Just twitter Kapitel 45




Jag sprang bort till honom och flätade ihop mina fingrar med hans.
Vi gick ner till entrén för att se en stor svart buss stå utanför med massa fans och paparazzi runt. Vi lyckades stränga oss förbi alla och gav våra väskor till Kenny som stog och packade in allt. Vi satte oss ner i den lilla soffan och jag kollade ut genom fönstret.
’ Hej då Madrid och hej resten av världen
tänkte jag när bussen började åka.





Två dagar senare

Vi hade åkt med buss i två dagar nu och idag skulle Justin ha en till konsert på kvällen. Det hade vart jätte kul att bo på en buss men man har inget privat liv alls. Vilket rum man än går in i är det någon jävel som är där inne och dom här senaste dagarna har jag retat Justin så jäkla mycket. Det är skit kul för Justin kan inte gör något på grund av att vi är så många i bussen. Jag har till exempel dragit min hand längst hans ben när vi sitter och äter och när det bara är Justin som ser dragit ner tröjan lite så nu har Justin börjat retas tillbaka. Men det går inte så bra för honom efter som han inte kan reta mig på samma sätt. Det var mer hans närhet som fick mig ut balans och till min lättnad hade han inte använt det mot mig en. Men det skulle nog inte ta lång tid innan han använde det imot mig.  Bussen stannade på den stora parkeringen utanför arenan och alla hoppade glatt ut för att sträcka på benen. På vägen ut drog jag med mig en kofta då det inte var lika varmt i Frankrike som det var i Spanien vilket var synd då jag precis vant mig vid värmen. Jag gick bort till Justin som stog och väntade på mig en bit bort. Det började blåsa ordentligt och jag drog koftan tätare runt omkring mig.
” Fryser du? ” frågade Justin när jag kom upp mot han.
” Lite men det är säkert varmare där inne ” sa jag och vi gick bort till den stora dörren som lede in till arenan. Vi gick bort till Justins rum och när vi kom in satt det två personer i soffan och spelade något spel på tv. Justin slängde sig snabbt på dom så att dom alla tre förr ner på golvet med en duns. Dom alla skrattade och jag la mig ner i soffan.
” Åh kolla vilken bekväm soffa ” sa Justin och satte sig på min rumpa.
” Seriöst Justin gå av det gör ont ” sa jag och smällde till honom på armen.
Han reste sig upp efter ett tag och satte sig ner bredvid mig. Jag hoppade närmre honom och la mitt huvud i hans knä. Han drog sin hand lugnande genom mitt hår och jag somnade snabbt in i Justins knä.

*

” Delian vakna ” hörde jag Justin säga och öppnade lite försiktigt ögonen.
” Jag ska iväg på soundcheck nu och Chaz och Ryan ska iväg för äta något. Vill du stanna kvar här eller vill du följa med dom och äta innan konserten börjar? ”
” Jag följer nog med dom och äter, jag är lite hungrig ”
” Okej vi syns sen ” sa han och kysste mig snabbt innan han sprang bort mot scenen.
” Det gör vi ” sa jag och satte mig upp. Jag kollade på Chaz och Ryan som satt och skrattade åt mig. Jag kollade bort mot spegeln och såg att mitt smink var lite ut smetat och mitt hår vår en enda stor röra. Jag ställde mig snabbt upp och sprang bort till badrummet. Jag ställde mig framför spegeln och fixade snabbt till håret innan jag tog bort det svarta under mina ögonen. Jag gick tillbaka till killarna som satt och väntade på vid sofforna.
” Ska vi åka iväg eller ” sa jag och dom ställde sig upp.
” Visst men blev du tvungen att ändra din frisyr, vi gillade den andra bättre ” sa Chaz och kollade roat på mig när jag gav honom en mördande blick. Som att han var så jäkla snygg när han låg och sov. Inte direkt va.
” Förresten vart ska vi äta någon stans? ” frågade jag när vi satte oss i Justins bil som vi fick låna så att vi skulle hinna tillbaka till konserten.
” Vi ska iväg till subway om det är lugnt ”
” Visst det blir bra ” sa jag och vi åkte bort mot subway.

När vi kom tillbaka till arenan han vi bara se Justin lite snabbt då han blev tvungen att gå upp på scenen. Jag och killarna gick bort och ställde oss vid VIP avdelningen där Scooter, Kenny och Pattie redan stog. Jag log stort mot dom och stoppade in hör plopparna ännu mer då vi stog precis framför fansen som skrek som jag vet inte vad. Men även fast man hade propparna på vart det fortfarande högt ljud.
Justin började sjunga och till vissa av låtarna dansade han nog lite sexigare än nödvändigt för att irritera mig och jag är väll tvungen att erkänna att hans lilla plan fungerade.

Tumblr_lvb96acyd71r0ont3o1_500_large

Tumblr_lwomor7mnp1r26bweo1_500_large
( Några av hans små dans moves )

Justin möte min blick och kollade triumferande mot mig när han såg att jag bet mig läppen.
Justins sista låt började spelas och han drog av sig västen han hade haft på sig och satte på sig en röd keps som en av hans dansare gav honom. Han kastade ut västen i publiken och fansen blev ännu galnare. Dom började bråka om den och Justin började skratta så att dom blev tvungna att stänga av musiken.
” Hej tjejer ta det lugnt, snälla sluta bråka om den. Ge den till tjejen där ” sa han och pekade på en av tjejerna som stog i mitten. Dom fortsatte bara att bråka om hans väst och Justin kunde inte sluta skratta.
” Okej tjejer sluta nu innan någon gör sig illa och ge västen till tjejen där ” sa han och nu lugnade dom ner sig. Musiken startade igen och Justin började sjunga men avbröt sig snabbt då han börjat skratta igen. Han försökte lugna sig och efter ett tag började Baby spelas igen. Han kunde fortfarande inte håla sig för att skratta men ville inte börja om igen så han räckte ut miken mot publiken. När det kom till refrängen lyckades han sluta skratta för att kunna börja sjunga igen. När han sjungit ett tag la sig han och hans dansare ner på golvet och ja vad man nu ska säga, dansade. Men det värsta med det här var inte att han retades med mig utan att han gjorde det inför några andra tussen tjejer till som blev minst lika fast som jag av hans sexiga dansande.

Tumblr_lwtnldzpt41r931xko1_500_large
( vad man nu ska säga dansade )

Justin avlutade låten och tackade sina fans innan han gick bakstadge. Jag började gå bort till hans omklädnings rum med Chaz och Ryan efter mig. När vi kom in hade Justin redan hoppat in i duschen så vi satte oss ner i soffan. Efter ett tag kom Justin ut med bara ett par jeans och en handduk runt nacken.
” Delian kommer du ihåg vart jag la min vita t-shirt och gråa tjock tröja är? ”
” Ja den ligger där bort på fåtöljen ” sa jag och han gick bort till sina kläder. Han ställde sig med ryggen mot mig och jag såg att Chaz och Ryans blick på Justins rygg där man såg hans sår efter mina naglar till och med ännu bättre än igår. Han drog på sig kläderna och fixade håret innan han ställde sig bakom mig i soffan.
” Jag ska bort och ha en lite signering men jag kommer strax tillbaka ”
” Det är okej jag väntar här ”
” Ja det ska du efter som jag inte tänker låta dig gå tillbaka till vårt sovrum ” sa Justin och vi båda skrattade av minnet. Chaz och Ryan kollade konstigt på oss men Justin bara ignorerade det och gick bort till hans signering. Jag följde honom med blicken innan jag vände mig mot Chaz och Ryan igen.
” Okej låt mig tänka över vad just har hänt. Justin som dansar sexigt på scenen, Justins sår på ryggen och ert samtal nyss ” sa Chaz och tänkte efter ett tag innan han ryckte till och kollade på mig med stora ögon.
” You have totally done it ” sa han och jag kollade chokat på honom. Hade han precis sagt det där. Ett stort leende spreds på deras läppar när jag inte sa något och dom tog det som ett ja.
” Ni kör hard core se jag ” sa Ryan och jag bara skakade på huvudet. Jag kände att rodnaden steg på mina kinder och kollade ner i marken för att dom inte skulle märka det.
” Hur är han bra då ” fortsatte Chaz för dom såg att jag tyckte det var obehagligt.
” Jag tänker inte prata med er om det här ”
” Kom igen vi är hans bästa kompisar du kan prata om allt som handlar om honom med oss ”
” Jag tänker inte prata med er om det här okej ”
” Han är säkert en besvikelse och det är därför han har sår för hon ville ha bättre och det är därför hon inte vill prata om det ” sa  Chaz och nu brände mina kinder till max. Jag begravde ansiktet i ena kudden. Dom skrattade högt och dörren öppnades. Jag tog bort kudden från ansiktet och kollade bort mot dörren. Det var Justin som kom in i rummet och han kollade chokat på mig när hans blick fastnade på mig.



Det tog inte så lång tid att skriva autografer så när jag var klar gick jag bort mot mitt rum. När jag kom in satt Chaz och Ryan och skrattade åt något medans Delian gömde ansiktet i kudden. Hon tog bort kudden och jag kunde se henne ansikte. Hennes kinder var röda som tomater och hon verkade tycka det var en awkward stämning. Jag vände mig mot Chaz och Ryan som log stort mot mig.
” You dirty boy ” sa Chaz och jag kollade chokat på honom. Jag vände min blick mot Delian för att se om hon kunde ge mig några svar men  hon kollade bara snabbt ner i marken.
” Okej vad är det ni har gjort som gör att min tjej ser ut som en tomat? ”
” Inget vi bara skämtade lite om erat sex liv ” sa Chaz och jag kollade chokat på henne. Hade dom frågat henne frågor om vårt sex liv och vad hade hon svarat eller hade hon ens sagt något alls.
” Varför pratar ni om det om jag får fråga? ”
” För vi såg dina dans steg, erat samtal och din rygg som har spår efter hennes naglar ”
” Eh okej ” sa jag bara och kunde fortfarande inte fatta att dom haft det samtalet. Jag kollade på Delian igen som fortfarande var alldeles röd i ansiktet.
” Ska vi gå till bussen och se någon film eller något? ”
” Ja ” ropade Chaz och Ryan i mun på varandra. Vi ställde oss upp och Chaz började springa bort mot våran buss med Ryan efter sig. Jag la flätade ihop mina fingrar med Delians men hon drog snabbt bort hennes hand när vi kom ut och det stod massa fans och paparazzi utanför arenan. Delian satte handen för ansiktet och gick med snabba steg in i bussen. Jag längtar till vi går ut att vi är tillsammans eller att dom kommer på oss för jag vill inte behöva gömma det här längre. Jag gick in i bussen och dom hade redan börjat sätta igång en film. Jag satte mig i soffan bredvid Delian och hon lutade sig mot min axel.





 Lyckades få upp ett kapitel idag då jag har vart hemma halva dagen för att jag var sjuk. Men jag ska ändå försöka få upp två eller tre kapitel imorgon.
Men vad tycker ni om det här kapitlet? 
Bra/dåligt 
Kommentera  
 


Kommentarer
Postat av: Lea

Jag kunde/kan inte bara sluta le XD

Så sjukt roligt!

Att dom ens vill veta om deras sex liv

2012-03-08 @ 22:47:51
Postat av: Felicia

Hahaahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahaahhaahahahahahahahahahahhahaahahahahahahahahahahahahhahaahhaahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahahhahaahhahahahahaahhahahaahhahahahahahahahaahahahahahahhahaahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaahahahahhaahahahahahahhahahahaahhaha

2012-03-08 @ 22:51:23
URL: http://storiesbyyme.blogg.se/
Postat av: Linn

Hahahahahahahah, AWKWARD!

fick bita mig i läppen för att inte skrika av skratt!

2012-03-08 @ 22:55:04
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha akward!!!!!! Meeeer :D

2012-03-09 @ 07:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback