I just want to scream out loud!!!

Sitter och skriver på kapitel 26 just nu men jag tänker faktiskt inte lägga upp ett kapitel idag om det inte är någon som kan ta sig någon sekund att skriva en kommentar. Det tar inte så lång tid att lämna en kommentar och jag blir rätt besviken. Jag lägger ner timmar på varje kapitel för att försöka få det så bra som möjligt så att ni gillar det.
I alla fall så ska jag fortsätta att skriva på kapitlet och om ni kommenterar bra nu så får ni det idag annars så får ni den i morgon istället.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, sorry för att jag knappt inte har kommenterat något.. :( jag ska bli bättre i promise! Medans jag ändå skriver så vill jag passa på att säga att din novell eller alla noveller du har gjort är sjukt grymma! Man vill bara ha mer och mer.. Och du skriver awesome bra! :)

2012-12-19 @ 22:31:07
Postat av: Sara

Hej hej. Jag har inte heller varit så bra på att kommentera men jag loooovar att bli bättre. Ps. Din novell ääääggggeeeeerrrr!! 😍😍

2012-12-19 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback