iwnfy.blogg.se

( http://iwnfy.blogg.se/ )
 
 
Det här är en novell som jag precis börjat läsa och tycker verkligen att ni borde gå in och titt där. Har inte kommit så långt än men den verkar jätte bra av det jag läst! :D
 
Handling till hennes nuvarande novell
 

Noelle Kelly Moore är 17 år och bor och uppväxt i den lilla staten Startford. Hon bor där med sin mamma. Hennes pappa dog för ca 2 år sedan och Noelle's mamma tog döden hårt och började då jobba mycket istället vilket fick hennes mamma bli mer stressad och slutade bry sig mindre och mindre om Noelle. Så Noelle fick klara sig mycket själv. 
Hon brukar ofta vara hemma hos det gamla paret Diane och Bruce - Justin Bieber's morföräldrar - där hon trivs bra. Dom tar hand om henne och hjälper Noelle genom hennes svåra tid.
Noelle och Justin var bästa kompisar. Dom kallade ofta varandra för 'ängel' eller något liknande och brukade nästan alltid vara tillsammans. Dom gav ofta varandra småpussar även om dom inte var tillsammans. Bara bästa vänner.
Det fanns även ett speciellt ställe där dom ofta brukade vara inne i skogen. Mitt bland alla träd fanns en liten plätt där det inte var några träd alls, bara grönt gräs där solen nästan alltid sken. Där brukade dom ha piknickar och en massa andra saker där.
 
Men Justin blev tillslut tvungen att flytta på grund utav att han fick ett skivkontrakt. Han flyttade till Atlanta och hörde aldrig mer av sig till henne. Det tog hårt på Noelle att han aldrig hörde av sig. Tillslut stängde hon ut nästan alla människor hon kände förutom dom som kände Justin. Alltså Diane, Bruce, Chaz och Ryan. Hon slutade och äta efter ett tag, och så fort hon äter för mycket nu spyr hon upp det.
 
Men Justin vet inte att Noelle fortfarande brukar vara hos Diane och Bruce. För varje gång han är hemma i Startford går hon hem för att inte stöta på honom. Chaz och Ryan vet självklart om att Noelle brukar göra det, men har inte sagt något till Justin om det eftersom Noelle inte vill att Justin ska veta. Alltså har intenågon annan som vet om hennes besök fått säga något till honom heller.
Hennes bästa vän heter Eleanor Gray och även hon vet om allt.
 
Ibland brukar hon också åka till Justin's pappa Jeremy och hälsa på han, Erin, Jazmyn och Jaxon. Hon älskar att vara där eftersom hon älskar barn. Justin's  mamma Pattie vet om hennes besök men har även hon inte berättat något om det för Justin. Alla vet om utom Justin.
Men vad händer när dom råkar stöta på varandra igen? Kommer Noelle kunna förlåta Justin?
 

Kommentarer
Postat av: eeelit.blogg.se

Hej skulle du vilja göra ett länkbyte?:)

isf, skriv om min blogg så skriver jag om din.
mybieberside.blogg.se

Svar: Haha jätte gärna, skriver om din blogg imorgon på eftermiddagen då det är lite fler läsare som kollar då en nu på kvällen! :D
Just Twitter

2012-11-21 @ 23:37:01
URL: http://eeelit.blogg.se/
Postat av: Myybieberstoory

Inte just nu, men om ett tag kanske! Ååååh, vad glad jag blir att du gillar den! Kram! :) <3

Svar: Haha oki :) och jag gillar verkligen din blogg, sitter och sträck läser den just nu! :) <3
Just Twitter

2012-11-22 @ 16:43:06
URL: http://www.myybieberstoory.blogg.se
Postat av: Josse

Svarade jag på din kommentar i morse? Haha, minns inte om jag klickade på "skicka" eller inte :)

Svar: Haha nej det hade du inte men jag förstår, det brukar hända mig också ;)
Just Twitter

2012-11-22 @ 18:04:27
URL: http://foreverbbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, okej. Svarar på den igen då, haha :) Gör gärna ett länkbyte i ett inlägg. Är det okej om jag lägger ut det på eftermiddagen i morgon? Kan göra det så fort jag kommer hem, vilket är lite efter 3-4 :)
Säg gärna till när du länkar mig. Kram

Svar: Okej det blir jätte bra för mig också, inlägget kommer nog någon gång vid fyra, fem då efter som jag slutar tidigast tre och det tar lite tid att ta sig hem. Men har länkat dig redan i menyn så att du vet :D Kram
Just Twitter

2012-11-22 @ 20:11:19
Postat av: Josse

Oj, glömde namn! Haha :)

Svar: omg sorry jag glömde helt bort vårat länkbyte. Mitt internet la ner hemma när jag höll på att fixa med ditt inlägg men han aldrig lägga upp den. Hoppas att du fortfarande vill göra ett i alla fall!!
Just Twitter

2012-11-22 @ 20:11:39
URL: http://foreverbbieber.blogg.se
Postat av: eeelit.blogg.se

Sv: Hej! Jo du kan ta en bild ifrån min blogg och ta något ut något perspektiv. Hur mycket spelar ingen roll. <3

Svar: Okej då fixar jag det :D <3
Just Twitter

2012-11-23 @ 18:38:53
URL: http://eeelit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback