Ljushav för Justin!!!!

Okej jag kom precis förbi en jätte rolig och gullig ide där alla som ska gå på någon av Justins konserter ska lappa ner en app som heter LED-ficklampa HD där man kan välja att ha olika ljus på skärmen. Dom hade då att alla undertiden som Justin sjunger Believe tänder sina mobiler med lila skärm. Skulle bli väldigt coolt och om ni vill läsa mer kan ni gå in på http://www.facebook.com/events/373450839411306/?fref=ts  Skulle verkligen vara jätte kul om alla som skulle dit gjorde det. Skulle förmodligen bli väldigt vackert<3
 
Sitter förrester förresten och skriver på part 2 men tror tyvärr inte jag kommer hinna få upp det. Har en läxa som ska in innan tolv och jag har lite kvar på den läxan.

Kommentarer
Postat av: Katte bieber❤❤😃😃😍😍👍👍

Kommer novellen upp idag eller imorgon ??❤

Svar: Sitter och jobbar på det ni men tror tyvärr inte att det kommer hinna komma upp innan jag somnar tyvärr. Har haft träning och tussen olika läxor att göra. Ska försöka få upp det imorgon dock ❤
Just Twitter

2013-03-26 @ 22:57:09
Postat av: Julia

Du är lite efter bliven.. Dom har redan bestämt att dom ska ha det alla dagar. Kolla Facebook..

Svar: Jag vet att dom ska ha det alla dagar, det var på facebook jag såg det. Jag sprider det bara vidare så att fler är med på det. Det är inte så många som sätt det än...
Just Twitter

2013-03-27 @ 16:23:28
Postat av: Katte bieber❤❤😃😃😍😍👍👍

Okii känn ingen press !😊❤

Svar: haha det är uppe nu!! ;) ❤
Just Twitter

2013-03-27 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback