Because Because Because

Hinner tyvärr inte lägga upp kapitel 36 nu då det blir längre än jag hade tänkt mig så det kommer istället någon gång imorgon.

Tänkte också passa på att säga att röstningen är slut nu och det blev Memories Can Come And Go som vann!!
Jag är jätte tacksam för alla dom som röstade, det betyder jätte mycket för mig. Och för er som röstade på In Every Girl There Is A Boy så kommer den ju som sagt att komma efter Memories Can Come And Go och jag hoppas att ni stannar kvar även om det inte blev den novellen ni röstade på.

I alla fall fortsätt att kommentera på kapitel 35 under och kapitel 36 kommer upp någon gång imorgon. PÖSS!!!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv; Sure, kommentera på min blogg när du länkat mig!

2013-01-16 @ 15:55:01
URL: http://swaggiestorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback