OOTG 7 - Jag kom på det

 
TIDIGARE KAPITEL:
”Jag förstår. Bara ett litet problem”

  ”Vad Justin? Vad är det för problem du har?” 

  ”Jag har inget problem men jag undrar bara vad du tänkte att vi skulle göra vid vissa tillfällen? Du vet när man till exempel behöver duscha, gå på toa, byta om eller sova. Hur gör vi då om vi inte kan koppla loss oss?” frågade jag och hon stelnade smått till. Hon kollade fundersamt framför sig och jag skrattade kort. Jag antar att hon inte hade tänkt på den delen.

 



 

 

Adrias perspektiv

  Okej så jag kanske borde ha tänkt igenom allt sådant innan jag satte fast oss och gav bort nyckeln. Det här hade bara vart en spontan grej. Jag såg handbojorna och tyckte att det var en bra ide. Då genom att sätta ihop oss så skulle jag kunna ha koll på honom. Han skulle då inte kunna springa iväg ifrån mig och iväg för att ha lite kul med en annan tjej. Vilket inte skulle hända något mer på mitt pass. Inte för att jag egentligen brydde mig om han var med andra tjejer. Men jag fick ett jobb och det var att få bort Justin från allt det här. Och jag ger aldrig upp på något eller någon, aldrig. 

  Men jag måste tyvärr erkänna att det här inte var en av mina bästa idéer. Den lät bra fram tills Justin rabblade upp alla dem där grejerna. Dem grejerna som jag inte tänkt på. Som jag kanske borde ha tänkt igenom innan jag gav bort nyckeln till Kenny och John. Jag skulle kunna be dem om nycklarna men jag tror tyvärr inte att dem skulle ge mig nyckeln. För det första sa jag åt dem att dem inte skulle göra det. Men sen så har dem också en vild fantasi om att jag ska bli tillsamman med Justin. Eller i alla fall ha lite ”kul” som dem säger det. Dem tror att det här som i en film där tjejen och killen faller för varandra i slut endan och jag och Justin ska leva resten av våra liv tillsammans.

  Vilket inte komma hända då det här inte är en film. Jag gillar inte Justin på något sätt och han gillar inte mig heller. Det enda vi kanske faktiskt gillar hos varandra är varandras utseende. För jag kan inte neka att Justin ser bra ut och med tanke på hur han alltid stirrar på mig så antar jag att han gillar vad han ser. Men man vet väll aldrig säkert. Eller?

  I alla fall så kan man väll säga att vi hade lite problem när vi skulle sova igår. Eller Justin verkade inte ha något problem med det men jag tyckte dock inte att det var lika trevligt som han verkade tycka att det var. För efter som vi satt ihop och inte kunde komma i sär så fick vi sova i samma säng. Så jag lyckades övertala Justin om att vi skulle sova på varsin sida utav sängen med händerna så långt utsträckta som möjligt så vi kom så långt bort från varandra som möjligt. Jag hade även bunkrat upp med en massa kuddar i mitten för att Justin inte skulle rulla över på min sida. Och det verkade ha funkat för när jag sen vaknade så låg vi båda kvar på vardera sida.

 

2 dagar senare

  ”Okej vi måste ju lösa det här på något sätt. Jag kan inte fortsätta så här. Jag kan inte fortsätta att gå runt i samma kläder hela tiden. Jag har gått i dem här kläderna i över två dagar nu och jag känner mig äcklad utav mig själv” sa jag och skakade äcklat på huvudet.

  Jag och Justin hade suttit ihop i tre dagar nu och varken någon utav oss har bytt kläder då vi inte har kunna komma loss ifrån varandra. Jag har försökt att få John och Kenny att berätta vart nyckeln är men dem vägrar att berätta för mig. Dem säger att det här är min chans att få ihop det med Justin. Men jag vill ju inte få ihop det med honom. Om något så vill jag komma bort från honom. Tre dagar så här nära honom räcker gott och väll för mig så nu måste jag bort. Frågan var bara hur.

  ”Det här är inte mitt fel. Det var du som satte ihop oss och gav bort nyckeln”

  ”Ja men det var ju du som tvingade mig till det här för om du bara hade lyssnat på mig och följt reglerna så hade inget utav det här hänt”

  ”Du kan inte skylla det här på mig. Jag bad inte om det här, det var du som ställde upp på det här”

  ”Jag ställde inte upp på det här. Det var min pappa som tvingade mig till det här för att han gillar din mamma och han tycker synd om henne som har en sådan skam till son” sa jag och vände mig om för att gå bort ifrån honom. Men än en gång så kom handbojorna i vägen och jag rycktes smått tillbaka.

  ”Du vet att du inte kan komma bort ifrån mig va?”

  ”Jag vet Justin. Jag kom på det” sa jag vändes fort mot Justin när han ryckte i handbojorna. Jag kom bara någon centimeter ifrån honom och tog snabbt ett steg bakåt för att få lite mellan rum mellan oss. Men Justin verkade inte nöjd med det då han fort tog ett steg emot mig. Fast nu kom han ännu närmre än tidigare och mitt bröst var pressat mot hans. Eller om man ska vara riktigt ordentlig så var mitt bröst pressat mot övre delen av hans mage då han var rätt mycket längre än mig. Han höjde sin fria hand till min kind och lyfte upp det så att han kunde borra in sin blick i min.

  ”Jag vet att du anser det jag gör som något skämt och att jag är en skam för min familj”

  ”Nej men vad bra att jag har fått min poäng igenom” sa jag sarkastiskt och Justins grepp om mitt ansikte hårdnade. Inte tillräckligt för att skada mig men tillräckligt för att vissa att han inte var nöjd med mitt beteende och att jag irriterade honom.

  ”Jag är trött på att du hela tiden ser ner på mig. Bara för att jag inte blev som min mamma ville att jag skulle bli så betyder det inte att hon skäms över mig”

  ”Kanske inte men jag skulle nog gissa att hon skäms över dig, att hela din familj gör det. För vem skulle vilja att ens barn eller barnbarn skulle bli en hora. Jag menar vem vet vart du har vart och hur många sjukdomar som du bär på. Vem skulle kunna vara stolt över något sådant. Din mamma uppfostrade dig till att bli något bättre än så här. Men ändå så blev du rena rama motsatsen. Och för vad? En tjej?”

  Jag såg hur Justins ögon blev svarta och han hade inget annat än hat i blicken. Hans grepp om mitt ansikte hårdnade ännu mer och det började nu göra ont. Jag försökte dra mig undan men han höll mig fast.

  ”Du vet inte ett skit om mig. Du vet inget så varför slutar du inte bete dig som att du vet allt om allt och alla. Det börjar bli rätt irriterande och jag har tankar i bak huvudet som säger åt mig att visa dig just vad jag är kapabel till”

  ”Så varför gör du inte det huh? Varför visar du inte mig vad du är kapabel till?”

  ”Jag skulle aldrig lägga en hand på en tjej hur fucking irriterande hon än må vara”

  ”Oh kom igen, jag menar det skulle inte vara den första gången du skadade mig eller hur?”

  ”Det var inte meningen att jag skulle skada dig den gången. Hur många gånger ska jag behöva säga att jag är ledsen innan du släpper det?”

  ”Jag vet inte. Hur många gånger ska folk behöva säga att du är ett stort fett pucko innan det går in och du slutar” kontrade jag och Justin spände käkarna hårt.

  ”Kanske som du slutar vara en stor jävla bitch så”

  ”Jag skulle hellre vara en bitch en än jävla mans hora som har sex med var enda varelse som går på två ben och har en vagina” sa jag och kunde se hur jag började gå på hans nerver. Eller det hade jag börjat för länge sen men nu hade jag honom vart jag ville ha honom. 

  Han kollade bort från mig och skrattade kort innan han vände sig mot mig igen. Han kollade mig djupt i ögonen och jag kollade lika iskallt tillbaka. Justin skakade smått på huvudet innan han lutade sig framåt för att pressa hans läppar mot mina. Jag stod där chockad med Justins läppar pressade mot mina och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag ville putta undan honom men jag kunde inte. Det var som att min kropp slutat att fungera och jag hade längre ingen kontroll över den.

 



 

Dem flesta röstade på kort kapitel så här är det. Jag hoppas att ni gillar det. Nästa kapitel kommer redan imorgon så ni behöver inte vänta värst länge.

 

Men vad tycket ni? Justin kysste Adria!!! :O

 

Fråga:

 
SVAR: Alltså jag pausade den för att jag inte har någon fantasi till den novellen. Jag började då på den här i hopp om att jag skulle ha en massa ideer till den novellen efter denna. Jag har alltså inga planer på att fortsätta på den förs än jag är klar med den här. Jag är ledsen om du verkligen skulle ha velat läsa vidare på den men jag vill inte fortsätta på den när jag vet att det inte kommer bli något bra och att jag inte blir nöjd med det. 
Så jag skriver smått på novellen på sidan av och hoppas att kunna lägga ut hela novellen när jag väll är klar med Out Of town Girl.
  Jag hoppas att du förstår och att du inte blir allt för besviken....
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Skit bra! Skulle aldrig blir besviken på dig! :)

2013-09-23 @ 20:10:54
Postat av: Anonym

Jätte bra men dem borde inte börja "gilla" varandra än eller vad man ska säga. Men hur gjorde dem när dem skulle gå på toa?

2013-09-23 @ 20:46:19
Postat av: Vicky

SÅ HIMLA BRA DET E OTROLIGT HUR DUKTIG DU E,kan inte du har en fråga i slutet på varje kapitel??

2013-09-23 @ 20:46:47
Postat av: emelie

Jättebra!

2013-09-23 @ 21:03:24
Postat av: Thilda

superbra! Omg han kysste henne!!! längtar så sjukt mkt till nästa kapitel :DD

2013-09-23 @ 21:17:49
Postat av: Emelie

Jätte bra :)

2013-09-23 @ 21:37:44
Postat av: jasmina

jättebra men skulle vilja förtsätta läsa på Memories come and goes :(( bli jätte ledsen men hur lång kommer out of town girl vara ???

2013-09-23 @ 21:54:10
URL: http://justindrewnovell.bloggplatsen.se
Postat av: Maria :*

Sjukt bra! OMG han KYSSTE henne :o Hur kommer hon reagera?? Jätte bra kapitel!

2013-09-23 @ 22:49:13
Postat av: Rebecca ツ

OMB VAD BRAA (:

2013-09-23 @ 23:35:18
Postat av: L

Åååå jätte bra!!!! Längtar till nästans!

2013-09-24 @ 07:40:45
Postat av: celebnovell

OMFG sjukt bra! Undrar verkligen hur hon reagerar!

2013-09-24 @ 10:31:14
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Super bra! Undrar hur hon reagerar, längtar jätte mycket till nästa kapitel!!! :) <3

2013-09-24 @ 12:46:40
Postat av: Tilda♥

Det om inget igår!?=/

Svar: Nej jag vet och jag är ledsen. Det kommer idag istället för jag hade ingen tid igår. Fick två stora uppgifter som jag inte kunde skippa så hann inte skriva. Men ni kommer att få ett längre kapitel senare ikväll när jag kommer hem från min träning :)
Just Twitter

2013-09-25 @ 16:32:00
Postat av: Linn

hhahaha, DA FUCK!?!?!?!?!?!?! en kyss... jaha, det var ju oväntat. hahahah, nu är det han som kommer få en smäll. XD MER, kramis.

2013-09-25 @ 20:36:21
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: sara

kommer det ikväll? kan tyvärr inte vänta!!! aaaaaaaaaa det är så bra!

2013-09-25 @ 21:41:33
Postat av: lovverr

Omgashh jag älskar denna här novellen!!! Den är fantastisk!! :D

2013-09-26 @ 00:03:06
Postat av: Anonym

När kommer nästa kapitel? ?

2013-09-28 @ 19:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback