An ending should be good. If it's bad, it's not the end!!

Handlingarna och prologerna till dom kommande två skulle ha kommit upp idag men jag fastnade lite med mina kompisar efter skolan och när jag kom hem så fastnade framför Pretty little liars med min syster.
Sitter och skriver nu men kan inte lova er att det kommer upp snart, men det jag kan lova er är att dom senast kommer upp imorgon förhoppningsvis innan min träning annars någon gång under kvällen.
 


I alla fall, hoppas att ni hade en bra fredag och håll tummarna nu att fantasin kommer flygandes till mig nu så kanske handlingarna och prologerna kommer upp inom någon timme!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag vill inte låta störig eller något och jag har glömt bort om jag redan skrivit detta i en kommentar til dig men hursomhelst har jag länkat till din blogg på bloggen nu :)

2013-01-12 @ 17:52:34
URL: http://storysaboutjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback