du bli väldigt blött ”

” Naila tänk inte ens tanken på att låsa dörren ” skrek jag mot henne men hon bara skrattade.

” Ha det kul med dina fans ” sa hon och stängde dörren.

” Naila nej. Öppna dörren ” ropade jag och sprang bort till bussen.

Jag ryckte tag i dörren flera gånger man som jag anat var den låst.

” Naila, snälla öppna dörren ” ropade jag och bankade hårt på dörren, men det ända jag fick som svar var att jag hörde skratt inifrån bussen.

Jag suckade frustrerat och drog handen igenom håret. Jag vände mig bort mot staketet där mina fans stog och skrek och paparazzina stog och tog massa bilder. Jag satte fast handduken bättre så att den inte skulle ramla av och vinkade lite lätt bort till mina fans som började skrika högre.

” Bort med handduken, bort med handduken, bort med handduken ” började mina fans skrika och jag skrattade.

Jag stog stilla ett tag innan jag började dans lite lätt och fansens skrik blev om möjligt högre. Jag gjorde en liten snurr men ångrade mig snabbt, då under den tiden jag snurrat hade mina fans lyckats få bort staketet och kom nu springandes mot mig.

Jag tog ett fast grep om handduken och började springa bort mot dom andra bussarna som stog en bit bort. Jag ryckte i alla dörrarna men dom var självklart också låsta. Jag fortsatte springa runt på parkeringen men var snabbt omringad av mina fans som började slita och dra i mig. Jag försökte dra mig undan men dom kunde lätt hålla mig kvar då dom var många fler än jag. Dom började dra tag i min handduk som jag med nöd och näppe lyckades hålla kvar runt midjan.

Jag började känna mig mer och mer instängd och snart så började det svartna framför ögonen på mig. Jag vet inte hur mycket mer jag skulle klara av innan jag skulle falla ihop på marken.

” Hej, vad är det som händer här ” ropade Scooter men tjejerna bara fortsatte slita i mig och dra sina händer över min bara kropp.

” Hej ” ropade Naila högt och nu ryckte tjejerna till.

” Vill ni kväva honom eller ” sa Naila lite surt och trängde sig fram till mig. Hon la en arm runt min midja och började styra mig bort mot bussen. Jag la en arm runt hennes axlar som stöd då jag fortfarande kände mig lite efter att ha blivit instängd så där. Jag älskade mina fans, det gjorde jag. Men om dom bara kunde lugna ner sig lite när dom ser mig skulle vara jätte skönt och kanske inte lika högljudda.

Fansen fortsatte att följa efter och blixtrarna fortsatte att hagla över oss. Även frågor som, varför springer du omkring nästan naken? Varför ser du så blek ut? Och varför är Naila helt täckt i färg.

Jag hade inte märkt förs än nu att Naila endast hade på sig ett linne och ett par shorts, vilket gjorde att man nästan kunde se hela hennes ned skvätta kropp.

” Jag trodde inte du ville att någon skulle se dig så här ” sa jag i en nästan ohörbar viskning, men Naila verkade ha hört då hon möte min blick.

” Det var ju jag som satte dig här ”

” Ja, men du kunde ju ha satt på dig en tjocktröja eller skickat ur Kenny eller någon istället ”

” Det hade jag kunnat göra, men jag när jag öppnade dörren fick jag panik när jag såg hur dom klängde på dig. Så om jag hade vart i endast underkläder hade jag nog sprungit ut i det också tror jag ”

” Var du orolig för mig ”

” Kanske lite ” sa hon och jag skrattade.

” Kom igen, varför skulle du annars sprungit ut ”

” Kanske för att jag inte gillar när typ tretio person står och kladdar på min pojkvän ”

” Åh är du svartsjuk på dom ”

” Varför skulle jag vara svartsjuk på dom för, det är ju inte dom som har fått erbjudande att duscha med mig ”

” Vem säger att dom inte blivit ”

” Hörru, vill du in i den där klungan av tjejer och paparazzi igen ”

” Det är lugnt, jag fick nog tillräckligt med blåmärken och sugmärken så det räcker ett tag ” sa jag och lyckades ta oss in i bussen.

” Har dom gjort sugmärken? ” frågade Naila chokat men jag kunde höra en liten antydan på ilska i rösten. Vi gick bort till vårt rum och jag satte snabbt på mig ett par mjukisbyxor innan jag satte mig ner på sängen. Naila sa god natt till resten av crewet innan hon stängde dörren och vände sig mot mig.

” Justin jag är ledsen att jag låste ut dig, jag hade inte riktigt räknat med att det där skulle hända ” sa hon och jag drog ner henne på sängen bredvid mig.

” Hej, Naila ” sa jag och satte en hand under hennes haka så att jag kunde lyfta upp hennes ansikte mot mitt och tvingade henne att möta mig blick.

” Jag är inte sur eller något, för jag vet att du inte hade planerat att det skulle spåra ut så där. Men jag måste ju säga att du gav mina fans något att kolla på och tidningar en hel del att skriva om ”

” Jag hoppas det, för jag fick offra en hel del för att kunna göra det här ”

” Det är lugnt, jag kan duscha med dig någon annan gång ” sa jag och hon skrattade.

” Vem sa att det var duschen som jag ångrade? ”

” Ingen, men jag vet att du inte kan hålla dig bort från mig ” sa jag och hon skrattade kort innan hon putade till mig lite så att jag ramlade ner i sängen.

” Jag sa ju det du kan ju inte hålla händerna bort från mig ”  

” Kommer ju från rätt person ” sa hon och la sig ner i sängen bredvid mig.

” Sov gott ” sa jag och pussade henne på kinden innan jag snabbt somnade in.

 

*

 

Vi var nu på väg till min fösta radio intervju här i Paris och Naila hade tydligen fått en rejäl utskällning under tiden jag låg och sov. Vilket jag kunde se på henne, hon var absolut inte samma glada och pratvänliga personen som hon brukade vara.

Vi kom fram till huset jag skulle ha intervjun i och jag gick tillsammans med resten av crewet upp till rätt våning och avdelning. Jag hälsade på dom som håller i programmet och små pratade lite med dom innan det var dags för att börja med intervjun. Jag satte mig på stolen och satte hörlurarna på lite snett på huvudet, så att jag bara hade dom på ena örat.

( Justin vanligt, Intervjuare tjockt )

” Så, som vi sa så har vi våran favorit kändis just nu. Justin Bieber här ”

” Whats up allihopa, Justin Bieber här ” sa jag och deras lilla intro spelades innan vi fortsatte.

” Så Justin, kan du berätta lite om ditt album som nu har släppts, den ligger ju redan etta på Itunes över hela världen, vad menar kan man hoppas på när man släpper ett album? ”

” Det jag kommer fokusera mycket på nu är att först åka runt lite här och där innan jag börjar min hårda träning inför min turné som börjar i höst ”

” Och du kommer tillbaka hit till Frankrike då hoppas jag ”

” Ja då, jag kan ju inte hoppa över kärlekens stad ” sa jag och dom skrattade.

” Kommer du ha med dig någon speciell då också ” sa han och kollade bort mot Naila som satt och knappade på sin mobil.

” Jag vet inte, jag hoppas på det. Men skolan har ju dragit igång då, så vi får se fall jag kan lyckas få bort någon från skolan någon dag ”

” Det känns som att det inte kommer vara så svårt ”

” Jag vet inte, mina kompisar tränar även jätte hårt med sin hockey. Så om det är en stor cup kommandes tror jag inte jag kommer få bort dom från isen ”

” Vi får väll hoppas att du får bort någon då som du kan ta upp i Eiffeltornet och kyssa högst upp där man ser ut över hela staden ”

” Det känns som att ni misstänker någon som jag vill ha ditt ” sa jag skämtsamt och dom skrattade.

” Det är ju inte så svårt direkt ”

” Tusan också, jag måste väll erkänna. Ja, jag älskar verkligen min arm och ingen kan komma i mellan våran relation ” sa jag skämtsamt och dom kollade lite snett på mig.

” Jasså, det är inte den relationen du menar ”

” Varför skulle vi tycka att du skulle ta upp en arm på toppen av Eiffeltornet ”

” Jag bara skämtade lite, det var en liten grej mellan mig och mina fans. Som kallade våran kändis relation Jarm ”

” Ja dina fans har ju lite konstiga saker för sig ”

” Det kan man säga, men man kan ju inget annat än att älska dom ”

” Haha, ja vi har ju också fattat att du har en väldigt nära relation med dina fans över internet. Vilket jag tycker är jätte fint, men måste du springa ut på en parkering i endast en handduk för det ”

” Jag hade faktiskt mina boxers på mig också ”

” Okej låt mig rätta till det. Varför sprang du ut på en parkering i endast en handduk och ett par boxers ” sa han och la extra vikt på boxers.

” Precis ”

” Kan du förklara lite för oss, för jag vill också veta varför din flickvän Naila är helt täckt i färg ”

” Vi har en lien grej där vi prankar varandra och en av mina mot henne var att hälla färg på henne, men det jag inte gjorde var att läsa på purken. Så jag råkade ju skvätta färg på henne som inte går bort och då vill hon hämnas. Vilket ledde till att hon tog mina kläder medans jag duschade och sprang iväg med dom. Sen låste hon dörren så att jag inte kunde komma in och sen lyckades mina fans ta sig och var snabbt över mig ”

” Ja jag såg bilderna och hur är det med dig ”

” Jo då det är bra, men jag har faktiskt en del blåmärken och sugmärken på kroppen efter det ”

” Asså jag vet att du och Naila vill håla en låg position men behöver du skilja på dina fans för det. Dom ha väll inte gjort något ”

” Tusan ni kom på oss, ni är alldeles för smarta för mig ” sa jag och vände mig om för att kolla på Naila som inte längre satt på stolen. Jag kollad bort mot dörren men kunde inte se henne någon stans.

 

 

Justin höll på med din intervju när Scooter stötte till mig lite med armbågen.

” Jag behöver prata med dig ” sa han och jag nickade.

Jag gav Justin en sista blick innan jag gick tillsammans med Scooter bort till en av dom andra rummen bredvid.

” Så vad är det? ” frågade jag och han vände sig mot mig.

” Jag tror det är bäst om du åker hem ”

 





Så vad tror ni kommer hända nu?
Snälla lämna en kommentar, vill veta vad ni tror och vad ni tycker.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Nej hon får inte åka hem!! Skit bra btw!!

2012-06-30 @ 08:59:15
Postat av: Nicolina

hon måste stanna. Jag vill veta mer NU! ;)

2012-06-30 @ 10:51:56
Postat av: Linn

WHHHHHAAAAAAATTTTTTAAAAA!? Vad är det du säger Scooter!? Aldrig. Hahhahahahah, btw för hennes skämt.

2012-06-30 @ 12:20:38
URL: http://Http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: Anonym

WOW..

MEEEEEEEEER

2012-07-01 @ 00:41:47
Postat av: Lea

Kunde inte sluta skratta för det hon gjorde XD

Men hon FÅR inte åka hem!!!

2012-07-01 @ 02:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback