Just twitter Kapitel 14

Previous

< Hoppas du inte sträcker en muskel eller något så vi kan dansa imorgon :P >
Jag bara skrattade och gick in på följare. Jag hade bara haft runt 350 följare förut men nu hade
min lista på följare ökat drastiskt. Jag hade nu 248, 683 följare och alla heta något med Justin eller belieber.
Jag orkade inte läsa igenom alla så jag följde bara några random personer och gick in på spotify istället.
Jag kopplade in mina hörlurar och satte igång min Justin lista. Jag la mig ner i sängen och sjöng med
i låtarna i huvudet och somnade snabbt in.






Jag och Melli stog nu och vallde vilka kläder vi skulle ha på oss för kvällen.
Vi ska möta vårt crew om bara en och en halv timme för att köra igenom dom tre ny danserna och köra lite
free style innan med olika trick som vi kunde använda i vårt batle för kvällen.
När jag ståt ett tag valde jag att ta på mig en svart mag tröja med tryck på  och ett par jeans shorts med
silver stänk på som var lite stor i midjan så jag lätt dom hänga lite.
Jag gick in i badrummet där Melli stog och sminkade sig och drog lite snabbt på mig vatten fast maskara och kajal innan jag började borsta igenom mitt tuviga hår.
När jag var klar med mitt hår föll det rakt över mina båda axlar och luggen hängde lite över ögonen.
Jag kollade lite snabbt på mig själv i spegeln innan jag tog upp min mobil och gick ner till Melli i hallen.
Jag tog på mig mina gröna slitna sneakers och orkade inte knyta dom så jag la in snörrerna i skon.
Vi skulle åka till kvarteret lite tidigare och snaka lite med Sebastian som var DJ och ägare av kvarteret.
Vi behövde prata med honom om vilka låtar han skulle spela. Vi visste att dom alltid spelade låtar som
Sexy and i know it, Pause, Something for the dj's och Drop it low.
Men vi ville ju vissa upp vår Drummer boy koreografi och behövde då lägga till den i önske låtarna.

Allt var nu fixat och det var nu fult öss på kvartet. Det var lika mycket folk som vanligt och lika hög musik.
Vårt crew stog nu i mitten av allt och körde lite gammla steg.
Jag gick in i mitten och körde några enkla steg och jag hörde hur dom runt om kring mig skrattade lite.
" Är det allt du har " hörde jag någon fråga bakom mig och jag vände mig om.
Där stod Justin med sitt crew och ett stort leende på läpparna.
" Nej vi värmer bara upp " sa jag och gav honom en snabb kram innan alla tjejer förstod att det var
Justin och sprang på honom.

Justins perspektiv

Nu var det äntligen lördag och jag och crewet skulle få komma ut lite.
Alla i crewet har längtat efter att få komma ut och köra ett litet batle på riktigt.
Vi satt nu i bilen på väg mot kvartet och jag fingrade lite otåligt på min mobil som låg i knät.
" Är du nervös Bieber " frågade Anthonio och jag kollade upp på honom.
" Nej det är inte det, jag vill bara komma ut och dansa " sa jag och vände min blick på mobilen igen.
" Vi säger det " sa han och blinkade mot mig.
Jag bara skakade på huvudet för dom var så larviga. Dom trodde att jag var rädd för att vi skulle förlora.
Vilket jag inte var. Vi hade några sjuka dansare på vår sida och om dom vinner så betyder det
bara att vi har möt ett riktigt bra crew.
På resten av vägen höll mitt crew på att skämta och retas med mig, som vanligt alltså.
När vi hade åkt i en halv timme kom vi fram till ett stäle som jag antog var rätt efter som det var mycket folk
och väldigt hög musik.
Vi hoppade ur bilen och jag drog luvan över kepsen så att jag skulle täcka lite av ansiktet.
När vi kom  närmre så blev musiken ännu högre och vi hörde folk som hejade på någon som stog i
nån slags ring och dansade.
" Okej ser du vart hon är " frågade Nick och jag kollade runt på alla personer som dansade.
Min blick fastnade på en tjej som gick i den lilla ringen och började dansa. Hon var grym och det verkade
som om jag inte var den ända som tyckte det för skrickandet blev högre när hon dansade.
När jag kollade lite närmre så såg jag att det var Delian som dansade i ringen och jag började gå mot ringen.
" Jag ser henne " sa jag och pekade på Delian så mitt crew skulle se vem det var.
" Är det där hon " sa Anthonio med ett leende på läpparna.
" Ja vad då ra " sa jag och vände mig mot honom.
" Inget det verkar bara som om vi kommer att få ett ganska bra motstånd bara " sa han och han log ännu större.
" Är det allt du har " sa jag när vi kom fram och Delian vände sig mot mig.
" Nej vi värmer bara upp " sa hon och gav mig en kram.
Hon gav mig bara en snabb kram för nu sprang alla tjejer runt henne på mig och skrek.
Varför kunde inte bara mina fans ta det lungt när dom såg mig.
" Okej ska vi dansa idag eller " sa Delian och alla vände sig mot henne.
" Eller ska ni stå och skrika över Justin länge till " sa hon och skrattade.
" Bara om ni är redo " sa jag och hon log stort.
" Nu kör vi " sa hon och alla runt omkring oss bakade så att det nu var ett stort område som vi skulle dansa på.
Våra crew ställde sig bakom oss och hon blinkade åt mig innan hon vände sig mot sitt crew.
" Okej , okej det verkar som att vi kommer ha ett ganska intressant batle idag mellan kvarterets bästa crew
mot vår världs stjärna Justin Bieber " sa en man som jag antog var DJ.
" Nu tycker jag att vi kör igång " sa han och startade musiken.

Man såg att Delian och dom har dansat mycket tillsammans. Dom rörde sig exakt samtidigt och när den ena dansade visste dom andra nästan exakt vad den skulle göra så dom matchade sina rörelser till varandra.
Dom hade många duktiga dansare som gjorde trick jag bara drömt om att kunna göra men den som jag fastnade för mest var Delian. Hon var verkligen en out standing dansare och jag kan inte tänka hur svårt det måste ha vart att komma på hur alla ska dansa i deras koreografier.
Och enligt DJ så lekte dom bara med oss, att dom hade mycket mer att ge. Vilket jag hade svårt att
tänka mig efter som dom redan var så bra.
Delian dansade fram mot mig och stälde sig bara någon millimeter ifrån mig.
" Är du redo att förlora " frågade hon och log stort.
Hon skrattade när jag inte sa något la handen bakom min nake. Hon drog sin hand uppåt och
innan jag han reagera tog hon tag i min keps och gick bort till sitt crew. Hon satte på sig kepsen och gav några
i sitt crew en high five innan hon vände sig om mot oss.
DJ:en byte låt och satte igång en låt jag kände till allt för väll, Drummer boy.
" Ska du använda mig själv imot mig " sa jag och hon skrattade.
" Det var min plan " sa hon snabbt innan dom började dansa till det partiet där det går snabbare.
När jag såg dom dansa så kom jag på världens bästa ide. Scooter kunde inte hitta någon som hade en bra ide till en koreografi till Drummer boy. Men när jag såg dom dansa till min låt slog det mig.
Hon kanske kan koreografera min video till drummer boy.
Låten tog slut och Dj:en byte låt och Something for the DJs började spela. Vi gjorde några dans moves innan dom tog över.
Nu såg man verkligen att dom dansat på kvarteret mycket. Dom visste hur man ska använda sig av det som fanns här. Vilket var massa gruss dam på hela marken. Dom använde sig av det och gjorde coola efekter.
Att när dom stampade gjorde dom det extra hårt så att det flög upp som ett moln runt dom .
Det var verkligen coolt att se.
När låten var slut skrek alla runt omkring oss och jag förstod att vi hade förlorat.
Alla i mitt crew klappade mig på axeln innan dom gick bort och tackade dom andra för ett bra batle.
Då DJ:en sänkte musiken och det brussade i högtalarna.
" Däll du kan väll vissa Justin hur vi egentligen dansar här omkring " sa han och höjde musiken lite.
Vem är Däll  tänkte men fick min fråga besvarad då Delian kom ut ur den stora gruppen av personer.
Hon gick fram till mig och satte en hand på mitt bröst. Hon gick ett halvt varv runt mig och drog handen 
över mitt bröst och la sen båda händerna på mina skuldror. Jag kände hennes andetag i naken och 
röss till av väll behag. Hon måste ha känt det för hon skrattade lite.
" Så tror du att du kan hänga med eller " frågade hon och jag vände mig om.
" Hänga med på vad " frågade jag och hon tog ett steg mot mig så att våra kroppar snuddade vid varandra.
" Har du någonsin dansat sexit med en tjej förut " sa hon och jag chokades över hennes fråga.
" Eh " var allt jag fick fram och hon skrattade.
Hon backade några steg och vinkade till DJ att höja volymen. Hon vinkade till sig två tjejer som ställde sig
brevid henne och DJ satte igång en ny låt och höjde volymen. Nu spelade Drop it low högt och
Delian och dom andra två tjejerna började röra lite på höfterna och gick längre och längre ner.
Dom dansade väldigt sexigt och när jag kollade runt så var alla killars blick fast på Delian och dom andra två.
Det var nästan lite läskigt hur mycket dom kunde röra på höfterna.
Delian möte min blick och viftade med fingret att jag skulle komma. När jag inte kom till henne
kom hon dansande fram till mig. Hon gick ett varv runt mig och jag följde henne med blicken.
" Så jag antar att du inte kan hänga med " sa hon och började gå bort mot hennes kompisar.
Utan att tänka efter drog jag tag i hennes hand och vände henne mot mig.

Delians perspektiv

Justin tog tag i min hand och vände mig om så att jag hamnade med ryggen hårt tryckt mot hans mage.
Sexy and i know it började spelas och jag började röra på höfterna lätt för att se om Justin hängde med.
Han la sina händer på mina höfter och började röra sig efter mig.
Jag la min högra hand runt hans nake och den andra höll jag lite framför mig när jag dansade.
Efter att vi dansat ett tag så la Justin sin ena hand runt mn midja och vände mig om så att vi nu stod
hårt tryckta mage mot mage. Han flyttade sina händer och la dom åter igen på mina höfter.
" Så hur bra gör jag ifrån mig da " frågade han och jag la min ena hand runt hans nake igen.
" Jag skulle nog vilja påstå att du lyckas rätt bra " sa jag och vi började åter igen att dansa i takt med musiken.
" Kan jag få tillbaka min keps då " frågade han och kollade mig i ögonen.
" Ta den du " sa jag och han tog av mig kepsen och slängde den till någon i hans crew.
Jag kollade oförstående på honom för jag trodde att han skulle sätta på sig den.
" Jag ville bara att du skulle ta av den så att jag kan se dig i ögonen " sa han och jag rodnade lite.
Jag kollade ner i marken snabbt så att han inte skulle se att jag rodnade.
Han tog ner handen men la den den här gången på min svank och tröck min kropp ännu närmre.
Vi dansade länge tills jag hörde en bekant röst bakom oss.
" Så ni är bara vänner " sa Fredrik när jag vände mig om.
" Vi dansar bara " sa jag och släppte taget om Justin. Justin kollade fram och tillbaka från mig och Fredrik.
" Eller hur, en kille som han dansar inte bara på skoj med en tjej som du " sa Fredrik med blicken på Justin.
" En tjej som jag " sa jag och satte armarna i kors över bröstet.
" Eh vem bryr sig men jag ville bara säga till Justin att han ska låta min tjej vara " sa han och jag skrattade.
" Din tjej, eh har du glömt bort att jag gjorde slut med dig igår " sa jag och nu slutade alla runt oss dansa.
" Du har inte möjligheten att göra slut med mig så länge jag inte säger det " sa han och nu stängdes även musiken av. Jag kollade runt och såg att allas bilckar var på oss.
" Seriöst det är något fel på dig " sa jag och han tog ett steg närmre mig så att det bara var någon centimeter mellan oss.
" Säg det en gång till och du är dödens " sa han och kollade arg på mig.
" Hej ska vi inte ta det lite lungt här " sa Justin och la en hand på Fredriks axel.
" Jag tror inte du är rätt person att säga till mig vad jag ska göra med min tjej " sa Fredrik och tog bort handen.
" Hon sa ju att ni inte var ihop längre " sa Justin och kollade på mig.
Men han borde inte tagit bort blicken från Fredrik för nu så kunde Fredrik slå Justin hårt vid ögat
utan att han kunde göra något motstånd.
Justin föll hårt till marken med ett duns och satte upp handen för ögat där Fredrik just träffat.



Så nu är kapite 14 ute hoppas ni gillar det.
Vad tror ni kommer hände nu när Fredrik slåt Justin och vad kommer hända mellan Delian och Justin.
Snälla kommentera :D

Kommentarer
Postat av: Lea

Får inte fram några ord!!

Har längtat tills du skulle skriva mer!!

Fortsätt såhär <33

2012-01-14 @ 19:24:19
Postat av: Zandra

Hej

Älskar din blogg Asså

<3 <3 =D

2012-01-15 @ 00:13:02
URL: http://zandraager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback