Just twitter Kapitel 29

Previous

” Hem ljuva hem ” sa jag och pustade ut lite. Det skulle bli skönt att komma hem till L.A. igen även fast det har varit jätte kul här men det kommer alltid vara något speciellt med att vara hemma.
” Vi ska faktiskt flyga till Ohio och ha en lite konsert där innan vi åker till L.A. igen ” sa han och jag kom skrattade för det påminde mig om tröjan som Lauri hade på sig i Cougar town.
Vi började köra iväg mot flygplatsen och jag kände att mina ögonlock var tunga så jag slöt ögonen. Hur kunde jag vara trött jag hade ju sovit jätte länge och bra med Justin.






Vi landade i Ohio jag kollade ut genom för att mötas av skrikande fans och jobbiga paparazzi. Jag suckade och drog ner det som täcker för fönstret. Kan man inte bara få gå normalt av ett plan utan att bli bländad ut av blixtarna eller döv av allt skrik. Jag vände mig mot Justin som tog ner våra väskor från hyllan. Han la ner min väska bredvid mig i stolen och hängde sin egen väska över axeln.
" Det kommer att gå bra " sa Justin och satte sig på huk framför mig.
" Jag vet men jag ratar inte hur du orkar med allt det här "
" Man lär sig hantera det efter att tag "
" Jag vet men hur långt är ett tag för det är väldigt svårt att då från mitt liv till ditt på bara en månad och klara det på direkten också "
" Jag vet och det är ingen som förväntar sig det heller " sa han och log lugnande mot mig.
" Du vet att vi inte får göra något här " sa jag när han lutade sig närmre mig.
" Kom igen vi har ju dragit för fönsterna "
" Nej Justin jag tänker inte ta risken bara för att du inte kan hålla dina händer i styr " sa jag och han log sitt sneda leende mot mig.
" Nej förlåt för att jag inte kan håla mina händer borta från min snygga, sexiga flickvän" sa han och jag fnös. Visst jag såg väll okej ut men jag var varken snygg eller sexig.
" Jag börjar fundera på att du skulle blivit komiker istället, för det där var årets skämt " sa jag och ställde mig upp. Jag hängde väskan över axeln innan jag gick bort till utgången. Jag klev ner för trappan och blixtrarna blev värre. När jag trodde att blixtrarna inte kunde bli värre blev dom det och jag förstod att Justin kommit ut ur planet. Jag drog på mig minna solglasögon och började gå   bort mot dom andra i crewet som väntade på oss. Fansen och paparazzina var tillbaka hållna av stycket och vakter. Jag hörde hur en grupp tjejer ropade mitt namn och vände mig mot dom. Dom hade ett stort plantage där det stog ( We believe and hope in Destin <3 ) och jag log stort för mig själv. Jag visste att det skulle finnas beliebers som skulle hata mig för att jag är med Justin men att det fanns vissa älskade honom så mycket att dom skulle acceptera vad som helst så länge det gjorde honom glad. Dom ropade att jag skulle komma så jag gick ned lite osäkra steg bort mot dom. Jag kollade snabbt på Justin som stog och skrev autografer och tog bilder med vissa av hans fans. 

                                                            

Jag vände blicken mot dom igen och dom sträckte fram papper och penna mot mig. Jag tog tag i ena tjejens penna och skrev en snabb autograf innan jag skrev till dom andra. Jag gav tillbaka pennan och gick med ett stort leende bort till dom andra. Vi stog och väntade ett tag tills Justin var klar och vi gick bort mot där vi skulle hämta våra väskor.
" Så du har fått dina små fans nu " viskade Justin i mitt öra och jag rös till av väll behag när jag kände hans andetag i min nacke.
" Du får inte gör det här och jag skulle nog mer säga att dom är Destins fans " sa jag och slog Justin lätt i magen för att han skulle baka lite. Han gjorde inte det så jag tog istället ett steg åt sidan så att det blev lite mellanrum mellan oss och Justin log roat mot mig. Han verkade inte ta det på så stort alvar det här med att var diskret.
" Haha jag såg det vi behöver nog vänja oss med att bli kallade Destin från och med nu " sa han och skrattade sitt underbara skratt som bara fick mig att le. Man kunde verkligen inte tycka illa om Justin.
" Jag antar det men det kommer nog ta ett tag "
" Det gör det alltid "
" Förresten när börjar din konsert och har du något planerat imorgon innan vi åker till LA "
" Vi ska åka direkt till konserthuset nu men imorgon är.det inget planerat förs än vi ska flyga "

Jag stog nu på sidan av scenen och kollade på när Justin sjöng och dansade runt på scenen. Han hade en sån energi och sjöng så bra att det var roligt att titta på. Jag brukar inte tycka det är så kul att vara på konsert men att se Justin uppträda fick mig att fundera. Det kanske inte var konserter jag hade något imot utan det kanske bara hade varit fel konserter jag gått på. Justin tackade publiken innan han slutade av scenen och slängde sig andfått i den lila soffan som stog i hans omklädningsrum. Jag satte mig på bordet framför honom och kollade ner på Justin som försökte få tillbaka sin normala andning. När hans puls hade gått ner till nästan normalt satte han sig upp och kollade in i mina ögon. Han la händerna på min midja och drog mig närmre så att det bara var någon millimeter mellan våra läppar. Jag tröck mina läppar mot hans och kände inte för än efter ett tag att han stank. Jag drog mig undan och ställde mig upp.
" Jag ska gå ut härifrån så att du kan duscha och byta om för att du stinker " sa jag och kysste han snabbt på läpparna innan jag gick ut ur rummet och bort mot Kenny som satt på en lite stol och höll på med sin mobil.
" Hej " sa jag och satte mig ner bredvid honom på den andra stolen. Han kollade upp på mig och mig.
" Jag att du skulle vara med Justin eller vill du hellre vara med mig " sa han och jag skrattade. Jag gillade Kenny,
han var alltid glad och man kunde skämta med honom.
" Nej Justin behöver duscha och du verkar vara mycket roligare att vara med
" Visste jag borde också få stå i rampljuset nån gång då och då. Dra roliga skämt om hur korkad Justin och sånt "
" Det skulle vara något som har skulle betala för " sa jag och vi båda skrattade.
Vi satt och pratade ända tills Justin var klar och det var dags för oss att åka till vårt nya hotell som tydligen var ett rätt så lyxigt hotell. Ett sånt där som jag bara drömt om att få sova någon gång.

När vi klev ur bilen och jag såg hotellet vi skulle sova i tappade jag hakan och fick blinka flera gånger innan jag förstod att det här var verkligt. Jag följde efter sim andra i och kollade storögt på allt jag gick förbi. Justin tog tag i min hand och började leda mig mitt en stor dörr som det stog svit på. Jag kollade på Justin och jag måste ha sett väldigt rolig ut för han skrattade kort innan han låste upp dörren och drog in mig i rummet. Han släppte ner väskorna och stängde igen dörren med en smäll innan han tröck upp mig mot väggen
" Nu kommer du inte undan "
" Åh nej, stackars mig " sa jag och han log stort mot mig innan han tröck sina läppar först löst med sedan hårdare mot mina. Jag la mina händer runt hans nacke och drog honom närmre. Vi stog där ett tag tjat ihop tryckte tills Justin drog sig undan.
" Är du hungrig " frågade han och jag nickade bara till svar för jag var allt för andfådd för att få fram ett ordentligt svar. Han släppte taget om min midja och gick ut till köket. Jag stog kvar ett litet tag lutad mot väggen för att försöka få tillbaka andningen till normalt. Efter ett tag gav jag upp och gick ut till Justin som stog och pratade med någon i telefonen. Han log mot mig när jag kom in och fortsatte att prata i telefonen. Han sa hejdå och la ifrån sig telefonen.
" Det blir pizza om det ör okej " sa han och jag slog upp i ett leende. Det var nästan aldrig fel med pizza. Justin tog fram dricka och glas och vi gick ut och satte oss i den lila soffan framför tv. Det plingade på dörren och Justin sprang för att öppna. Jag hörde hur en tjej skrek till och att Justin suckade högt.
" Snälla kan jag få dina autograf och bild med dig " nästan skrek hon och man kunde höra att hade grått i halsen.
" Tack så mycket mina kompisar kommer att du när dom får på det här " sa hon innan hon snabbt sprang iväg och Justin kom med lite tunga steg fram till soffan. Han satte sig ner och öppnade upp pizzorna. Det var den största pizzan jag sett på riktigt och jag rev snabbt loss en bit.

När vi ätit upp hela pizzan låg vi båda utslagna i soffan. Jag la mig halvt över Justin och han kollade in i mina ögon.
" Det där blev man ju inte mät på " sa jag sarkastiskt och Justin skrattade.
" Nej jag tror jag behöver något till " sa han la en hand på min kind. Jag hoppade upp lite så att det bara var någon millimeter mellan oss.
" Duger det här eller " frågade jag och tröck mina läppar mot hans. Han la sin andra hand på ni rygg och tröck mig närmre honom. Jag flätade in mina fingrar i hans hår och drog med tungan längs hans läppar. Han särade på läpparna och våra tungor mötes i en passionerad kyss. Jag drog mig undan för att kunna andas lite.

                                            

" Mätt nu " frågade jag och han skrattade.
" Inte riktigt än " sa han och drog ner mitt ansikte mot sitt. Våra läppar trycks återigen hårt mot varandra och jag blev varm i hela kroppen av Justins närkontakt. Det var något med honom som fick mig ur balans. På ett sätt jag inte kan beskriva med ord. Jag kände att det var något som vibrerade mot mitt ben och satte mig gränslandet högt upp på Justins höfter. Jag drog upp min mobil men det var inte min. Justin drog upp sin och kollade konstigt på mobilen. Han satte sig upp så att jag satt i hans knä istället och han svarade med ett inte så trevligt hej.

Justins perspektiv

Delian satt sig gränslandet över mina höfter och tog upp sin mobil men det fortsatte att vibrera i min ficka. Jag drog upp mobilen ur fickan och såg att det var Selena. Jag satte mig upp och Delian gled ner i mitt knä.
" Hej " sa jag lite surare än planterat.
" Hej " sa hon lite osäkert.
" Vad vill du " frågade jag och Delian kollade frågande på mig. Jag log lite försiktigt mot henne och hon hoppade av mig. Jag ställde mig upp och gick bort och ställde mig vid fönstret.
" Vad är det " frågade jag igen och kollade ut genom fönstret. Jag hörde hur hon svalde hårt innan hon svarade
" Vi behöver prata Justin "
" Nej vi behöver inte prata om någonting Selena jag är färdig med dig "
" Snälla Justin jag var korkad och jag insåg inte vad jag hade förrän du var borta och jag skulle gärna vilja testa en gång till "
" Selena det ör lite sent att komma tillbaka nu och förresten så har jag träffat än annan "
" Aa den där nya tjejen, jag har hört om henne. Är det inte lite konstigt att hon kommer in i ditt liv precis när vi gjorde slut " sa hon kände hur ilskan växte inom mig. Jag ville inte bråka med Selena men hon kunde inte komma tillbaka efter två månader och säga att hon vill börja om på nytt och dessutom prata illa om min tjej.
" Selena jag kommer inte att lämna Delian för dig "
" Varför? För att hon lätt att komma åt eller "
" Nej för att jag älskar henne " skrek jag och la på samtalet. Jag slängde iväg mobilen på sängen och slog handen hårt i väggen. Jag kände att det gjorde ont i handen och la den mot fönstret. Jag lutade även andra handen och huvudet mot det kalla glaset och försökte lugna ner mig. Jag kände ett par armar runt min midja och vände mig om mot Delian som kollade oroligt på mig.
" Jag är ledsen att du fick höra det där "
" Hej be inte om ursäkt du har inte gjort något fel " sa hon och jag log lite halvt mot henne.
" Nej men jag hade hoppats att när jag sa jag älskar dig första gången skulle vara lite mer romantiskt och inte skrik ut det i telefonen till mitt ex.
" Jag tycker att det var ganska romantiskt på sitt eget lila sätt om jag får säga så "
" Okej nämn något som var romantisk med det där " sa jag och kollade utmanande på henne.
" Du stog upp för mig som ingen annan gjort förut "
" Jag hade ändå hoppats att det skulle hänt vid en annan tidpunkt "
" Du kan ju använda I love you då " sa hon och log stort.
" Det skulle jag kunna göra " sa jag och tröck försiktigt mina läppar mot hennes.
" Förresten jag älskar dig också " viskade hon lätt mot mina läppar innan hon snabbt kysste mig igen. Jag la mina händer under hennes lår och lyfte upp henne på mina höfter. Hon satte händerna runt min nacke och pillade lite med mitt hår. Jag la mina händer på hennes höfter drog med tungan över hennes läppar. Hon särade på läpparna och våra tungor mötes. Jag ville ha mer av henne men drog mig undan då min mobil vibrerade på sängen. Jag släppte ner Delian och tog upp mobilen igen.

Delians perspektiv

Justin släppte ner mig på golvet och svarade på sin mobil.
" Selena vad vill du nu då jag har ju sagt att jag inte ville ha något med dig att göra " sa han surt och spände käkarna hårt när hon sa något men jag kunde inte höra vad. Jag visste inte ens om jag ville veta vad dom pratade om. Jag gick bort till badrummet och tog med mina saker in. Jag drog av mig kläderna och hoppade in i duschen. Jag satte igång duschen och Justins skrik försvann. Jag drog på varmt vatten och lät vattnet skölja över mig.
När jag stängde av vattnet igen sp var det tyst och jag torkade mig snabbt innan jag drog på mig mina rena kläder. Jag gick ut till sovrummet igen och hittade Justin sovande på sängen. Jag kollade snabbt på klockan och såg att den var tolv. Jag la mig ner bredvid Justin och kollade på hans sovande lugna ansikte. Jag hade inte gillat att se Justin arg och jag skulle inte vilja se det igen. Jag la mig med huvudet på hans bröst och somnade snabbt in och vaknade inte igen förs än Justins mobil ringde igen. Jag tog upp mobilen och gick ut till köket för att det inte skulle vecka Justin. Jag kollade ner på mobilen och såg att det var Selena som ringde. Gav hon aldrig upp eller. Jag tröck snabbt på svara innan jag hann ångra mig.
" Justins telefon " sa jag och väntade på att hon skulle svara.




Blev inte ett jätte långt kapitel men det står ganska still i huvudet just nu. Vet inte riktigt vad som ska hände men vi får se det kanske komme rom ett tag.
Men vad tycker ni om kapitlet hade tönkt vänta tills längra med jag älskar dug men det hade itne riktigt passat in i det jag har som planerat. I alla fall vad tror ni kommer hända nu? vad tror ni kommer sägas mellan Delian och Selena. Skriv gärna vad ni tror, ni kan ge mig en ide jag kanske kan använda.

Kommentera gärna :D

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jätte braaaaaa. :-) kan inte fredrik komma och börja slåss med delian när justin's crew ser alltså alla i hans crew? Snälla snälla!!!!!

2012-02-07 @ 06:45:45
Postat av: Linn

så ska Selena komma och förstöra! -.-

BRA! :) skriv mer...

2012-02-08 @ 22:06:57
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback