OOTG 20 - Du ser hemsk ut Justin

 

 
 TIDIGARE KAPITEL:
  Hon nickade till svar men det räckte inte, jag vill ha mer ”Du måste lova mig att säga till om jag går fram för fort. Om jag gör något som du inte gillar” sa jag och fortsatte att kolla in i hennes ögon. För jag måste veta att hon skulle säga till mig, jag behövde den bekräftelsen. För jag var rädd att jag skulle göra något hon inte var redo för annars.

  ”Jag lovar”

 



 

 

Adrias perspektiv

  Med det sagt pressade han sina läppar mot mina och böjde på armarna så att han kom närmre mig. Mina händer hittade sina väg in i hans hår där jag drog smått i ändorna. Jag kände hur Justins ena hand försvann från sängen där det legat och började dra den längst min sida innan han greppade tag om min midja. Dock stannade den inte där särskilt länge innan den började göra sin väg in innan för min tröja för att sen börja smeka huden som var under den. Jag kände hur min hud knottrade sig under hans händer vilket Justin verkade märka också det ett litet leende spreds på hans läppar.Vilket då sabbade kyssen vilket jag då inte tillät då jag pressade mina läppar hårdare mot hans. Han verkade märka hur desperat jag var för hans beröring och kysste mig med lika mycket kraft tillbaka. 

  Jag hade aldrig känt så här förut, det var som att min kropp bokstavligt talat skrek efter hans. Jag ville känna hans kropp mot min, hans händer smeka min kropp och framför allt hans läppar mot mina. Jag hade aldrig känt så här förut så jag visste inte vad jag skulle göra av det, hur jag skulle hantera det. Allt jag visste var att när Justin var nära mig kändes det bättre. Så jag antar att det här är vad folk kallar lust. Dem säger att man känner det när man inte kan få nog utav någon, när man bara vill ha personen nära dig och inte vill dra sig undan. 

  Men jag har aldrig känt så här förut, så vad visste jag egentligen.

  ”Justin” gnällde jag när han drog sig undan från mig så att han nu inte rörde mig på något sätt. Hans hand låg återigen på sängen och hans läppar var centimeter från mina. Vilket bara gjorde det vara att han var så nära för jag kunde känna hans andetag mot mitt ansikte och jag kunde fortfarande känna hans lukt.

  Jag försökte att dra ner Justins ansikte mot mitt men han vägrade röra på sig. Han kollade bara ner på mig med stora ögon och hans blick brände in i min. Vi båda andades andfått båda två och vi kunde inte slita blicken ifrån varandra. Men det här räckte inte för mig, jag ville ha mer. Jag ville ha Justin.

  ”Justin snälla göra något. Jag vet inte vad som händer men min kropp. Min kropp är jätte konstig och jag behöver dig” sa jag och ett litet leende spreds på Justins läppar innan dem återigen var pressade mot mina.

  Men kyssen blev genast till mycket mer och inom kort var våra tungor i varandras munnar, utforskade som att det vore för allra första gången. Jag kände hur Justins händer började knäppa upp skjortan jag hade på mig, skjortan jag hade fått låna från Justin och jag stelnade smått till. Jag hade ingenting under och trotts att jag ville ha mer så var jag rädd att Justin skulle tycka om mig.

  ”Kom ihåg att du bara kan säga till om du vill att jag ska sluta” sa Justin och drog sig undan än en gång ifrån mig. Vilket då inte funkade för mig.

  ”Justin snälla bara kyss mig och sluta inte” bad jag och hörde hur patetisk jag lät. Men jag kunde inte hjälpa det, jag ville ha Justin men han drog sig hela tiden undan från mig.

  ”Jag slutar inte så länge du inte ber mig om det” sa Justin med ett litet osäkert leende på läpparna innan jag kände hur han knäppte upp den sista knappen på skjortan. Hans händer puttade den lite åt sidan innan han fick det att glida ner för mina armar för att sen få av den helt ifrån mig. Jag låg nu endast i trosor och jag kollade osäkert upp på Justin som hade matchande blick med mig. Hans blick var en blandning mellan osäker/frågan och jag antar att han bad mig om tillåtelse att fortsätta. Han sa ju trotts allt att han inte skulle göra något utan mitt godkännande.

  Jag nickade bara kort till svar då jag inte litade på att min röst skulle hålla. Ett litet leende hittade återigen sin väg upp på Justins läppar och han böjde sig ner för att snabbt kyssa mig innan han drog sig undan från mig.

  Jag kollade frågandes på honom och kände hur besviken jag blev när han inte kysste mig. Jag ville känna Justins läppar mot mina. Fast det verkade som att Justin hade andra tankar.

  Jag kände Justins ena hand började massera mitt bröst medan Justin böjde sig ner så att han sen kunde började kyssa och suga på det andra ”Du är så himla vacker Adria, så jävla vacker” sa Justin men det kom fram lite mumligt då hans läppar fortfarande låg över mitt bröst. Justins ord fick en rodnad att spridas på mina kinder och jag var just nu glad att Justin inte kunde se mig.

  Justins händer fortsatte efter ett tag ner för min midja och slutade precis över kanten på mina trosor som var det enda som jag stoppade honom från att se hela mig. Dock varade det inte särskilt länge då Justin inom kort började dra ner dem och med lite hjälp utav mig så var dem inom kort av mig också. När dem hamnat på golvet tillsammans med resten utav kläderna och Justin var klar med sin behandling av mina bröst reste han sig upp så att han var i samma höjd som mig.

  ”Adria det är sista chansen att dra dig undan, låter du mig fortsätta nu tror jag inte att jag kommer att kunna sluta” mumlade Justin lågt fram, hans ögon hårt stängda och han drog med ena handen över mina kind.

  ”Justin jag är säker” sa jag och kysste honom djupt när han inte svarade mig. Han verkade tveka någon sekund innan han fortsatte och jag kände hur hans hand gjorde sin väg ner för min mage innan jag kände hans hand DÄR. Jag kände hur jag stelnade till en kort stund när minnen från förr kom tillbaka men det försvann fort när jag kunde hur njutning spreds inom mig.

  Ett stön lämnade mina läppar när Justin hand började utforska och jag kunde känna hur ett leende spreds på hans läppar som låg mot min nacke. Min nacke som snart blev dränkt av kyssar från Justins sida samtidigt som en utav Justins fingrar gled in i mig. Ännu ett stön föll från mina läppar när ännu mer njutning sköt igenom min kropp och jag slängde bak med huvudet. Jag visste inte vad jag skulle göra, jag visste inte hur jag skulle reagera. Jag hade aldrig känt så här förut men med tanke på hur nöjd Justin verkade vara så var det här reaktionen han hoppats på.

  Han stoppade in ytliggare ett finger i mig och trotts det lilla obehaget jag kände utav att ha honom där så kunde jag inte göra annat än att njuta. Det kändes så bra ”Justin” stönade jag fram och han kollade upp på mig med stora ögon. En vis oro i hans ögon då jag antar att han trodde att jag skulle stoppa honom.

  ”Mer, ge mig mer” bad jag honom och ett stort flin spreds på hans läppar innan han började sig ner för att kyssa mig.

  Kyssen höll dock inte särskilt länge då Justins drog sig undan nästan direkt. Jag kollade frågandes på honom när han skiftade i sängen så att han nu var med huvudet i höjd med mina höfter. Men han svarade mig inte och innan jag hann reagera så hade hans skiftat ytligare en gång så att hans läppar nu låg på mig. Fast inte på mina som ni kanske skulle kunna tro, nej hans mun var DÄR nere och skapade magi tillsammans med hans fingrar som fortfarande rörde sig i mig.

  Känslan som jag kände blev om möjligt bättre när han började kyssa mig och jag hade inte längre kontroll över min kropp. Det var som att den rörde sig på egen vilja. Min rygg åkte upp i någon slag brygga medan mitt huvud slängdes bak i kudden samtidigt som flera stön föll från mina läppar. Justin fortsatte att göra det han höll på med jag kände hur någon slags knut började bildas i min mage. Knut kanske inte är det rätta ordet men jag vet inte hur jag annars ska förklara det. Det var som den bästa möjliga tortyren man kan få igenom det. Det är så skönt men det finns inget du kan göra. I alla fall inte jag, Justin hade all makt här och om han inte lät mig komma snart vet jag inte vad jag skulle göra.

  ”Justin snälla” bad jag men var osäker på fall han ens kunde höra mig då min röst var så svag. Men han verkade ha hört mig för i nästa sekund puttade han mig över kanten.

  Han pressade tungan hårt mot mig samtidigt som han pressade ännu ett finger in i mig och det var allt som krävdes för att få mig att ramla över kanten. Min orgasm kom som en chock för mig då jag hade aldrig känt något så starkt förut och jag kunde inte göra något annat än att stöna högt.

  Efter ett tag lyckades jag lugna ner mig och när jag öppnade ögonen igen låg Justin över mig igen, försiktig med att inte lägga någon vikt på mig ”Det där var.. Du..Jag” började jag rabbla fram och Justin skrattade smått mot mig innan han böjde sig ner för att kyssa mig kort innan han drog sig undan igen.

  ”Jag vet baby, du behöver inte säga något”

  ”Hur lärde du dig att göra så där? Det var fucking amazing” lyckades jag få fram lite halvt andfått och Justin skrattade smått igen.

  ”År utav träning baby” sa han men innan jag hann reagera på vad han nyss sagt pressade han sina läppar mot mina. Men den här gången drog han sig inte undan direkt och jag kunde besvara kyssen. 

  Mina armar lindades nästan automatiskt runt hans nacke och mina fingrar flätade jag in hans redan ruffiga och nu ofixade hår så att jag kunde dra ner honom mot mig. Hans tunga hitta snabbt sin väg in i min mun och mötes inom kort utav min.

  ”Det smackar konstigt att kyssa dig” mumlade jag mot hans läppar och han skrattade smått innan han började kyssa mig igen. Hans ena hand lindades runt min rygg för att dra upp mig närmre honom medan den andra låg kvar i sängen för att kunna hålla sig uppe från mig så att han inte skulle krossa mig under hans vikt.

  Justin råkade rulla sina höfter in mot mina vilket fick min kropp att nästan direkt putta tillbaka vilket fick låga stön att falla från oss båda. Men efter det drog Justin sig undan en aning  och när jag öppnade mina ögon mötes jag av Justin som kollade allvarligt in i mina ”Vi borde nog sluta nu innan jag blir upphetsad igen. Jag vill redan ha dig som det är men jag tror inte att du är redo. Inte än. Du verkade en aning obekväm med det vi gjorde nu så vi borde nog inte rusha något. Jag vill inte att vi ska göra något som du ska ångra” sa Justin och jag nickade en aning besviket på huvudet. Men jag visste att han hade rätt. Bara det här var ett stort steg för mig och jag vet faktiskt inte hur jag skulle reagera om vi tog ytligare ett steg. För trotts att min kropp just nu ville ha mer så tror jag inte att det skulle reagera så om vi väll fortsatt.

  Justin böjde sig ner för att snabbt kyssa mig innan han ställde sig upp från sängen för att sen plocka upp mina kläder. Han höll dem mot mig och jag ställde mig inom kort upp för att ta emot dem. Trosorna gled jag snabbt på men innan jag hann börja knäppa igen skjortan igen så greppade Justin tag i mina händer. Hans blick låg på min ett tag innan hans blick föll ner på min överkropp. Greppet om mina handleder släppte han och han drog istället med fingrarna över min nacke, nyckelben och ner till mitt bröst.

  ”Jag menade inte att märka dig” sa Justin och jag kollade frågande på honom innan jag kopplade vad han sa. Min blick föll snabbt ner till mina bröst och mycket riktigt var sugmärken placerade över mina bröst ”Din pappa kommer att döda mig om han ser det här” mumlade han fram vilket fick mig att skratta smått.

  ”Det skulle jag inte tillåta”

  Ett leende spreds på hans läppar och utan att säga något mer så började han att knäppa knapparna på skjortan och hans syn utav mig försvann gradvis  ju mer det knäpptes. När den väll var knäppt som den skulle föll hans blick återigen in i min och jag kunde inte låta bli att le medan jag kände hur en rodnad spreds på mina kinder. Inte förs än nu hade det riktigt gått in vad vi gjort och jag kunde inte sluta le. Vilket Justin verkade tycka var väldigt roande då han skratta hjärtligt åt mig innan han drog ner mig i sängen. Justin la sig snabbt ner bredvid mig och drog mig närmre honom så att jag nu låg halvt över honom. Mitt högra ben ihop slingrat med hans, en arm runt hans midja och mitt huvud på hans bröst. Hans egna armar låg runt min midja där han drog lätt med tummarna i en lugnande rörelse.

  ”God natt Justin”

  ”God natt Adria” mumlade han smått och det tillsammans med kyssen som han placerade i mitt hår var det sista jag kom ihåg innan jag slocknade. Helt utmatad efter allt som hade hänt idag.

 

 

  ”Du ser hemsk ut Justin” ropade jag åt honom när han gjorde sin väg över till mig efter att ha gått bort för att byta om till andra kläder.

  ”Åh tack baby” sa Justin sarkastiskt och jag skrattade smått.

  ”Jag menar inte så. Det är bara det, blåtiran blev till och med värre än jag trodde att den skulle bli. Antar att han fick in ett ordentligt slag” sa jag oroligt och sträckte ut handen för att dra den lätt över hans ögonbryn, ner över hans kind och sen ner till hans läppar som också var en aning svullna. Man kan väll säga att han har en fläskläpp men inte riktigt. Han putade smått med läpparna vilket fick honom att kyssa mina fingrar och jag skrattade smått.

  Han hade vart så här hela morgonen sen vi vaknade. Han hade hållit mig nära, viskat komplimanger i mitt öra för ingen anledning alls och kysst mig hela tiden på de ställen han kom åt. Han var jätte gullig och jag kunde inte låta bli att tro att jag hade världens bästa pojkvän. Han är världens mest pålitliga och gulliga kille man kan träffas. Hur fasen kunde Selena vara så dum och kasta bort en kille som Justin. Han var nästintill perfekt.

  Jag puttade snabbt bort alla tankar på Selena och fokuserade istället min fokus på Justin som nu stod framför mig då han dragit upp mig på fötter. Hans armar låg runt min midja och mina runt hans nacke så att jag kunde dra ner honom mot mig. Men för att jag skulle kunna kyssa honom blev jag tvungen att ställa mig upp på tå också så att vi skulle kunna nå. Eller i alla fall för att Justin inte skulle få världens nackspärr. 

  ”Jag hatar att jag är så mycket kortare än dig” sa jag och lutade min haka mot Justins bröst så att jag kunde kolla upp på honom efter att vi dragit oss undan från varandra.

  ”Lita på mig, det finns en fördel med det”

  ”Som vad? Vad finns det för fördelar med att jag är så mycket kortare än du? Du måste alltid böja dig ner när du ska kyssa mig och jag måste stå på för att kunna kyssa dig”

  ”Ja men varje gång jag håller dig i mina armar så kan du luta dit huvud mot mitt bröst och lyssna på mitt hjärta slå. Mitt hjärta som just nu slår för bara dig” sa han och jag kände hur mina kinder hettade till. Jag fnittrade smått till och kunde inte låta bli att le stort upp mot Justin som låg belåtet ner mot mig.

  ”Är du alltid så här corny?”

  ”Bara när jag är med någon som jag gillar, någon som ligger mitt hjärta nära” detta fick mina kinder att hetta om möjligt mer och jag borrade snabbt in mitt ansikte i hans bröst så att han inte skulle kunna se mig. Jag brukar aldrig rodna, jag brukar aldrig bete mig så här runt killar. Men det var helt enkelt bara något med Justin som fick mig knäsvag.

  Jag skulle precis öppna munnen för att säga att Justin betydde mycket för mig också men jag avbröts när någon annans röst hördes i ladan istället. En röst som tillhörde ingen mindre än min pappa ”Kan ni två komma in i huset ett tag. Jag vill prata med er båda. Ni behöver inte oroa er för Tomas, han åkte hem för någon minut sen”

  

 

  ”Så tänker ni berätta vad det är som har hänt för Tomas vägrar säga vad det är som hände. Han sa bara att det blev lite missförstånd men jag skulle inte kalla det ett litet missförstånd” sa pappa och jag sneglade smått mot Justin. Vi hade satt oss här i köket för något minut sen men ingen utav oss sa något fram tills nu. Jag var för nervös för att prata, för att ens tänka. Men Justins hand som hade ett fast grepp om min hjälpte mig att slappna av en aning i alla fall.

  ”Henrik jag lovar dig, det är inte så allvarligt som det ser ut. Jag och Tomas hamnade bara i bråk över en fånig grej, vi överdrev bara båda två”

  ”Okej, men säg mig. Vad var det ni bråkade om då? Vad var det som fick er att börja slåss?” frågade pappa och kollade strängt på Justin som vred sig på sig lite obekvämt. Hans blick föll på mig och jag kunde se de vädjande glimten i hans ögon som att han bad mig om hjälp.

  ”Dem bråkade om mig” sa jag helt ärligt och Justin kollade chockat på mig. Han hade förmodligen trott att jag skulle ljuga om det som hände. Men det han inte visste var att jag skulle vrida sanningen så att pappa skulle tro på oss men utan att behöva berätta den egentliga anledningen ”Tomas såg Justin kyssa mig” sa jag och såg hur pappa ögon växte en aning innan han vände sig mot Justin.

  ”Du kysste min dotter?”

  ”Ja men det är inte som det verkar” började Justin försvara sig men pappa avbröt honom kort.

  ”Hur är det då? För om jag inte har fel så går du från tjej till tjej och lämnar dem direkt när du är klar med dem. Justin jag gillar dig, du är en trevlig kille. Men med dina rykten när det kommer till tjejer får mig att börja undra om jag gjorde ett misstag att låta min dotter ta hand om dig”

  ”Henrik jag lovar dig att det inte är något sådant. Jag är inte med din dotter bara för att ha sex med henne. Visst jag kan erkänna att det var vad jag var ute efter när jag precis när jag kom hit. Men kan du skylla mig? Din dotter är den vackraste tjejen jag någonsin sett. Och när jag sen fick reda på att hon var lika vacker på insidan som utsidan kunde jag inte få för mig att göra så mot henne. Jag lärde känna henne och hon hjälpte mig att inse vad det är jag egentligen gjort dem här senaste månaderna. Jag har börjat se saker och ting ljusare och det är allt pågrund utav din dotter. Hon är den mest fantastiska tjejen jag någonsin träffat och jag skulle aldrig göra något för att skada henne” sa Justin till sitt förvar mot min pappas anklagelser men Justins blick släppte inte min under hela tiden han pratade ”Jag vet hur jag har behandlat tjejer innan men med Adria så är det annorlunda. Jag gillar henne verkligen och hon gillar mig också. Så vi är typ ihop” sa Justin nu en aning tvekade och vred upp blicken på min pappa som kollade chockat ner på honom. Men min pappas blick for snabbt bort från Justin och landade på mig.

  ”Du är tillsammans med Bieber?”

  ”Ja” svarade jag enkelt då jag inte visste vad jag skulle säga och helt ärligt så behövdes det inget mer heller.

  ”Jag trodde du sa att du inte gillade honom?”

  ”Jag vet men det var innan jag lärde känna honom. Hans riktiga jag som gömde sig bakom hela den där fasaden”

  ”Adria du behöver inte försvara honom. Jag gillar Justin och jag har inget emot att du är tillsammans med honom. Han är trotts allt Patties son så det måste ju finnas lite vätt i den där skalen i alla fall. Jag är bara chockade att en kille helt plötsligt fångade ditt intresse. Du har alltid vart lite anti killar” sa pappa med ett litet skratt och jag kunde inte låta bli att le smått. Inte åt att jag var ”anti” killar men utav att min pappa verkade så glad.

  ”Men bara en liten grej. Det här förklarar inte varför du och Tomas bråkade” sa pappa och vände sig mot Justin igen.

  ”Jag antar att han drog samma förutfattade meningar som du och trodde att jag skulle utnyttja Adria på det sättet. Så han kände väll en viss skyldighet att stå upp för henne”

  ”Det låter vettigt. Tomas har alltid vart lite överbeskyddande över Adria” sa pappa och jag hade lust att skratta rakt ut men lyckades hålla mig. Visste Tomas var överbeskyddande över mig. Eller i alla fall när det kom till andra saker utan honom. För när han gjorde saker så verkade det vara helt okej i hans ögon. Jag önskar bara att någon kunde trycka in i hans dumma skalle att det här är fel på så många sätt. Fast för att kunna få någon att göra det skulle betyda att jag skulle behöva berätta om allt vilket jag absolut inte kan göra. Att berätta för Justin var jobbigt nog. Jag tror inte att jag kan berätta om allt det där igen till någon annan. Det var bara för plågsamt och fick mig att börja tänka på en tid i mitt liv som jag inte ville göra något annat med än att glömma.

  Om det ändå bara vore så enkelt.

 



 

 

Här är det, efter två veckors lång väntatn och jag hoppas verkligen att ni gillar kapitlet. Jag har jobbat jätte myckt med det här och som lite förlåt för den långa väntan blev det lite längre. Nästan 4000 ord hamnade kapitlet på.

 

Men vad tycker ni nu då? Det är mycket som har hänt i det här kapitlet. Jadria tog ytligare ett steg i deras relation när Justin gav henne njutning och jag hoppas att jag lyckades med den delen. Har inte skrivit om det förut så hoppas att det inte blir alldeled för awkward.

 

Måste bara säga också att jag vet att den där "jag hatar att jag är kort" delen är väldigt cheesy men kah kunde inte ta bort. Jag tycker att det är så himla gulligt och jag kände att dem behövde det efter allt drama med Tomas.

 

1, vad tycker ni om "sex" scenen? har aldrig skrivit om just det förut så vet inte riktigt fall det blev bra eller inte. Hoppas verkligen inte att jag gjorde det awkward eller något :P

2, Vad tycket ni om "jag hatar att jag är så mycket kortare än dig" delen? Är det för corny eller vill ni ha mer sådant?

3, Det här har inget med kapitlet att göra men jag undrar om någon utav er var på någon utav Justins konserter och i sådana fall var och när? 

 

Svar: Okej mitt svar på fråga 3 är att jag sett han konsert två gånger. Jag var på hans första och sista konsert här i Sverige och god dammi han är fucking fantastisk! Det enda som hade kunnat göra konserten bättre är om jag hade sluppit ha ett brutit ben som gjorde ont som in i helvet och om jag lyckats träffa honom!


Kommentarer
Postat av: justindrewnovell

jätte bra som vanligt!! :D

2014-02-06 @ 06:56:25
URL: http://justindrewnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Tycker att allt var sjukt bra : )

2014-02-06 @ 07:37:37
Postat av: Claraaa

Helt Amazing! 😍😍😍😍😍👌 Har inga ord 👌❤️

2014-02-06 @ 07:59:49
Postat av: Anonym

Jag såg han 22/4-13 BÄSTA DAGEN I LITT LIV <333:

2014-02-06 @ 12:35:48
Postat av: Hilda

ÅÅÅÅÅHHHH ÄLLLSSSSKKKKKKAAADE KAAAPITLEEEEET!! Såååå bra! :)

2014-02-06 @ 12:58:57
Postat av: L

Asbra!

2014-02-06 @ 13:47:29
Postat av: Camilla

Jag kan nog svara på den andra frågan, jag ansåg att den var jätte söt liten scen, men det kändes så romeo och Julia med det som Justin sa...haha bra ändå!

2014-02-06 @ 15:15:56
Postat av: Melinda

Ja var på hans konsert My World den 23 April 2013. Helt fantastiskt förutom att min kompis ja va me var matförgiftad..... Men själva konserten var perfekt!!!!! Finns inga ord XD 😂😂😂👍❤

2014-02-06 @ 16:03:49
Postat av: Emelie

sjukt bra! :)

2014-02-06 @ 16:33:51
URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
Postat av: A Koala Dance Bot

Åååå, du skriver så bra.
1. Ämh, jag tycker alltid att de delarna i novellerna är akward, jag satt och vred mig obekvämt när vi läste kroppen i biologi så ja.

2. Jag älskar de delarna, de är så söta, snälla jag vill ha mer sånt.
Och sen ville jag bara säga att jag tycker att det är helt ok att du nån gång ibland inte uppdaterar på två veckor då du alltid håller oss uppdaterade och säger till innan

2014-02-06 @ 21:09:32
Postat av: Arii

AS GRYM! 👌😲

1:jätte bra skrivet faktisk

2: gölligt


3:nej och nej😔

2014-02-07 @ 12:35:35
Postat av: anonym

åhh så bra
jag tycker det var helt amazing omg det skriver påbra och sex scenen var också så bra jag älskade den och jag tror det är viktigt i en novelle så ja
sen det var så gullit hon är så söt när hon säger så!!
3. nej det har jag inte

2014-02-08 @ 08:08:53
Postat av: Anonym

Sjukt bra kan inte adria berätta nån gång till som pappa

2014-02-08 @ 10:42:54
Postat av: Hedvig

Asså såå grym juee😵❤️

2014-02-08 @ 13:44:03
Postat av: Felicia

Älskar bloggen!
Är ju så sjuuuuuukt bra!
Alla inlägg är skitbra!
Hoppas det kommer ut en nytt inlägg snart för att jag älskar bloggen och vill veta vad som kommer att hända längre fram! <3 <3

2014-02-08 @ 14:04:35
Postat av: jbiebznovell

Hej! Vill du göra med länkbyte med mig? Försöker få tillbaka massa läsare nu när jag har startat med en ny novell nämligen :) Har cirka 50 unika läsare om dagen så hör av dig om du är intresserad! :)

2014-02-09 @ 21:01:09
URL: http://jbiebznovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Helt amazing!
Det jag saknar är att de ska "mysa" mer. Typ kyssa halsen och små stön, om du fattar. Detta är den bästa novellen jag har läst!

2014-02-10 @ 13:24:10
Postat av: Anonym

Jättebra

2014-02-11 @ 20:21:09
URL: http://justindrewbieberstoorys.blogg.se
Postat av: Felicia

När kommer nästa kapitel?
Längtar nämligen as mycket, hoppas det kommer snart iallafall!

2014-02-13 @ 17:39:39
Postat av: jbiebznovell

Länkbyte? :)

2014-02-18 @ 17:54:48
URL: http://jbiebznovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Nästa?

2014-02-23 @ 00:03:33
Postat av: Anonym

Nääästa?

2014-02-25 @ 20:34:08
Postat av: Emelie

Varför skriver du inte? Vill ha update NUUUUUUU! Du är är så sjukt duktig, så varför vänta?

2014-02-25 @ 21:41:46
Postat av: Tilda♥

Hallå??
det har ju typ gått en månad!!

Svar: Ja men om du följer bloggen på instagram så skulle du veta att jag inte kan lägga upp något. Jag vet inte varför men av någon anledning så kan jag inte lägga upp något på någon utav mina bloggar.
Just Twitter

2014-03-02 @ 10:34:17
URL: http://tildajonzzo.blogg.se/
Postat av: Fanny

Saknar dig och dina kapitel så otroligt mycket, sättet du skriver på, handlingen och Adria och Justin !
Tror du att du kommer få ordning på bloggen? Allt är så bra och spännande vill verkligen veta hur det kommer att gå för dem!
Hoppas du löser allt men skulle du kunna lägga up på Instagram hur det går?
Vi håller tummarna för att allt löser sig!!!

2014-03-08 @ 22:32:51
Postat av: Fanny

Saknar dig och dina kapitel så otroligt mycket, sättet du skriver på, handlingen och Adria och Justin !
Tror du att du kommer få ordning på bloggen? Allt är så bra och spännande vill verkligen veta hur det kommer att gå för dem!
Hoppas du löser allt men skulle du kunna lägga up på Instagram hur det går?
Vi håller tummarna för att allt löser sig!!!

2014-03-08 @ 22:33:14
Postat av: jasmina

ÅHH SÅ BRA !!
1. HOPPADE ÖER DEN SCENEN
2. JA MER CORNY SCENER
3.NEJ! GRÄT ALLA 3 DAGARNAFÖR ATT JG INTEGICKHADE INGA BILJETTER HELLER :'(

2014-03-09 @ 00:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback