apart by distance but never by heart

Okej så jag vet att min uppdatering suger och jag är ledsen. Jag känner att jag säger det hela tiden men jag är verkligen ledsen. Jag vill ha en bättre uppdatering men just nu går det inte. Jag har jätte mycket i skolan och jag hinner inte med att skriva så mycket som jag vill. Jag passar på att skriva på dem få tillfällen jag har och jag försöker så mycket jag kan. Jag ska försöka skriva klart kapitlet idag men tror tyvärr inte att jag kommer att hinna. Jag har en bok som ska vara färdigläst på torsdag, prov i religion, en redovisning på engelska och sen en 6 sidors uppgift om bröderna Wright.
 
Jag ska i alla fall försöka få upp det idag då jag slutar tidigt idag men tror som sagt att jag inte kommer hinna. Om jag inte får upp det idag så vet jag inte när det kommer upp men jag ska försöka få upp det så fort som möjligt. Jag hoppas att ni kan ha lite tålamod med mig och stannar trots min dåliga uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart vi förstår! Du ska ju inte få dåligt betyg tack vare oss!
Puss och kram, du är grym tro aldrig något annat!

2013-10-01 @ 18:51:15
Postat av: Tilda♥

Det gör inget!!♥
Vi väntar♥

2013-10-01 @ 18:58:20
Postat av: Lizette♥

Jag förstår! Du behöver inte känna press från mig eller någon annan för den delen. Du är en grym författare om man säger så och jag tycker du ska fortsatte med det du gör! ♥

2013-10-02 @ 14:07:53
Postat av: BiebzGirl❤

Förstår! Stannar självklart! Men jag är väldigt spänd på nästa kapitel. När tror du att kapitel 9 kommer ut? Känn ingen press, bara en liten snabb fråga. Puss och kram bästa novellskrivare!❤❤

2013-10-02 @ 21:26:27
Postat av: Anonym

Har väntat länge när kommer nästa kapitel?

2013-10-04 @ 19:54:17
Postat av: Maria :*

Vill inte pressa dig men när kommer kapitlet? Har väntat sjukt länge :/

Svar: Det ska komma upp idag :D <3
Just Twitter

2013-10-11 @ 14:53:11
Postat av: Maria :*

Skulle det inte komma igår? :( Stannade uppe hela natten igår bara för du sa att du skulle lägga ut kapitlet :( Hahahah jag är verkligen beroende av din novell x)

Svar: Det kommer det kommer, blev bara väldigt försenat då jag läste igenom det och var inte alls nöjd. Så skriver om halva och lägger upp det så fort som möjligt ;)
Just Twitter

2013-10-12 @ 23:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback