Memories Can Come And Go - Kapitel 20

Tidigare kapitel:

Innan jag hann så mycket som ens blinka hade Justin lyft upp mig och lindat mina ben runt hans midja. Han pressade sig ännu närmre mig för att hålla mig på plats innan han släppte mina lår för att istället greppa tag om mitt ansikte.

 ”Om det är någon som var ett tröst pris så var det Selena för att jag inte längre kunde få dig. Tiffany jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra. Vad som än händer. Okej?” frågade han en aning andfått och jag nickade bara smått innan jag pressade mina läppar mot hans igen. Behövde inte längre hålla tillbaka vad jag kände då Justin nu äntligen fått tillbaka sitt minne. Vilket ledde till att jag inte längre behövde oroa mig för att han skulle lämna mig för Selena.

 Han sa att han valde mig. Han sa att han älskade mig och det var allt jag behövde höra just nu.

 



 

 

 

 Bilresan hem hade på något sätt vart behaglig men på samma gång så var den väldigt stel. Kanske berodde det på vad som hänt där borta eller så var det på grund av det som förmodligen skulle hände. Eller vad vet jag egentligen. Allt jag vet är att det blev lite för upphetsat när vi vart vid bilen. 

 

 Jag flätade in mina händer i hans hår och drog honom om möjligt närmre mig samtidigt som Justin stack in sin tunga i min mun. Ett litet belåtet leende spreds på mina läppar när Justin stönade lågt mot mina läppar. 

 Han pressade sig om möjligt närmre mig och jag kunde nu känna hur han växte mot insidan av mitt lår. Jag log lite smått när ännu ett stön lämnade hans läppar  efter att jag pressat min nedre del lite mot hans. Han greppade tag om mina lår hårdare än han någonsin gjort och han gav mina läppar en sista kyss innan han började placera öppna munkyssar längst min hals. Jag bet mig hårt i läppen för att stå emot instinkten att stöna, jag ville inte ge honom det nöjet. Inte än i alla fall.

 Mina andetag blev djupare och djupare ju längre vi höll på och jag kunde känna Justins händer börja knäppa upp dem översta knapparna på min skjorta. Min hjärna gick i 180 just nu med en massa olika tankar som snurrade runt i mitt huvud.

 Men jag hann inte så mycket längre än att tänka att jag inte ville något hellre än att det här skulle fortsätta. Då ett högt tutande från en förbi passerande lastbil fick oss att hoppa isär. Vi båda andades andfått och jag efter ett tag kollade jag upp på Justin som redan kollade på mig, med ett stort leende på läpparna. Uppenbarligen glad att vi kom så långt som vi gjorde. Men med tanke på den lilla rynkan som bildads på hans panna så var han inte så glad att vi blivit avbrutna.

 ”Eh vi kanske borde åka hem” sa jag efter vi stått och kollat på varandra ett tag under tystnad. 

 ”Det kanske vi borde” sa Justin och jag nickade lite smått innan jag vände mig om för att hoppa in i bilen. Justin följde mitt exempel och vi satt under tystnad ett tag innan Justin bröt den.

 

 

 Så fort vi kom upp till mitt rum och stängt dörren efter oss hade Justin mig upp tryckt mot väggen precis bredvid dörren. 

 "Hej sexy" sa Justin med ett stort flin på läpparna och jag kände hur en rodnad snabbt spreds på mina kinder vilket fick Justins leende att bli om möjligt större. 

 "Du är för sött när du rodnar. Vet du det?" frågade han men jag skakade bara smått på huvudet innan jag drog honom närmre mig. Pressade mina läppar mot hans i våran hitintills hetaste kyss. Men det höll inte så länge då Justin inom kort pressade in sin tunga i min mun. 

 Ett högt stön lämnade mina läppar när jag kände hur Justins händer tog ett fast grep om min rumpa för att sen bära upp mig till sina höfter som jag snabbt lindade benen runt. 

 "Du kan inte inte neka mig nu babe” 

 "Kan kan jag ju alltid men nu har jag ingen anledning" sa jag och fnittrade lite smått när jag kom ihåg när vi haft det här samtalet innan. 

 Han hade velat ha det en gång tidigare men jag hade nekat honom. Det kändes bara lite fel att ha det med honom då. Det kanske bara var jag som var fånig men det kändes bara så fel att ha det med honom innan. Visst han var ju 18 år och allt på riktigt men det kändes bara fel. Han var liksom 12 år i sinnet. Vilket gjorde honom 6 år yngre än mig. I sinnet i alla fall. Och det var ju viktigare, eller hur?

 Jag drog ur mina tankar när jag kände Justins läppar pressas mot mina, hans händer som började vandra längst mina sidor. Jag höll på att bli galen, jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Det var som allt bara försvann, det var som att det bara var jag och Justin som existerade. Och i min värld var det de just nu. Det enda som betydde något var Justin och jag, och vad som förmodligen skulle hända här näst.

 Jag masserade Justins hårbotten smått genom att dra med lätt naglarna innan jag greppade tag i hans hår. Han stönade lågt mot mina läppar och jag släppte hans hår för att istället dra ner dragkedjan som höll ihop hans tjocktröja. När jag väll fått ner den helt började jag dra ner ärmarna på  hans tjocktröja för att få av den. Men även fast jag fått ut ärmarna från den så ville den inte lossna, då jag hade mina ben lindade runt hans midja. 

 Justin verkade märka att jag hade problem då ett litet skratt lämnade hans läppar och bara någon sekund senare så släppte han ner mig på golvet. Vilket resulterades i att hans tjocktröja ramlade ner till marken. Han greppade tag i kanten på min tröja och kollade på mig som om han frågade fall jag var med på det.

 Jag nickade utan tvekan och Justin gav mig ett litet leende innan han drog av mig min tröja. Han bakade undan ett steg från mig för att låta sin blick glida över min kropp och jag kände hur en rodnad spreds på mina kinder. 

 ”Du är så vacker” mumlade Justin och mina kinder började bränna om möjligt ännu mer. Han greppade tag om min midja och drog mig närmre sig så att hans läppar nu snuddade vid mina när han började prata igen ”Så himla vacker” 

 Jag pressade mina läppar mot hans och började backa så att mina knän inom kort nuddade sängkanten vilket resulterades i att jag ramlade bak i sängen när Justin puttade mig en aning. Jag kollade lite chockat upp på honom men han log bara roat ner mot mig. Jag lutade mig upp på mina armbågar och bet mig löst i läppen i ett försök att vara sexig. Vilket verkade vara lyckat med tanke på Justin ansiktsuttryck och hur han sen lagt sig ner över mig på bara någon sekund. Försiktig med att inte lägga för mycket vikt på mig utan höll sig upp på armbågarna. Blicken fäst på mina läppar som mina tänder hade ett löst grepp om.

 ”Dem saker du gör mot mig” viskade Justin mot mina läppar och drog med ena handen längst min högra sida. Lät handen glida över mitt bröst, ner mot min midja, förbi min rumpa för att sen greppa tag om mitt ben för att lyfta upp den över hans höft. Hans läppar började inom kort massera mina och jag la mig ner ordentligt för att sen låta mina händer börja sin vandring ner till kanten på Justins tröja som jag snabbt tog ett grep om. Började dra den uppåt för att kunna dra av den men Justin satte sig snabbt upp. Vilket fick mig att tappa mitt grep om Justins tröja vilket fick mig att sucka smått irriterat då jag vill få bort det onödiga plagget. Men min besvikelse försvann lika fort som det kom när jag såg hur Justin började dra av sig den själv. Sakta som i ett försök att retas med mig. Vilket han lyckades väldigt bra då jag kände hur det nästan kittlade i fingrarna i behov att röra honom.

 Jag satte mig upp framför honom och drog med händerna över den redan nakna huden innan jag även lät mina läppar börja lämna små blöta spår längst hans mage och bröst innan jag kom upp till hans hals. Hans tröja var nu äntligen borta och jag lät mina händer utforska varenda del utav Justins muskulösa rygg och mage, lät mina läppar utforska Justins bröst vilket verkade uppskattat. 

 Han stönade smått och jag log belåtet upp mot honom. Men det varade inte länge då jag inom kort låg ner på rygg i sängen igen med Justins läppar pressade mot mina. Hans händer började knäppa upp mina shorts och inom kort låg dem på golvet, i våran växande hög utav kläder. Efter att ha tagit av mig mina shorts höjdes Justins händer och greppade tag om mina bröst för att klämma åt dem kort innan hans händer hittade sin väg bak till spännet som höll ihop bh.

 ”Är du säker på det här?” frågade Justin en aning tvekande och kollade ner mot mig.

 ”Ja jag är säker. Jag vill ha dig, jag behöver dig” med dem orden sagda verkade allt förändras runt omkring oss. Våra rörelser blev mer bestämda och våra kyssar djupare. Justins händer och läppar var över hela min kropp, lät inte en enda del bli bort glömd. 

 

 Inom kort låg resten av våra kläder på golvet med det andra och det enda som täckte oss nu var mitt täcke som hängde från Justins höfter och föll som ett litet skydd runt oss båda.

 Justins läppar var just nu på mitt vänstra bröst medan hans ena hand masserade mitt högra. Efter att ha bytt och gett mitt andra bröst samma behandling hävde han sig upp så att han nu var i samma höjd som jag.

 ”Du är så himla vacker. Vet du det?” frågade Justin efter att bara kollat på mig ett tag. Jag skakade bara smått på huvudet och begravde ansiktet i Justin bröst. Jag trodde att han skulle skratta åt mig, eller reta mig som han alltid gjorde när jag rodnade. Men han gjorde inget utav det. Utan hade gjorde nästintill det motsatta. Han hoppade bak en bit så att jag inte längre kunde gömma mig i hans bröst, men ville inte att han skulle se mig nu. Jag hatade att rodna, speciellt inför folk. Så jag satte upp händerna för ansiktet och Justin suckade en aning frustrerat åt mig.

 ”Göm dig inte för mig baby girl” han greppade tag om mina händer och slingrade ihop sina fingrar med mina, tröck ner mina händer i madrassen över mitt huvud innan han möte min blick ”Du är den vackraste tjejen jag någonsin skådat. Du är så himla vacker och det är en skam att du inte kan se det själv”  

 Jag kollade chockat upp på honom och lät hans ord sjunka in. Han tyckte att jag var vacker. Jag log smått upp mot honom innan jag lutade mig uppåt för att kunna kyssa honom. Han kysste mig snabbt tillbaka och jag kunde känna hur han placerade sig till rätt mellan min ben. Väntade på ett klartecken från mig att jag var redo. 

 Jag sköt mina höfter framåt vilket fick mig att komma närmre honom och Justin stönade högt mot mina läppar. Han tryckte in sin tunga i min mun samtidigt som jag kände hur han trängde in i mig. Höga stön föll från oss båda utav känslan och mina naglar borrades in i Justins händer som höll mina i ett hårt grepp ner tryckta i madrassen. 

 Justin gjorde en liten rörelse bakåt innan han tryckte in i mig och jag lät mitt huvud falla bak i kudden samtidigt som ännu ett stön lämnade mina läppar men dämpades en aning av Justins läppar som var placerade över mina. Han började stötta in och ut ur mig i ett jämnt tempo och jag hade svårt att kyssa honom ordentligt. 

 ”Justin snabbare” bad jag samtidigt som jag började möta hans stöttar genom att pressa mina höfter framåt. Utan att tveka gjorde Justin som jag bad honom om och hans grep om mina händer hårdnade en aning. Höll dem hårt för att hålla dem på plats men inte tillräckligt hårt för att skada mig. 

 Justin vinklade huvudet åt höger och började placera kyssar längst mina hals. Nafsade och sög på hals ibland vilket nästan fick mig att nå min höjdpunkt.

 ”Justin” nästan skrek jag ut när jag kände hur hans läppar slöts om mitt ena bröst. Jag försökte dra bort mina händer från hans grep men Justin höll fast dem. Lätt min inte komma en ende centimeter. 

 Justin släppte efter ett tag mitt bröst och kollade upp på mig. Han ögon var fyllda med inget annat än kärlek, lust och av någon slags behov. Han log smått mot mig samtidigt som han fortsatte att stötta in i mig. Jag såg hur svett började bildas i hans panna och hörde hur hans andetag började bli allt mer ojämna ju längre han höll på.

 ”Jag älskar dig Justin” 

 ”Jag älskar dig också Tiffany. Fan jag älskar du så mycket att det gör ont” sa han och pressade sina läppar än en gång mot mina en aning svullna läppar. Efter ett tag släppte han även mina händer och jag kunde äntligen röra honom. Jag lät mina händer vandra ner för hans bröst, ner till hans V linje innan jag lät mina händer glida runt till hans rygg istället. Där jag lät mina händer hitta sin väg upp till hans skulderblad där mina naglar fort begravdes i hans hud (vilket förmodligen skulle lämna ett märke) när jag kände hur Justin stötte nu även djupare in i mig.

 ”Släpp taget baby” viskade Justin mot mina läppar och det var exakt vad jag gjorde. Jag kom och Justin kom inte så långt efter mig.

 Med två sista stöttar in i mig föll Justin utmattat över mig. Täckte hela mitt ansikte med kyssar vilket fick ett litet fnitter att lämna mina läppar. Justin log glatt ner mot mig och placerade en sista kyss på mina läppar innan han la sig ner i sängen bredvid mig istället. 

 ”Jag älskar dig Tiffany” viskade Justin mot min axel som han sen gav en kyss innan han kollade upp på mig ”Tvivla aldrig på mina känslor för dig. Jag älskar dig mer än allt annat och jag kommer aldrig att skada dig igen. Du vet inte hur mycket jag ångrar det jag gjorde mot dig och jag kan lova dig att jag kommer att gått göra dig för det jag gjorde mot dig”

 ”Det har du redan gjort Justin. Jag älskar dig”

 Justin log stort mot mig och placerade säkert den hundrade kyssen bara idag på mina läppar innan han lindade sina armar runt min midja. Han drog upp mig mot sig så att jag nu låg med ryggen pressade mot hans mage. Jag flätade ihop mina fingrar med hans och använde hans andra arm som inte låg runt min midja som kudde.

 ”Försök att sova lite nu baby. Imorgon kommer det riktiga dramat att börja” viskade han i mitt öra innan han kysste det och la ner sitt huvud på min axel. 

 Jag nickade lite smått till svar och viskade ett kort ”jag älskar dig” innan jag föll in i djup sömn. Med ett stort leende placerat på läpparna.

 

 Morgonen därefter hade jag vaknat av att Justin placerade kyssar över hela mitt ansikte. Han hade fixat frukost på sängen åt mig och fixat fram en massa Vänner avsnitt på datorn då han visste att det var en av mina favorit program.

 När jag frågade honom varför han gjorde allt det här sa han bara enkelt att det var för att jag förtjänade det och att han ville att vi skulle ha en sista lugn dag tillsammans innan helvetet skulle bryta ut.

 Så här var vi nu. Jag satt med ryggen vilandes mot Justins mage med hans armar lindade runt min midja medan vi åt av frukosten som Justin hade gjort. Eller jag åt och sen mattade jag Justin. 

 ”Justin vad menar du med att helvetet kommer bryta ut efter det här?” frågade jag efter att ha suttit och försökt lista ut vad han menat med det under ett långt tag nu.

 ”Jag menar att det från och med nu kommer bli om möjligt jobbigare för oss. När jag kommer ut med att jag fått tillbaka minnet så kommer en massa grejer hände. Folk kommer vilja intervju mig, veta vad som egentligen hände. Folk kommer att förvänta sig att jag kommer att komma tillbaka” 

 ”Ska du inte tillbaka då?” frågade jag chockat och kollade upp på honom för att se att han kollade en aning frågandes framför sig.

 ”Jag vet faktiskt inte.........”

 

 

 
 
OMG DEM HADE DET, hihi, Okej jag tycker alltid att dem här kapitlerna är jobbiga att skriva så jag hoppas att ni gillar det. Kommentera vad ni tycker. Det betyder jätte mycket.
 
Och vad tror ni Justin menar där i slutet?!?!
 
Kommentera för mer, har redan börjat på nästa och ska försöka få upp det innan helgen<3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celebnovell

Sv: Det blir jättebra! ;)

2013-06-25 @ 22:33:24
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Emily

Jag kan göra länkbyte imorgon för då har jag tillgång till en dator. Men vad ska vi göra för länkbyte? I menyn eller inlägg eller båda?

2013-06-25 @ 22:42:47
URL: http://lmssy.blogg.se
Postat av: Ebba

Jätte bra kapitel!!!

2013-06-25 @ 23:17:03
Postat av: Emelie

Sjuuukt bra ! :)

2013-06-25 @ 23:25:22
Postat av: Anonym

Du är så himla duktig!!
När kommer nästa kapitlet ut? :)
Super bra iaf!!

2013-06-26 @ 00:08:24
Postat av: camilla

Åå guud vad Bra...

2013-06-26 @ 08:46:00
Postat av: Vickan

DU ÄR SJUUUUUKT DUKTIG FÖÖR BRAA!

2013-06-26 @ 09:04:59
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeer

2013-06-26 @ 13:03:06
Postat av: amanda

jätte bra :)
men jag undrar om du skulle vilja göra ett länkbyte?
hör gärna av dig på min blogg.
kram<3

2013-06-26 @ 23:43:27
URL: http://biebzstoory.blogg.se
Postat av: Anonym

Alla JB noveller slutar typ såhär sen att tjejen blir gravid sen är det slut. Du skulle kunna ändra på det o fortsätta mer än vad alla andra gör. :) det skulle jag uppskatta iallafall ;)

2013-06-27 @ 21:51:29
Postat av: Biebzznoveller

Jätte bra! Vill du ha länkbyte?<3

2013-06-28 @ 14:24:11
URL: http://Biebzznoveller.blogg.se
Postat av: Linnéa

Wow, för det första är bloggen jätte fint fixad.
För det andra så är novellen jätte bra och detaljerad.
Sjukt fin och så unik story liksom.
Du har verkligen talang och jag undrar, hur kom du på idén?!( ny läsare)
Och en fråga till bara, vilka är dina favoritnoveller?!

Svar: Eh jag vet faktiskt inte, jag satt och kollade på en film tror jag när en tjej tappat minne och tyckte att det skulle var lite kul att skriva om också. Är ju också kul att skriva något nytt, något som ingen annan skriver om ;)Och mina favorit noveller? Hm, jag måste nog säga danger och danger's bak, B.R.O.N.X, Die for us från JBFF's hemsida sen från blogg.se är det nog bieb.blogg.se och juustanordinarygiirl.blogg.se Det är i alla fall dem jag läser just nu ;) <3
Just Twitter

2013-06-28 @ 15:58:32
Postat av: biebersfru

omgg skitbra meeeeeer

2013-06-29 @ 16:10:42
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Anonym

Du skriver så bra! Hur kan du komma på allt?? Det är så spännande att läsa! :) Skriv gärna långa kapitel :)Jag tror att det som han menar med slutet är att han kanske inte vill fortsätta som artist. Jag tycker så här. Kan inte Justin försöka att sluta med att sjunga men det funkar inte för att alla fans känner igen honom ändå och så saknar han att vara artist?? Jag vet inte, det är bara ett förslag. Jag litar på att du gör det bra utan tips! <3

2013-06-29 @ 20:11:01
Postat av: cawii

I love it jag älskar din novell längtar till nästa!!! :)))

2013-06-29 @ 23:14:37
Postat av: CelineBieber_Belieber

asssåååå, jag kan knappt vänte till nästa kapitel!
vad får du all insperation ifrån?
btw, du är sjut duktig på att skrivaa!
sluta aldig med denna novell, eller sluta aldrig skriva överhuvetaget!
detta är den bästa novell, och tro mej, det ända jag gör på min fridid, förutom dans och sjunga är att läsa!
Puss & Kram, ses på staan! :

2013-07-01 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback