Game on kapitel 19

Jag bet mig lite i läppen och vi parkerade utanför skolan. Vi hoppade ur bilen och Justin la en arm runt mina axlar och började styra oss bort till vårt klasrum. Men precis när vi skulle gå in drog han mig åt sidan och jag kollade lite chokat upp in i hans gyllenbruna ögon.
” Naila jag måste prata med dig om en sak ” sa han och min puls ökade. 






Han stog tyst ett tag och bara kollade på mig.
” Jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här ” sa han och tog ett djupt andetag innan han började igen.
” Okej så här är det. Ända sedan jag såg dig för första har mina känslor växt för dig varje gång jag sett dig och jag vet inte fall du känner lika dant som jag men jag måste få det här sagt ”
” Justin ”
” Nej jag måste få det här sagt. Varje gång jag ser dig ögonen får du mina knän att vilja vika sig och varje ”
” Justin jag ”
” Snälla låt mig bara få säga det här. Eh vart var jag, juste. Och varje gång du rör vid mig tänds det som små fyrverkerier inom mig. Jag vill inte att våran vänskap ska förstöras av mina känslor för dig men jag kan inte gå runt som om allt är okej. Som om ” var allt han hann säga innan jag la en hand bakom hans nacke och drog ner hans ansikte mot mitt. Jag tryckte mina läppar mot hans och han besvarade snabbt kyssen. Han tog ett steg närmre mig och nu nuddade min kropp vid hans. Jag la min andra hand bakom hans nacke och lekte lite med hans hår. Jag lutade mig lite bak för att ta lite lyft och lutade min panna mot Justins.
” Om du hade låtit mig säga det jag ville skulle jag sagt att jag känner likadant ” sa jag och Justin hade nu ett stort leende på läpparna.
” Och om jag hade lyssnat på dig kanske jag inte skulle vart så nära en hjärtattack ”
” Är jag så läskig ”
” Så läskig att förlora ja ” sa han innan han återigen pressade sina läppar hårt mot mina. Jag besvarade snabbt kyssen men drog mig undan när vi hörde Chaz skrika.



” Vad fan har hänt med min madrass? ” skrek han och vi kunde höra skratt ifrån rummet.
” Vart ska jag sova nu då ” brast han ut och fler skratt hördes.
” Du får väll sova på golvet ” hörde vi Ryan skratta fram och Justin flätade ihop sina fingrar med mina innan han började dra bort mig mot klasrummet.
När vi kom in såg vi att Chaz madras inte hade någon luft kvar och vi båda skrattade lite.
Justin drog med mig bort till hans plats och drog ner mig i hans knä när han satte sig ner på madrassen. Han lutade sin panna mot min axel och la båda sina armar runt min midja.
” Problem Chaz ” sa jag retandes och han kollade surt på mig. 
” Japp och din lilla pojkvän kommer att få sota för det ” sa han och Justin slutade skratta.
” Va, varför? Vad har jag gjort? ”
” Inget, men du är den ända killen med dubbel madras som kan dela med sig. Så bort med er så att jag kan bädda i ordning nu ” sa han och putade bort oss lite. Jag ställde mig upp och Justin följde efter.
” Du ser ut att klara det där alldeles utmärkt så jag lämnar dig åt det själv ” sa Justin och började så bort till min madras med mig framför sig.
” Nej du, du ska hjälpa till och för det andra så ska vi lägga oss nu så säg god natt till Naila och kom och hjälp mig sen ” sa Chaz och Justin skrattade.
” Jag måste tyvärr släppa dig nu ” viskade Justin mot min nacke och en rysning gick genom hela kroppen. En rysning som fick min hud att knottra sig.
” Ja det är nog bästa att göra som han säger innan han äter upp dig levande ” sa jag och vände mig i hans grep.
” Precis ” sa han och jag skrattade. Vi båda visste att Chaz inte var rolig att ha med när han var vare sig trött eller hungrig.
” Vi syns imorgon ”
” Det gör vi ” sa han och pussade mig snabbt på kinden.
Han släppte taget om min midja och började hjälpa Chaz med att bädda om. Jag bet mig lite i läppen och backade bort till min madras.
Jag kände hur mitt smärtstillande började avta och kollade mot klockan som satt ovanför dörren. Jag skulle inte få ta en ny smärtstillande förrän om tre timmar då jag fick ta en ny tablett efter sex timmar. Jag suckade högt och orkade inte byta om så jag kröp in under täcket med de kläder jag hade på mig.
Jag låg och vred mig en långstund innan jag hittade ett hyfsat skönt sett att ligga på.
Dom andra hade redan somnat och jag kunde höra hur vissa snarkade.
Jag kollade upp på klockan och såg att det bara gått en timme. Så det var fortfarande två timmar tills jag fick ta en ny tablett.
Justin poppade upp mitt huvud och ett stort leende spreds på mina läppar då jag tänkte tillbaka på kvällen. Han hade sagt att han hade haft känslor för mig och sen hade jag kysst honom. En kyss som han snabbt besvarade.
Men det var även lite svårt att håla fokus på Justin när min rygg hög till för nästan varenda rörelse.
Men på något konstig sett lyckas jag somna och jag antar att det kan ha med att jag tänker på Justins perfekta läppar mot mina.

*

Jag vaknade av att det hög till i ryggen och jag öppnade snabbt ögonen. Jag kollade runt i rummet och kollade sedan ner på klockan för att se att klockan var sex.
Jag hade sovit i bara fem timmar. Men en bra sak att jag vaknat är att jag nu kan ta en till smärtstillande. Jag satte mig upp och sträckte mig efter den lilla burken.
Jag ställde mig lite vingligt upp och gick bort till toaletten. Jag svalde tabletten och skvätte lite vatten i ansiktet i ett försök att få bort dom mörka ringarna under mina ögon, då jag visste att jag inte skulle kunna somna om.
Jag stängde av vattnet och satte upp mitt hår i en slarvig tofs innan jag gick tillbaka till min madras. Jag stoppade ner den lilla burken i väskan igen och kände hur madrassen sjönk ner bredvid mig. Jag vred på ansiktet för att mötas av Justins gyllenbruna ögon.
” Hej ” sa han med en sån där sexig morgon röst som fick mig att le.
” Hej ” sa jag och han lutade sig närmre mig. Han pressade sina läppar försiktigt mot mina innan han lutade sig tillbaka igen
” Kan du inte sova? ” frågade jag och han skrattade lågt.
” Nej Chaz sparkar alldeles för mycket. Du då? ”
” Ryggen gör ont ” sa jag och han kollade lite medlidande på mig.
” Har du tagit dina smärtstillande? ”
” Ja men dom har inte börjat värka än ”
” Då hoppas vi att dom gör det snart då ” sa han och satte en hand på min kind.
” Det gör dom säkert nån gång ” sa jag och Justin drog med sin tumme över mitt kindben.
” Kom här ” sa han och drog in mig i sin varma famn. Jag lutade mitt huvud mot hans bröst och drog in hans doft. Han drog sin hand försiktigt över min rygg och lutade sin haka mot mitt huvud. Vi satt där tysta en lång stund men vi rycktes isär när mitt alarm gick på min mobil. Jag drog upp mobilen och stängde av alarmet snabbt innan jag stoppade ner mobilen i fickan.
Jag såg att Chaz inte hade vaknat än och tyckte att jag äntligen kanske kunde få min hämnd på honom.
Jag ställde mig upp och tog tag i min vattenflaska. Jag gick bort till toaletten för att fylla på den innan jag gick bort till Justins madras där Chaz låg och sov. Men blev tvungen att stanna när Justin ställde sig framför mig.
” Vad håller du på med? ” frågade han och kollade ner på vattenflaskan i min hand.
” Jag ska bara vattna Chaz lite, han ser väldigt torr ut ”
” Jag hade låtit dig göra det om han inte låg på min madras där jag också sover ”
” Jag behöver bara hälla på hans sida av madrassen ” sa jag och det såg ut som om han funderade på saken.
” Snälla, snälla, snälla ” sa jag och tog ett steg närmre honom så att min kropp snuddade vid hans.
 ” Han kommer döda dig ”
” Han vågar knappt röra mig sen jag gjorde illa ryggen. Det var knappt han vågade bära in min i omklädningsrummet ”
” Okej men om min plats blir blött eller om Chaz tar min sida av madrassen får du sova på den blöta platsen ”
” Eller så kan du sova på andra sidan av min madrass då jag också har en dubbel madras ”
” Det skulle jag också kunna göra. Men om du ska väcka honom borde du skynda dig för hans alarm går snart ” sa han och ett ondskefullt leende spreds på mina läppar.
” Tack ” sa jag och pussade honom snabbt på kinden innan jag gick bort till Chaz som låg i endast ett par shorts.
” Rice and shine captian ” sa jag och hällde ut vattnet över hela Chaz.
Han satte sig upp med ett ryck och ett gälltskri lämnade hans mun. Han vred lite på sig och eftersom han satt precis vid kanten ramlade han ner på golvet med en duns.
Justin började as garva bakom mig och jag kunde inte längre hålla mig. Men försökte sluta då det hög till i ryggen när jag skrattade.
Efter ett tag lyckades jag skuta skratta men Chaz gjorde det inte enkelt för mig när han satt där chokat och mumlade saker för sig själv.




 

 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahahhahaha!! Gud vad jag vill träffa Chaz han värkar FETT ROLIG ju!!! Meeeeeeeer snälla ett till ?!

2012-04-21 @ 00:56:55
URL: http://belibersmile.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahahahhahhaha, loooooove Naila! ;) <3

2012-04-21 @ 00:58:03
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: Felicia

HAHAHHAAHAHAHAHHA!

KISS, SO CUUUUUUTE! :) <3

2012-04-21 @ 01:03:12
URL: http://storiesbyyme.blogg.se/
Postat av: Lea

Kan ju inte sluta skratta!!! Hämnd på Chaz <3

2012-04-21 @ 02:20:34
Postat av: Anonym

jag har börjat på ny JB novell kika gärna in och säg vad du tycker om den :)

2012-04-21 @ 02:23:06
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte bra kan inte sluta skratta stackars chaz haha

2012-04-21 @ 10:14:57
Postat av: Anonym

ja gärna säg till när du har länkat så länkar jag tillbaks:)

2012-04-21 @ 11:52:41
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA åh va jag älskar Chaz! xD

MEEEEEER det var jättebra! :)

2012-04-21 @ 12:25:07
Postat av: Anonym

Har länkat er

2012-04-21 @ 20:28:24
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback