Game on kapitel 16



” Då antar jag att jag ska låta dig vara då ”
” Bra val ” sa jag och trängde mig förbi honom. Jag gick bort till köket och tog ett stort glas vatten. Jag skulle precis gå ut för att ta lite luft nät jag såg Justin borta i ett hörn med två blonda tjejer tätt tryckta mot honom.
Jag kände hur svartsjukan spred sig i kroppen och tänkte precis slita bort blicken när…






Det såg ut som Justin försökte komma förbi dom men dom drog tag i hans arm och drog upp honom mot väggen. Jag skakade lite på huvudet då Justin egentligen inte verkade ha något emot det.
Jag tog ett glas till och lutade mig mot köksbänken. Jag hade svårt att håla blicken borta från Justin och ställde ifrån mig glaset innan jag började gå bort mot hallen för att komma bort från Justin lite. Jag kollade bak lite när jag gick och stötte in i någon så att jag blev tvungen backa för att inte tappa balansen. Jag kollade upp på killen jag gått in i och såg att det var killen från matsalen.  Ett leende spred sig på hans läppar och jag suckade högt.
” Så nu är du inte så kaksig va, nu när dina kompisar inte är runt dig ”
” Kanske för att jag inte orkar med dig och det ända jag vill göra med dig just nu är att smälla till dig så hårt att du inte kommer ihåg varför du är här ”
” Kom igen, erkänn bara att du gillar mig ”
” Inte direkt va ”
” Kom igen, jag ser sättet du kollar på mig ”
” Och hur kollar jag på dig ” sa jag och la armarna över bröstet.
” Jag vet att du vill ha mig lika mycket som jag vill ha dig ”
” Nej tyvärr, men jag har en pojkvän som jag ska gå till nu ” sa jag och försökte gå förbi honom men han greppade tag om min midja och  började backa bak så att jag hamnade med ryggen mot köksbänken.
” Jag kan inte se din pojkvän någonstans och om han hade vart här borde han väll sagt till mig att gå bort från hans tjej. Vilket han inte gör nu, så han kanske inte är en sån bra pojkvän ”
” Han kan ju vara på toa ” försökte jag men han bara skrattade.
” Du är bara för sött ” sa han och la sina händer på min rumpa.



Jag försökte komma undan från honom men eftersom jag hade honom hårt tryckt mot min mage och köksbänken upptryckt i ryggen var det inte så lätt att komma undan.
” Vad gör du ” sa någon bakom mig och jag hörde att det var Justin.
” Lägg dig inte i bög ” sa han och Justin kom närmre oss. Han ställde sig bara någon centimeter ifrån oss och kollade surt på killen framför mig.
” Varför inte ”
” För att du inte är hennes pojkvän och hon är min nu ”
” Vem sa att jag inte är ” sa Justin och jag kollade chokat på honom.
” Va? ” sa killen framför mig snabbt innan Justin grep tag om min midja och tryckte min kropp hårt mot hans. Han lutade sig framåt och tryckte sina perfekta läppar mot mina.
Jag stog chokat ett tag innan jag slängde mina armar runt hans nacke och besvarade kyssen.
Jag drog honom närmre mig och pressade mina läppar hårdare mot hans.
Fjärilar spred sig i min mage och jag kunde inte få nog av honom. Jag kände hans tunga mot mina läppar och särade på dom för att möte hans tunga med min.
” Okej jag fattar, jag ska låta henne va ”  sa killen men jag ignorerade honom och fortsatte kyssa Justins läppar som masserade mina. Justins händer gled ner mot mina höfter och han lyfte upp mig på bänken.



Jag stog borta i hörnet med dom två blonda tjejerna hårt tryckta mot min kropp. Jag har försökt flera gånger att komma förbi och bort från dom men dom bara följde efter och tröck sin kropp ännu närmre min. Jag kollade ut över havet av människor i hopp om att någon av mina kompisar kunde hjälpa mig här ifrån. Jag kollade bort mot köket för att se Naila med en kille hårt tryckt mot sig. Dom stog och pratade om något men jag kunde inte höra vad. Jag kände hur avundsjukan spred sig i min kropp och jag kunde inte dra bort min blick.
Killen lutade sig lite framåt och tog ett fast tag om hennes rumpa. Det såg inte ut som hon hade något imot det men när jag såg hennes ansikte såg jag inget annat än avsky.
Jag trängde mig förbi tjejerna och en av dom tog ett fast grep om min handled men jag drog mig snabbt undan och gick ilsket ut till köket. 
” Vad gör du? ” frågade jag surt och dom båda vände sig mot mig.
” Lägg dig inte i bög ” sa killen och jag var så nära på att smälla till honom men avstod.
” Varför inte ”
” För att du inte är hennes pojkvän och hon är nu min ”
” Vem sa att jag inte är ” sa jag och dom båda kollade chokat på mig.
” Va? ” sa killen och jag la min arm runt Nailas midja. Jag drog henne tätt intill mig och tryckte mina läppar hårt mot hennes. Det tog ett litet tag innan hon slängde sina armar runt min nacke och besvarade kyssen. Hon drog mig närmre sig och tryckte sina läppar hårdare mot mina.
Jag inte beskriva känslan som min kropp känner just nu då jag aldrig känt något liknande runt någon förut och jag älskade det. Jag älskade att hon kunde få mig alldeles knä svag genom att bara kolla på mig och hur hon får fjärilar och flygga varje gång hon rörde vid mig.
Jag drog med tungan längst hennes läppar och hon särade på dom för att möta min med sin.
” Okej jag fattar, jag ska låta henne va ”  sa killen men jag kunde inte bry mig mindre om honom just nu.
Jag tog ett fast grep om hennes höfter och lyfte upp henne på bänken bakom henne. Jag ställde mig mellan hennes ben och lät min ena hand smeka hennes nakna hud på benet.



Hon flätade i sin ena hand i mitt hår medans hon med andra handen smekte mig över bröstet.
Jag lutade mig lite bak för att hämta lite luft och kollade Naila djupt i ögonen. Hon bet sig i läppen och jag lutade mig återigen fram för att kyssa henne läppar.



Justins händer hade letat sig in under min tröja och smekte just nu min mage. Jag flätade åter igen in min ena hand i hans hår medans jag fortsatte smeka honom över bröstet med den andra.
Någon harklade sig bakom oss och vi både vred lite på huvudet för att mötas av Chaz som hade ett stort flin på läpparna. En rodnad steg på mina kinder och jag kollade ner i golvet för att gömma det lite.
” Ni ser ju ut att ha det mysigt men vi måste gå om vi ska hinna tillbaka till skolan i tid ” sa Chaz och vi båda nickade till svar. Chaz gick ut till huset för att vänta på oss och jag lyfte lite på huvudet för att mötas av Justins lite osäkra blick. Vi stog bara och kollade in i varandras ögon tills Chaz kom tillbaka.
” Kommer ni ” sa han och Justin skakade lite på huvudet innan han gick med snabbt steg ut till dom andra som väntade.
Jag kollade på klockan för att se att jag och Justin ståt här i lite mindre än två timmar och bara kysst varandra. Hade det betytt något eller var det bara någon en gångs grej.
Jag hoppade ner från bänken och gick ut till dom andra. Jag gick så långt bort från Justin som möjligt och var insjunken i mina egna tankar. Jag märkte inte ens att vi kommet fram till skolan förrän vi var uppe vid vårt rum.
Stefan kollade oss alla fall någon hade druckit men alla var helt nyktra. Dom ände som brutit mot en regel är jag och Justin, och vi bryter tekniskt sett inte Stefans regler. Då vi inte fick kyssa någon där, men jag och Justin kunde lika gärna ha kysst varandra här.
Jag gick bort till min madrass och jag orkade inte byta om så jag hopade snabbt in under täcket. Jag la ner huvudet på kudden och somnade snabbt. 

*

Jag vaknade av att mitt alarm började tjuta och satte mig snabbt upp för att stänga av det irriterande ljudet. Jag såg att dom andra också höll på att vakna till lite och ställde mig upp för att gå bort till toaletten. Jag drog med mig ett par shorts och en stor hoddie som jag snott av Natan för ett tag sen. Jag gick in på toaletten och byte snabbt om innan jag satte upp mitt hår i en tofs och torkade bort det svarta som var under mina ögon. Jag öppnade dörren för gå tillbaka till vårt rum när jag krokade in i någon. Jag kollade upp på den personen som jag krokat med och mötes av Justins gyllenbrunna ögon.
” Förlåt det var inte meningen jag visste inte att du stog precis utanför ” stammade jag lite hakigt ut och jag hade förväntat mig att han skulle skratta. Men han bara kollade på mig och verkade fundera på något.
” Kommer ni någon gång vi börjar bli hungriga ” ropade Ryan och vi drogs ur vår lilla trans. Jag gick med snabba steg och lämnade Justin bakom mig när jag följde efter killarna bort till matsalen för att åta frukost.
Vi satte oss ner och började äta under en liten awkward tystnad som Chaz snabbt försökte bryta genom att börja prata om matchen ikväll. Jag log tacksamt mot honom och åt snabbt upp min mat. För att sedan dra upp min mobil och klicka fram min konversation med Jillian.
< Jillian jag behöver hjälp, ring mig så fort som möjligt <3 > skickade jag iväg och efter bara någon sekund började min mobil ringa.
Jag ursäktade mig från matbordet och sprang upp till vårt rum för att prata ostört.
( Naila vanligt, Jillian tjockt )
” Hej älskling vad är det? ” frågade Jillian oroligt när jag svarat.
” Jag vet inte vad jag ska göra ”
” Du måste berätta för mig vad som hänt innan jag kan hjälpa dig ”
” Jag och Justin kysstes igår ” sa jag och hon skrek till.
” Omg , hur var det ”
” Helt underbart ”
” Awwwwwww, men vad är problemet. Gillar du honom inte som du trodde att du gjorde ”
” Nej jag gillar honom ännu mer. Men nu efter är det bara jätte awkward mellan oss och jag vill inte att den här kyssen ska sabba våran vänskap ”
” Okej men berätta vad som hända när ni kysstes ”
Jag hade berättat allt som hänt sen vi lämnat Stratford och det hade tagit en evighet då hon skulle avbryta mig konstant med sina skrik och fnittringar. Men jag hade till slut lyckats och hon tyckte att jag behövde prata med honom. Vilket jag också tycker jag måste, men det är lite svårare än så. Det är ju inte som att sitta och prata om hockey direkt. Nu måste jag sitta och berätta om mina känslor för honom och hoppas at han säger att han tycker likadant.






Så där kom första kyssen i alla fall utan att Chaz ska komma och störa, eller han störde ju men dom fick ju hålla på ett tag ;D
Men vad tror ni kommer hända nu?
Kommentera!!





Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahahahahhahahahahahahahahahahahaa!

awesome sausage girl! ;) mer!

2012-04-15 @ 17:44:33
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite mindre än 2 timmar? haha jävlar xD

MEEEEEEEEEER DET VAR JÄÄÄTTTTEEEEBRAAAA! :D

2012-04-15 @ 17:51:20
Postat av: Ebba

Awesome!! Meeeeeeeeeeeeer!! Söta dom är!! Meeer nu!

2012-04-15 @ 17:55:55
URL: http://belibersmile.blogg.se/
Postat av: ebba

så hila awesome<33 kan vi inte få ett till idag ;) pretty pretty please <3

2012-04-15 @ 18:32:37
Postat av: Felicia

o-m-g

-Linn, vi äger!

-Emelie, UR so F'in azuuum!

2012-04-15 @ 20:36:38
URL: http://storiesbyyme.blogg.se/
Postat av: A

MEEEEEEEEEEEEEEER! :D

2012-04-16 @ 12:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback