Game on kapitel 34



” Nej det kan man väll säga att jag inte riktigt har gjort. Det är inget man lär sig att hantera på bara några månader. Det är ju inte som ni som har fått leva med det i tre till fyra år ” sa jag och kollade sen ner på menyn.
Jag bläddrade igenom den lite snabbt innan jag valde mig för att ta talrik med en kött bit, stekt potatis, grönsaker och sås.
” Har ni bestämt er för vad ni vill ha? ” frågade servetrisen när han kom tillbaka och Justin nickade snabbt till svar.






Vi hade ätit våran mat men vi hann inte beställs efterrätt då Pattie fick ont i magen och vi åkte istället tillbaka till hotellet.
Justin drog upp kortet som var nyckeln till vårt hotell rum och jag klev snabbt in när han låst upp dörren. Jag sparkade av mig skorna och gick in till sovrummet för att sätta mig på sängen.
" Vet du borde göra? " ropade jag och Justin kollade in
genom dörrkarmen.
" Vi borde beställa upp lite jordgubbar och choklad "
" Så det tycker du? "
" Japp, eftersom vi inte han beställa någon efterrätt på restaurangen "
" Då tycker jag att du gör det medan jag går över till Scooter och pratar om en
sak lite snabbt "
" Okej, men förvänta dig inte att det kommer finnas några jordgubbar och det kvar när du kommer tillbaka "
" Jag får väll skynda mig lite då "
" Ja det tycker jag att du kan göra " sa jag och han skrattade.
" Vi synd snart " sa han och gav mig ett snabbt leende innan han gick bort mot Scooters rum. Jag vände mig om i sängen och slängde mig mot nattygsbordet där telefonen låg. Jag slog in numret till rumservicen och dom var rätt snabba med att svara.
" Hej det här är Jake. Kan jag hjälpa dig med något "
" Hej. Jag bor i rum 231 och jag skulle vilja beställa upp jordgubbar och choklad om det går bra "
" Jadå, när vi du ha din beställning "
" Så fort som möjligt tack "
" Okej, vi kommer upp med det så fort vi kan "
" Tack så mycket " sa jag la på samtalet. Jag hoppade ner från sängen och gick bort till väskorna som stog borta vid fönstret. Jag letade igenom min väska lite snabbt innan började rota igenom Justins väska istället. Jag drog upp en av hanns större t-shirts och bytte snabbt om till den stället.
Det knackade på dörren och jag skuttade lite glatt bort till dörren. Jag öppnade den snabbt och såg att det var en av servitriserna stog utanför med en vagn full med massa saker.
" Du skulle ha jordgubbar och choklad va? "
" Ja det skulle jag " sa jag glatt och han drog upp två stycken skålar. En som var fylld med jordgubbar och den andra med choklad.
" Vart ska jag ställa det? "
" Jag kan ta dom direkt " sa jag och han räckte mig skålarna.
" Hoppas det smakar "
" Det tror jag säkert, tack så mycket " sa jag och sa lite snabbt hejdå innan jag stängde dörren och gick bort till köket.
Jag tog upp en kastrull som jag la chokladen i och ställde den på spisen. Jag satte igång platan och gick bort till radion för att sätta igång lite musik.
We are young började spelas men tog snabbt slut då det var slutet av låten jag hoppat in i. En annan låt började spelas och jag hörde direkt vilken det var. Justins låt Boyfriend började spelas och jag började sjunga med i låten.
Jag visste inte att Justin kommit in i rummet förs än ett par armar slingrade sig runt min midja.
” Jag ser att du inte ätit upp all choklad och jordgubbar än ” viskade Justin mot min nacke och en rysning gick längst min kropp.
” Och om din låt är sann så kommer du inte lämna ”
” Så länge du inte vill det så är du min och jag är din ”
” Då antar jag att vi kommer få stå ut med varandra ett tag. För jag kommer inte släppa taget om dig på ett tag i alla fall ”
” Låter bra för mig ” sa han och lutade hakan mot min axel.
” Så när är chokladen klar då? ”
” Jag vet inte, du får väll kolla själv ” sa jag och doppade mitt finger i chokladen för att sen dra ett sträck med choklad över hans hals.
Jag stängde av platan och drog bort kastrullen lite snabbt innan jag vände mig om i Justins famn. Han tog ett fast grep om mina höfter för att sen kunna lyfta upp mig på bänken bredvid spisen.
” Och hur har du tänkt att jag ska kunna smaka fall chokladen är klar om den är på min hals? ”
” Vem sa att det var du som skulle äta den chokladen ” sa jag och han kollade lite frågandes på mig innan han förstod vad jag menade.
Jag började kyssa honom längst nyckelbenet och sen upp över halsen där jag smetat ut chokladen. Jag lyckades få bort chokladen och fortsatte kyssa honom upp längst halsen.
Ett lågt stön lämnade Justins läppar och jag skrattade lite lågt. Efter att jag kysst honom ett tag över halsen möte jag äntligen hans läppar. Han besvarade snabbt kyssen och tog ett steg närmre så att jag nu var hårt pressade mot hans kropp.
Jag lät mina händer glida längst hans mage och bröst för att sen fläta in mina fingrar i hans lite rufsiga hår. Justin drog mig om möjligt närmre sig och jag kunde nu känna hur hans händer gled in under min tröja. Hans fingrar började smeka mig över magen och hans ena hand kupade sig runt mitt ena bröst. 
Justin drog sig undan lite för att sen börja kyssa mig längst halsen istället. Ett stön lämnade mina läppar och Justin drog sig snabbt undan.
” Gjorde jag illa dig? ” frågade han snabbt och lite oroligt.
” Nej, du var långt ifrån att göra illa mig ” sa jag och hans blick mjuknade lite.
Jag drog ner hans ansikte mot mitt igen och pressade mina läppar hårt mot hans. Men det varade inte så länge då Justin drog sig undan igen.
” Jag kan inte, jag är ledsen ” sa han och kollade ner på sina händer som nu låg på mina lår.
” Hej det är lugnt ” sa jag lugnande fast jag egentligen skrek efter hans kropp på insidan. Justin möte min blick och jag gav honom ett litet leende innan jag pussade honom på kinden. Jag hoppade ner från bänken och hällde chokladen i en skål istället innan jag tog dom båda skålarna och gick ut till sovrummet.
Jag satte mig på sängen och la ner skålarna framför mig. Justin satte sig bredvid mig och jag lutade mitt huvud mot hans axel.
Jag tog upp en jordgubbe och doppade den snabbt i chokladen innan jag höjde upp den mot Justin.



” Ska du smaka fall det blir bra eller ” sa jag och han skrattade lite kort innan han lutade sig framåt för att nå till jordgubben.
” Det här var en bra ide ” sa han när han tuggat klart och jag gjorde en till doppad jordgubbe till mig den här gången.

*

Justin hade återigen konsert och jag satt bak i sällskapsrummet tillsammans med resten av han crew som inte skulle ha något med uppträdandet att göra.
Chaz och Ryan hade tyvärr åkt hem, så det var tyvärr bara vuxna personer man kunde umgås med när Justin höll på med något.
Justins konsert hade hålt på ett tag och nu började One less lonely girl började spelas och på den lilla tv vi kollad konserten på kunde man se hur alla tjejer började kolla sig runt omkring och när dom valt hans ollg började dom gråta ännu mer än förut.
Tjejen kom ut på scenen och Justin började dansa bort mot henne.



Han lutade sig närmre henne så att det bara var någon centimeter mellan dom och utan någon förvarning lutade sig tjejen den sista biten fram till Justin och pressade sin läppar hårt mot hans.



Tjejen kom ut på scenen och jag började dansa bort mot henne. När slutet av låten började närma sig lutade jag mig närmre henne så att det bara var någon centimeter mellan oss. Jag fortsatte sjunga men blev snabbt avbruten när tjejen pressade sina läppar mot mina.
Jag drog mig snabbt undan och kollade ner på tjej som nu hade ett ännu större leende på läpparna. Låten slutade spelas och alla mina fans stog helt tysta. Jag hade aldrig vart i ett konserthus så tyst som det var nu. Jag kollade bort mot mina dansare som såg lika chokade som jag.
Jag gjorde ett litet täcken åt min dj att avsluta konserten på något snyggt sätt och började gå bort mot trappan som ledde bort från scenen.
” Men hans ollg brukar ju få träffa honom efter konserten, varför får jag inte det ” hörde jag henne skrika och sen en massa klago rop från mina beliebers som nu verkade inse att jag avbröt konserten.
Jag gick bort mot sällskapsrummet där resten av mitt crew satt och när jag kom in fick jag en lite oväntad syn.
Det låg fjädrar över hela rummet och när jag kollade bort mot Kenny för att få en förklaring på allt det här såg jag att Naila satt i hans knä.



Hon hade fjädrar över hela sig och hon satt med en trasig, helt sönder sliten kudde i handen. Hon hade nästan en galen blick som nu möte min.
” Vad har hänt här inne? ” frågade jag och skrattade lite. Men jag slutade tvärt då jag märkte att det inte var någon annan som skrattade.
” Jag tror inte du borde ta in din ollg hitt om du inte vill att det ska ske en olycka ” sa Kenny och jag kollade lite oförstående på honom.
” Vad har hänt? ” frågade jag igen och nu var det Naila som skrattade, fast utan lycka.
” Jag vet inte, det börjar på b och slutar på eliebers ” sa hon och jag förstod nu vad hon pratade om.
” Naila, det betyder inget. Jag lovar, du vet att jag älskar dig ”
” Jag vet, men det verkar som att dina fans är lite blonda och inte fattar det. För varför ska vi inte ha en tävling som går ut på att kyssa en kille som redan har en tjej. Låter inte det som en bra ide ”
” Jag vet att mina fans kan göra lite konstiga saker, men dom är också ”
” Anledningen till att du är var du är. Jag vet, jag har fått höra det på nästan alla dina intervjuer jag följt med på ”     
” Justin, du kanske borde inse att alla runt dig kanske inte tycker att det dina fans gör är lika roligt som du. För jag håller med Naila, jag vill inte alla tjejer på jorden ska försöka gå runt och kyssa dig så fort dom får chansen ”
” Men nu är tävlingen slut, hon har gjort det inför tusentals kameror och videorna på det läggs säkert redan upp idag ”  
” Jag vet men ändrar det faktum att det fortfarande har hänt ”
” Nej det gör det inte, men skulle ni kunna lämna mig ensam med Naila en snabbis så att jag kan prata med henne ifred ” sa jag och mamma svarade genom att nicka lite på huvudet innan hon gick ut ur rummet.
Kenny lyfte upp Naila och satte ner henne i den stora soffan i stället och följde efter som andra ut.     
” Naila är du sur på mig? ” frågade jag och hon möte min blick.
” Nej, men jag är inte så värst glad på din ollg inte ”  sa hon och jag skrattade.
” Jag ser der, det är väldigt fint du inrett rummet ”       
” Jag hade tänkt springa upp på scenen och smälla till henne men som andra tyckte att ta ut sin ilska på en kudde var bättre. Så där av mitt mästervärk ”
” Du vet att det finns en bra sak med att hon kysst mig ”
” Vad kan det vara? ”
” Att nu när hon kysst mig är tävlingen slut och det kommer inte vara lika många som försöker kyssa mig nu ” sa jag och hon skrattade lite.
” Jippi, några miljoner färre personer jag behöver dela dig med ” sa hon och jag satte mig ner bredvid henne för att sen dra in henne i min famn.
” Jag älskar dig ”
” Jag älskar dig också ” sa hon och jag pussade henne på pannan.




Blev ett långt kapitel men jag hoppas det uppskatas. Jag ska försöka gå upp ett till kapitel imorgon annars kommer det på onsdag eller torsdag. Men hoppas på imorgnón. Det borde inte vara så svårt heller då jag redan vet vad det kapitlet ska handla om.
Kommenter snälla!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jättebra kapitel!

Jag vet inte om du har sagt det någon gång men hur lång hade du tänkt att novellen ska bli?

2012-06-05 @ 10:03:37
Postat av: Linn

hahahahahahahahha! AVUNDSJUKA, I like it!

2012-06-05 @ 16:51:47
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: Liv

Awesome kapitel!!

2012-06-05 @ 20:42:19
Postat av: Anonym

Jag ska färga håret men vet inte vilken färg jag vill ha så gå gärna in i min novell blogg och säg vilken av färgarna du tycker är finast:)

2012-06-06 @ 00:11:30
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback