I don't know where I'm going

Okej så jag kanske borde ha sagt något tidigare men det kommer tyvärr inte komma upp något kapitel alls den här veckan. Jag vet att jag borde lägga upp ett kapitel då min uppdatering är bokstavligt talat sämst men jag har helt enkelt inte tid den här veckan. Jag har fyra stora uppgifter som jag ska göra den här veckan och hur mycket jag än försöker så verkar det inte som att jag kan hitta tid till att skriva. Jag vill skriva och jag vill få upp kapitlet så att ni kan läsa det men just nu går det tyvärr inte. 
 
  Men nästa vecka så kommer det att lugna ner sig lite och jag kommer då att få mer tid till att skriva. Jag kommer då uppdatera på måndag nästa vecka och jag kan som present till er lova att det kommer bli ett lite längre kapitel för att gottgöra den dåliga uppdateringen.
 
  Jag hoppas att ni förstår och att ni står ut med mig. Min uppdatering är sämst och det vet jag. Önskar att jag kunde göra något för att bättra den men just nu går det inte med skolan och allt. Men det är bara en vecka så jag hoppas att ni kan stå ut och jag tror att ni överlever.
 
  Om ni vill ha något och läsa under tiden och inte läser min andra novell kan ni ju läsa den. Jag har då en till blogg där jag lägger upp en novell som heter Take A Risk With Me Baby som är en Jason McCann berättelse. Om ni är intresserade kan ni gå in på Biebermyworld, jag ligger där på kapitel 31 så har ni inte läst den så kan ni gå in dit. Det skulle ju även ge er lite att läsa medan ni väntar ;D
 
Sen så fick jag en fråga förut om jag kan tipsa till någon blogg och tyvärr. Jag läser inte riktigt på någon blogg längre. Jag har fastnat i att läsa böcker ;P Men om jag skulle tipsa om något skulle jag nog säga Juustanordinarygiirl som jag skumläser igenom lite. Om ni har missat hennes blogg så har hon flera noveller vilket skulle ge er en massa att läsa under tiden ;) <3

Kommentarer
Postat av: Melinda

Ja förstår va du menar, skolan måste faktiskt gå före. ;) Tack för tipset! Läser redan din andra blogg sen innan men nu kan ja även läsa ditt tips medan ja väntar på nästa kapitel här. :) Hoppas de blir mindre med skolan efter sportlovet! <3

Svar: Gör du det, du kommer inte att bli besviken. Och ja det kan man ju alltid hoppas, är väldigt trött på skolan så!
Just Twitter

2014-01-30 @ 09:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback