Uppdatering om nästa kapitel!!

Okej så jag har börjat på nästa kapitel och hoppas att få upp det idag, annars kommer det senast på torsdag. Jag vet att min uppdatering är absolut sämst just nu men jag har inte haft någon dator sen i torsdag. Vi skulle då lämna in våra HP datorer för att vi skulle kunna hämta ut våra MAC datorer idag. Så jag sitter just nu med min nya dator och jag är inte helt van med den än men det går. Dock har vi inte fått något skrivar program installerat än så jag kan inte skriva ordentligt.Så jag får skriva i anteckningar och sen skicka det till mina föräldrars dator för att kunna klistra in det word och lägga upp det så. Men jag hoppas så klart att det kommer upp idag och jag hoppas att ni kan vänta och förlåta mig för den usla uppdateringen.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej!
Kan inte du fixa på designen så att man ser vilket datum du lägger upp kapitlerna? :)

Svar: kan försöka fixa det ;)
Just Twitter

2013-05-08 @ 17:39:20
Postat av: Anonym

Hej ! gör du valiga designer gratis åt andra ?
jag har ingen novellblogg men jag har en "vanlig" blogg och jag skulle veeeeerkligen behöva en ny design

2013-05-09 @ 19:20:01
Postat av: Anonym

Till kommentaren över

Svar: Alltså jag har gjort designer till andra men jag har inte tid just nu. Plus så har jag en ny dator och vi får inte installera vad som helst på det. Så jag har därför inget program som jag kan göra designerna i. Jag är ledsen, hade gärna hjälpt dig om jag kunnat :)
Just Twitter

2013-05-09 @ 19:20:45
URL: http://linneawilmaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback