You are my light in this world

Okej så det kanske är på tiden som jag uppdaterar er om varför jag inte har lagt upp något kapitel. 
  Det är nämligen så att jag har bestämt mig för att sluta lägga upp här på bloggen och flytta över till wattpad istället. Jag tycker att det är mycket enklare och bekvämare både för mig som skrivare men även för er som läsar. Jag är bara så trött på att min blogg hela tiden strular och helt ärligt så börjar jag bli trött på att göra designer. Vilket jag då kommer att slippa om jag byter till wattpad. 
  Jag vet att jag kanske borde ha uppdaterat er tidigare om det här och jag är ledsen att ni får vänta så länge på nästa kapitel men jag tror att det blir bättre så här. Och nej man behöver inte ha ett konto för att läsa på wattpad. Man kan läsa utan att skaffa en inloggning.
 
  Jag hoppas att ni förstår och följer med mig över till wattpad där jag kommer att forsätta på båda mina noveller som jag håller på med. 
 
  Som sagt, jag är ledsen för den dåliga uppdateringen men jag hoppas att ni följer med mig över och att ni fortsätter läsa novellen. Har ni några frågor så fråga gärna så svarar jag. Ni kan både fråga här, min mail eller på min kik som stå i menyn.
 
  Och sist men inte minst, här är länken till Out Of Town Girl på wattpad http://www.wattpad.com/story/13712865-out-of-town-girl-justin-bieber

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det blir ju jätte bra! Älskar att läsa på wattpad! Men kommer du ha kvar bloggen?

Svar: Ja jag kommer ha kvar bloggen. Jag har inte hjärta att ta bort den. Har liksom hållit på med den i två och ett halvt år ungefär och det har blivit lite som men bebis<3
Just Twitter

2014-04-07 @ 16:29:36
Postat av: Fanny

Har en fråga till!🙈🙊 Kommer du fortfarande uppdatera om när kapitlet kommer ut och lite så på Instagram?

Svar: Ja, men jag kommer inte uppdatera förs än jag lägger upp nya kapitel :)
Just Twitter

2014-04-11 @ 22:45:45
Postat av: Anonym

Tycker det blir så krånligt, har försökt läsa ett tag nu, men jag fattar verkligen inte något. jag älskar din novellen och blogg, men jag tror inte jag kommer fortsätta läsa. det blir n¨bara så förvirrande

2014-04-27 @ 08:48:32
Postat av: Fanny

Hej igen!
Såg på wattpad att du har fått ut alla dina kapitel, och jag tänkte kommentera men det gick tyvärr inte för att jag inte har nåt wattpad "konto", eller vad man säger. Finns det nåt annat sett att kommentera utan ett "konto"? För vill gärna kunna kommenterar!!!

Svar: Hej,Jag tror tyvärr inte att det går att kommentera eller rösta utan att ha ett konto :(
Just Twitter

2014-05-03 @ 16:46:41
Postat av: Anonym

Jag kan inte se det nya kapitlet på wattpad😁Det står att du har lagt upp kapitlet men jag kan inte komma till det, och sen om jag är inne på kapitel 22 och ska bläddra till nästa kapitel (som man gör) alltså kapitel 23 så står det bara "fortsättning följer"!
Och jag vilj så gärna kunna läsa dina kapitel, vill inte sluta!! Så,om du har nån lösning så får du gärna berätta eller fixa en länk till just kapitel 23??

Svar: Det kan vara så att du inte har uppdaterat ditt bibliotek för det kan göra att du inte hittar det men här har du länken också http://www.wattpad.com/49698645-out-of-town-girl-justin-bieber-kapitel-23 :)
Just Twitter

2014-05-12 @ 16:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback