Take A Risk With Me Baby - viktigt, läs

Okej så jag vet att uppdateringen suger just nu men ni måste försåt. Jag har jätte mycket i skolan just nu och en hel del att ta hand om hemma. Men snart är skolan slut och jag hoppas att jag kommer kunna uppdatera oftare. Kan inte lova något dock då jag inte vet vad jag kommer att göra i sommar.
 
I alla fall så sitter jag och skriver på kapitel 16 just nu och jag hoppas att jag kommer få upp det idag men är inte säker. Har fastnat med att skriva på en annan novell som jag har. Vilket påminner mig. Jag har skappat en inloggning eller vad man ska kalla det på JBFF och har startat en novell där. Har bara lagt upp handlingen just nu men jag ska försöka uppdatera kapitel 1 snart. Den novellen kommer dock att hamna lite i andra hand då jag ska försöka satsa på den här novellen. 
Take A Risk With Me Baby heter den och ni kan hitta den ------>HÄR<-------- eller söka på namnet och skriva jbff efter på googel. Det skulle vara jätte kul om så många som möjligt läste den. Den är så klart på engelska och jag ber redan nu om ursäkt om det är lite fel då jag aldrig har skirvit en novell på engelska förut. Sen om ni inte har har en inloggning på jbff och inte kan kommentera kan ni gärna skriva vad ni tycker här.
 
Okej långt inlägg men jaja, ska i alla fall försöka få upp kapitlet idag. Men medan ni väntar kan ni ju alltid läsa handigen till Take A Risk With Me Baby ------>HÄR<------

Kommentarer
Postat av: biebersfru

på jbff kan man inte skriva noveller på svenska?? svara på min blogg

2013-06-02 @ 17:37:29
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: justinbieberstories

Hej jag undrar om du vill ha ett länkbyte med mig?
I länkarna? :)

Du har en jätte bra novell!<3

Svar: Det gör jag jätte gärna, lägg till mig så lägger jag till dig ;DOch thank U<3 glad att du gillar novellen :D
Just Twitter

2013-06-02 @ 20:34:39
Postat av: <3

Din novell på jbff är super och jag har läst många där med sämre engelska. Bara uppdateringen håller sig okej tror jag att du kommer få många läsare.

Svar: Åh thank U, det glädjer mig verkligen att du gillade den. Ska försöka att uppdatera minst en gång i veckan i alla fall, helst fler. Tar ju lite längre tid att skriva på engelska än på svenska. Fast det roliga är att jag har bättre betyg i engelska än i svenska. Hehe nu ska jag sluta prata ;)
Just Twitter

2013-06-02 @ 23:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback