Game on kapitel 20



Han satte sig upp med ett ryck och ett gälltskri lämnade hans mun. Han vred lite på sig och eftersom han satt precis vid kanten ramlade han ner på golvet med en duns.
Justin började as garva bakom mig och jag kunde inte längre hålla mig. Men försökte sluta då det hög till i ryggen när jag skrattade.
Efter ett tag lyckades jag skuta skratta men Chaz gjorde det inte enkelt för mig när han satt där chokat och mumlade saker för sig själv.





Vi var tillbaka till vårt rum efter att vi ätit jätte snabbt då laget skulle iväg till deras åttondelsfinal. Jag och Justin skulle inte dölja med på matcherna så länge dom inte kom till final. Då Justin inte fick komma ditt för Stefan och jag hade ont i ryggen och vet inte om jag klarar att sitt och titta på hockey i över två timmar. Jag satt på min madrass och spelade på min mobil medan killarna höll på att packa ner sina hockey grejer.
" Hej då Justin, hej då Naila " sa Chaz och gav oss en varsin kram innan han fick bort mot ishallen med resten av killarna.
Jag och Justin satt på varsin madras och kollade ner på våra mobiler en lång stund.
Jag stoppade ner mobilen i fickan och gick bort till Justins säng.
" Så vad ska vi två göra nu då? " frågade jag och satte mig framför honom på madrassen.
" Jag vet inte, vad vill du göra? " sa han och la bort sin telefon.
" Egentligen vill jag spela hockey med den är nog inte en så bra idé, men annars vet jag inte "
" Jag har filmer på mobilen om vi vill kolla på något "
" Visst, vad har du för filmer "
" Lite olika " sa han och började sedan rabbla upp massa filmer.
" Jag trodde 21 jump street precis kom ut på bio " sa jag när han rabblat klart alla filmer han hade.
" Jo den kom för en tag sen bara "
" Så har ni kändisar lite förtur när filmer kommer ut eller "
" Nej det är inget sånt, en kompis till mig kan ladda ner lite olika nya filmer till mobiler "
" The bad boy is bak " sa jag och han skrattade.
" Jag trodde jag bad dig sluta kalla mig det "
" Sorry " sa jag och lutade mig närmre honom. Jag pressade min läppar hårt mot hans innan jag drog mig undan för att istället sätta mig med ryggen mot Justins mage så att vi båda skulle kunna se filmen så bra som möjligt. Justin la armarna runt min midja och började knappa lite på mobilen.
" Så vad ska vi kolla på då? "
" 21 jump street " sa jag och han satte igång filmen. Jag lutade mig lite närmre Justin och han lutade sin haka mot min axel.


( Tagen från filmen )

*

Vi kollade klart på filmen och Justin la bort mobilen som nu behövdes laddas.
" Så vad tyckte du om filmen? " frågade Justin och jag vred upp ansiktet mot honom.
" Den var bra men vissa grejer gick lite för långt " sa jag och han skrattade.
" Det var det, men jag antar att du fick något att titta på " sa han då jag någon gång påpekat hur snygg Channing Tatum är och jag skrattade.
" Svartsjuk? " sa jag och vände mig om mot honom så att jag istället satt gränslandet över hans lår.
" Om jag är "
" Varför, det är ju inte i hans knä jag sitter i " sa jag och ett litet leende spreds på hans läppar.
"Nej det är det inte ” sa han och han lutade sig närmre mig för att sedan trycka sina läppar mot mina. Jag lutade mig lite bak då en sak poppade upp i mitt huvud.
” Justin du vet när den där tjejen flörtade med mig ”
” Ja, vad är det med det? ”
” Du var den ända som inte skrattade åt det. Kan det ha något med att du var svartsjuk ” sa jag och bet mig lite i läppen och lutade huvudet lite frågandes åt sidan.
 En lätt röd nyans spred sig på hans kinder och han kollade ner i knät.
” Var det därför du kysste mig också på den där festen? ” frågade jag och han nickade till svar. Ett litet leende spred sig på mina läppar och jag satte en hand på hans kind för att lyfta upp hans ansikte mot mitt.
” Du är för sött, vet du det ”
” Åh vad gulligt, en kille som inte ens kan skratta åt ett så stort misstag som att en tjej flörtar med en tjej för att hon tror att den andra tjejen är en kille ” sa han och jag skrattade.
Jag drog med handen lite över hans kind och han möte äntligen min blick.
Han satte en hand bakom min nacke och drog ner mitt ansikte mot sitt. Hans läppar började massera mina och jag kände Justins tunga mot mina läppar. Jag särade på läpparna för att möta hans tunga med min. Justins händer gled ner till mina höfter och jag flätade in mina fingrar i hans hår. Han lyfte upp mig högre upp på hans lår och jag lindade mina ben runt hans höfter. Min tunga lekte med Justins och jag drog mig inte undan förrän jag hörde steg bakom mig. Jag drog mig undan lite och jag släpade lite på mitt grep om hans nacke.
” Ni vet väll att ni ska kyssas inte äta upp varandra ” sa någon bakom oss och jag kände igen Chaz röst. Jag vred lite på huvudet för att mötas av lagets roande blickar.
” Man kan ju inte lämna er ifred i ens några minuter innan ni slänger er på varandra ” sa Ryan och kollade roat på Justin som kollade lite surt på dom. 
” Alltid lika rolig ” sa Justin och Chaz blinkade med ena ögat mot oss.
” Vaddå, ska det vara så jäkla svårt att hålla händerna borta från henne ”
” Ja tydligen ” sa Justin och dom kollade lite chokat på honom.
” Så hur gick det i matchen? ” frågade jag för att bryta tystnaden och dom drogs ur sin trans.
” Eh vi vann med 4-1 så vi kommer spela kvartsfinal imorgon igen på morgonen. För om man går vidare så spelas semifinalerna på eftermiddagen eller kvällen ” sa Chaz och jag nickade till svar. Killarna gick bort till sina madrasser och jag vände mig mot Justin igen.
 
*

Resten av dagen hade vi mest suttit på rummet spelat kort, pratat och kopplat in Justins mobil i tv vi hade så at vi kunde kolla på film.
Men just nu låg alla och sov för dom skulle upp tidigt imorgon. Men jag tänkte inte lägga mig förrän om en fem minuter då jag kunde ta en till tablett.
Klockan slog tolv och jag nästan slängde mig över madrassen för att rycka åt mig tablettburken och vattenflaskan. Jag svalde den snabbt och stoppade tillbaka sakerna i väskan.
Jag la mig ner och började precis glida in i sömn när en duns väckte mig. Jag kollade chokat runt i rummet för att efter ett litet tag känna hur madrassen sjönk ner bakom mig.
Ett par armar slingrade sig runt min midja och drog mig närmre. Jag förstod att det var Justin och ett leende spred sig på mina läppar.
” Så har Chaz tagit din plats eller råkade jag skvätta lite på din sida av sängen också? ”
” Nej men Chaz sparkade av mig från madrassen i sömnen ”
” Då kan jag tyvärr inte låta dig sova här ” sa jag och vände mig i hans omfamning ”
” Och varför inte det? ”
” För att jag sa att du fick sova här om Chaz tog din plats eller om jag råkat skvätta lite vatten på den sidan du sover ” sa jag skämtsamt och han skrattade lite.
” Jag tror du har glömt bort att jag är en bad boy och bryr mig inte om såna regler ”
” Inte ”
” Nej ” sa han och pressade sina läppar mot mina.
Han lutade sig sen tillbaka och la ner huvudet på sin kudde som han tagit med sig.
Jag hoppade närmre honom och la mitt huvud på hans bara bröst. Han drog sin hand sakta över min arm och jag somnade snabbt in i Justins famn.



Jag vaknade av att Nailas alarm gick och stängde snabbt av det. Jag såg att Naila inte vaknat av det och lutade mig framåt för att pressa mina läppar mot henne.
Hennes ögonlock fladdrade till och jag hennes vackra brunna ögon kollade upp på mig.
” God morgon ” sa jag mot hennes läppar och jag kunde känna att hon log mot mina läppar.
” Vad är klockan? ”
” Klockan är sex ” sa jag och hon suckade högt.
“ Varför så tidigt? “
“ För att ditt alarm ringde “
” I wanna die, just let me die ”



“ Nej “
“ Varför? “ sa hon klagande och jag skrattade.
” Får då kan jag inte göra det här ” sa jag och lutade mig närmre för att trycka mina läppar mot hennes.
” Ja, jag skulle ju sakna det där ” sa hon och jag skrattade.
” Så det skulle du ”
” Hm ” sa hon och la en hand bakom min nacke för att återigen pressa våra läppar samman.


 


Kommentarer
Postat av: Ebba

FETT BRA!!! Meeeeeeeer!!!

2012-04-22 @ 13:03:48
URL: http://belibersmile.blogg.se/
Postat av: Linn

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww! they are soooo cute! :D

2012-04-22 @ 13:40:54
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback