Memories Can Come And Go - Kapitel 13

Tidigare kapitel:

Vi har inte pratat med varandra på över tre år förs än för bara ungefär två veckor sen. Han har en flickvän som han vart tillsammans med i över ett och ett halvt år nu som han älskar och hon älskar honom också. Fast Justin hade jag faktiskt kysst mig och sagt att han älskade mig också. Han sa han ångrade det han gjort och att han aldrig känt något liknande som han kände när han var runt mig. Men det var väll fortfarande taskigt av mig som tog nytta utav hans minnesförlust som halvt låssades som att vi fortfarande var kompisar.

"Förresten du berättade aldrig hur min karriär började" sa Justin sömndrucket och jag antog att han skulle somna när som helst.
"Jag kan göra det imorgon Justin" sa jag och han nickade lite smått till svar. Vi sa inget mer efter det och jag kände hur jag gled mer och mer in i sömn.

 



 

 

Selenas perspektiv(onsdagen 19 juni 2012)

Jag gick tillsammans med Chaz och Ryan bort mot Justins rum för att kolla till hur det går för Tiffany med Justin. Egentligen hade jag gärna velat vara den som stannade kvar med honom och pratat med honom. Inte bara för att jag då skulle kunna berätta allt ifrån mitt perspektiv och kanske få bort Justins tankar och hans lilla crush på henne. Men även för att jag då kanske skulle kunna se till att han inte kommer ihåg vad som hände mellan oss senast vi pratade. Han lär ju inte direkt vilja ha kvar mig här om han kommer ihåg sanning om vårar samtal. Om han kommer ihåg vad jag sa efter att han erkänt att han kysst Tiffany.

Åh Tiffany,  jag vill bara ta henne och släng ut henne någonstans. Jag förstod inte ens vad hon gjorde här. Hon hade inte pratat med Justin på tre år och helt plötsligt är hon helt all over him. Tror hon att hon kommer kunna få tillbaka Justin från mig eller. Hell no, inte under min vakt. Justin är min och bara min. En liten hjärnskakning ska inte sätta stopp för det. För om Justin föll för mig en gång borde det inte vara så svårt att få honom att falla för mig igen. Eller hur?

"Selena hur är det med dig?" frågade Chaz och viftade med en hand framför mitt ansikte.

"Det är inget. Jag är bara lite trött, har inte fått så mycket sömn på senaste tiden" sa jag och gav honom ett påklistrat leende.

"Hur kan du vara trött? Du är den som sovit mest av oss alla"

"Jag vet inte okej. Jag har väll inte haft den sköna sömnen som jag brukar har. Jag går runt och oroar mig för Justin hela tiden"

"Haha om du menar flörta med läkare som att oroa sig för Justin så tror jag på dig" sa Chaz och gav mig ett lika falskt leende som jag gett till honom tillbaka. Jag kollade chockat på honom innan jag fortsatte efter dem i korridoren som Justins rum låg i. 

Chaz har alltid haft något emot mig, enda sedan jag och Justin började att dejta. Han har alltid misstänkt mig för att utnyttja Justin som en PR grej. Att jag bara utnyttjade honom för att bli känd. Men hans hat mot mig har blivit mindre och mindre med tiden. Kanske för att jag och Justin vart ihop länge nu och han börjar tro att jag faktiskt gillar honom. Ha vilken idiot, Chaz borde ha hållit kvar vid sin tanke. För han verkade vara den enda som såg mig för vem jag egentligen var.

"Selena ska du med in eller ska du stå kvar här ute och kolla dött på dörren?" frågade Ryan lite roat och jag vände mig med ett ryck mot honom. Hade inte riktigt märkt att vi redan kommit fram till Justins rum.

"Förlåt jag kommer. Jag fastnade bara lite i mina egna tankar" sa jag och Ryan nickade smått innan han gick in i Justins rum efter Chaz som redan gått in. Jag gick in i rummet men stannade snabbt när jag gick rakt in i Ryans ryggtavla. Han hade stannat precis innanför dörren och Chaz lika så. Jag kollade oförstående på dem som båda hade stora flin på läpparna innan jag lät min blick glida över till Justin och kände hur ilskan spreds inom mig när min blick fastnade på hans säng.

 

 

 

I hans säng låg inte bara han utan även söta rara lilla falska Tiffany också. Han låg med en arm runt hennes midja och hon log halv vilande över honom med ett ben ihop slingrat med hans. Dem båda hade ögonen stängda och verkade andas relativt lugnt så jag drog slutsatsen att dem båda låg och sov.

"Haha det var på tiden att dem två är tillbaka tillsammans igen" sa Chaz glatt och gick längre in i rummet var av Ryan följde hans exemplar. Jag stod bara och kollade irriterat på Chaz ett tag innan jag också gick in i rummet och ställde mig vid fotgaveln till Justins säng. Chaz och Ryan på varsin sida av sängen.

"Den enda anledningen till att dem är vänner igen är för att Justin har tappat minnet och inte kommer ihåg vad som hände mellan dem. Vilket hon utnyttjar till hennes fördel"

"Wow wow Selena. Tiffany skulle aldrig utnyttja Justin för något. Även fast dem inte pratat med varande så mycket på senaste tiden och inte träffats betyder det inte att dem inte bryr sig om varandra" sa Chaz och kollade upp på mig istället "Plus dem pratade med varandra dagen som han var med i kraschen och dem löste problemet. Dem är kompisar igen och det var ju faktiskt hon som han ringde när han var ledsen över något som hade hänt innan. Justin kommer inte ihåg vad det är så klart men Tiffany sa att han hade pratat med dig innan och att det var något med dig att göra som fick honom att gråta den kvällen"

"Ja vi hade ett litet bråk som blev lite hektiskt" ljög jag snabbt ihåg och gav dem ett varsitt litet leende innan jag kollade ner på Tiffany som just nu låg i Justins famn.

Tiffany hade pratat med Justin efter vårar samtal och om man tänker på vad jag har hört om deras relation så berättar dem allt för varandra. Finns det då en chans att han berättade för henne vad som sades mellan oss. Och i sådana fall är det därför hon inte verkar lita på mig och inte gillar mig. Eller har det bara med att Justin är ihop med mig och hon är avundsjuk. Ja det måste vara det. Jag menar hon skulle väll säga något till någon om hon visste hela sanningen mellan mitt och Justins bråk. Eller bråk och bråk vet jag inte om jag skulle kalla det.

Justin stönade lite i sömnen och vred lite på sig innan hans ögon fladdrade till lite. Han stönade ännu en gång och vred lite på sig innan han verkade hitta ett bra sätt att ligga på. Han verkade nu få koll på sin blick och hans ögon pendlade smått mellan mig, Ryan och Chaz.

”Hej, vad gör ni här?” frågade han och Chaz rynkade lite smått på pannan.

”Vi är här för att kolla till dig ditt pucko. Se till så att Tiffany inte har satt in en massa skit i ditt huvud och hittar på en massa falska rykten om oss” sa Ryan med ett litet leende på läpparna vilket Justin snabbat besvarade.

”Haha nej då. Vi pratade inte så mycket igår faktiskt. Hon hämtade en spegel åt mig så att jag kunde se hur jag såg ut och visade mig mina tattueringar som ännu ett bevis på att jag faktiskt är 18 år. Sen så hann vi inte så mycket längre då jag var väldigt trött och behövde sova lite”

”Ja vi kan märka det. Ni ser ut att ha haft det mysigt i alla fall” sa Chaz roat och kollade ner på Tiffany som låg i hennes famn.

”Oh sorry bro, jag glömde bort att ni två verkar ha något ihop” sa Justin ursäktande och vi alla kollade oförstående på honom innan både Chaz och Ryan bröt ut i skratt.

”Jag och Tiffany tillsammans? Vart har du fått det ifrån? Vi är bara kompisar”

”Men ni kom in hit tillsammans. Du hade din arm runt henne och era händer var ihop flätade. Plus i kände varandra inte så länge jag kan komma ihåg.”

”Justin vi är bara bra kompisar.Vi blev kompisar efter att du blev känd och åkte iväg till USA. Tiffany behövde då en kompis och efter som du var känd så kunde vi inte lite på varandra. Så vi började va med varandra då vi visste att vi inte bara blev utnyttjade för att vi var kompisar med dig.    Sen så fortsatte vi bara vara med varandra efter det och nu har vi blivit nära kompisar. Men du måste förstå att jag ser henne mer som en syster än något annat om jag ska vara ärlig”

”Men kan du då förklara för mig varför jag hörde min mamma beordra Tiffany att åka hem tillsammans med dig och mysa” sa Justin och vi kollade chockat på honom ”Jag kunde höra allt ni sa då men jag kunde inte öppna ögonen eller prata” förklarade han snabbt och vi nickade smått förstående.

”Justin jag skulle aldrig bli tillsammans med Tiffany hur mycket jag än gillade henne eller om du sa att det var okej. Man blir bara inte tillsammans med sin kompis ex eller stora crush. Du vet att jag aldrig skulle göra det emot dig. Ni har ett förflutet och det är något som ni aldrig kommer kunna komma bort från”

”Det var skönt att höra. Jag trodde nästan att jag skulle få banka in lite vett i din skalle och be dig att hålla dig borta från henne. Hon är min och ingen annans” sa Justin och drog Tiffany närmre sig. 

Jag kände hur avundsjukan spreds inom mig när jag hörde dom orden lämna Justins läppar. Även fast det inte var äkta så brukade han alltid kalla mig hans och det är alltid något en tjej vill höra från en kille. Det får en att känna sig special på många olika sätt.

”Förresten är det verkligen så smart att Tiffany ligger så där på dig nu när du precis vaknat upp från en koma och en hemsk bilolycka?” frågade jag och log smått ner mot honom. Han vände sin blick mot mig och skakade smått på huvudet.

”Jag är glad att du bryr dig Selena men”

”Det är klart att jag bryr mig om dig Justin. Du är min pojkvän och jag älskar dig” avbröt jag honom snabbt och klistrade på ett litet leende.

”Haha okej. Men det är inget problem, det gör inte ont. Plus det var jag som bad henne att lägga sig här. Alla som känner mig vet att jag sover bättre när jag har Tiffany bredvid mig. Hon har liksom blivit min skyddsängel på något sätt. Okej kanske inte då men ända sedan vi såg den där skräck filmen tillsammans så har vi båda kommit fram till att vi sover bättre tillsammans”

”Justin du är 18 år nu och det är säker 7 eller 6 år sen ni såg på den där filmen. Tycker du inte att du borde komma över filmen nu?”

”Selena det är bara ett litet problem med det om du inte kommer ihåg. Jag kommer inte ihåg dem senaste åren som ni sagt att jag glömt bort så just nu är jag 12 år igen och tills jag kommer ihåg annat så är det så här” sa han nästan irriterat och jag kollade chockat på honom.

”Om jag inte tror fel så verkar du lite avundsjuk på Selena” sa Chaz lite roat och kollade på mig.

”Jag är inte avundsjuk på henne. För att om Justin hade kommit ihåg vad som hade hänt dom senaste åren skulle han komma ihåg att han inte längre är kompis med Tiffany. Att dem bråkar och inte pratar med varandra. Det är jag som är tillsammans med han och inte hon” sa jag och dem alla tre kollade chockat på mig

”Vet ni vad. Jag är fortfarande lite hungrig så jag går bort och äter något” sa jag och plockade ihop mina saker som jag lagt på fotändan till Justins säng ”Så Justin jag kommer tillbaka senare så kan vi prata lite ensamma istället så kanske jag kan få dig att komma ihåg mig och vad som var mellan oss”  sa jag och gav dem alla ett varsitt påklistrat leende innan jag gick ut ur rummet.

 

Justins perspektiv

”Jag är inte avundsjuk på henne. För att om Justin hade kommit ihåg vad som hade hänt dom senaste åren skulle han komma ihåg att han inte längre är kompis med Tiffany. Att dem bråkar och inte pratar med varandra. Det är jag som är tillsammans med han och inte hon” Selenas meningar spelades om och om i mitt huvud. Jag kunde inte få ihop det. Vad då jag är inte kompis med Tiffany längre? Hon är min bästa kompis och inget kan komma i mellan oss. Det har vi ju redan bevisat. Jag menar vad har kunnat hänt som fick en sådan dålig effekt att vi faktiskt tappade kontakten och slutade prata med varandra. Vi har vart kompisar enda sedan vi föddes och jag kan inte tänka mig ett liv utan Tiffany.

”Justin hur är det?” frågade Ryan och kollade lite oroligt på mig ”Har du ont någonstans, behöver du någon tablett?”

”Nej jag mår bra Ryan men jag kan bara inte få in vad Selena just sa. Jag menar jag och Tiffany tappade väll inte kontakten helt plötsligt? Snälla säg att hon bara skämtade”

”Jag är leden Justin men hon pratar sanning. Ni bråkade om något och ni tappade kontakten när vi var 15 år så ni har inte vart kompisar på 3 år” sa Chaz och jag kollade förvirrat på honom.

”Nej du skämtar. Jag menar varför skulle hon vara här då om vi inte längre är kompisar?”

”För att ni enligt henne pratade ut allt och löste problemet när ni väll faktiskt pratade med varandra. Det var dagen som du krockade. Hon sa att ni först bråkade och sen så lyckades ni lösa det eller något åt det hållet”

”Okej men vad var det vi bråkade om? Det måste ha vart något ganska allvarligt om det fick oss att bryta kontakten” 

”Vi vet inte Justin. Ni berättade aldrig för oss. Eller hon berättade aldrig för någon. Du visste inte vad du hade gjort för att såra henne heller. Antingen det eller så ville du inte bara komma ihåg det” sa Chaz och jag skakade smått på huvudet. Det kunde inte stämma. Jag skulle aldrig göra något för att skada Tiffany. Aldrig.

”Men sa hon aldrig något till er efter att vi löste det?”

”Jag är ledsen mannen. Men du får nog prata med henne själv om det”

”Jag tror att hon pratade om det igår som snabbast men när jag frågade henne att förklara det sa hon bara att hon inte ville prata om det och ta det senare istället”

”Det kanske fortfarande bara är lite känsligt ämne för henne fortfarande. Ni hade precis rätt ut allt så hon kanske inte känner för ännu ett känslomässigt samtal med dig efter allt som precis har hänt” sa Ryan och jag nickade instämmande.

Vi satt där tysta ett tag men tystnaden bröts inom kort av Tiffany som stönade smått. Jag kollade snabbt ner på henne och hon blinkade snabbt några gånger innan hon öppnade ögonen helt. Hon kollade lite frågades runt omkring sig innan hon verkade uppfatta vart hon var någonstans och tillslut så hamnade hennes blick på mig. Hon log smått mot mig innan en lätt knackning hördes på dörren vilket fick oss alla att vrida huvudena ditåt. Mamma kom tillsammans med en kille jag aldrig sätt förut in i rummet och jag kollade lite frågandes på honom. Dem båda log stort mot varandra och han gick med en arm runt hennes axlar. Kunde mamma ha skaffat en kille under dom åren som jag glömt bort. Jag mena pappa har ju en ny tjej så varför skulle inte mamma kunna ha det.

”Hej Justin hur mår du?” frågade mamma när hon kom upp bredvid sängen och kollade lite misstroget på mig och Tiffany som fortfarande låg tätt tillsammans innan hon möte min blick.

”Det är bra med mig. Medicinen verkar hjälpa bra i alla fall då jag inte har så ont. Men nu till den viktigare frågan. Vem är din nya pojkvän?” frågade jag och alla skrattade lite roat åt mig.

”Justin, Ryan är absolut inte min pojkvän. För det första så är han alldeles för barnslig och ung för mig. Sen så är han alldeles för lik dig. Han är faktiskt en av dina bästa kompisar i ditt crew”

”Mitt crew?”

”Ja ditt crew. Som jobbar och hjälper dig med din karriär och allt som kommer med den. Jag till exempel är din swagger coach och kompis. Sen så har du Alfredo som är din kompis/kamera man, Kenny som också är din kompis med även bodyguard. Sen så har vi” började killen som tydligen hette Ryan men Tiffany avbröt honom snabbt.

”Ryan du kanske ska ta det lite lugnt med alla namnen. Han kommer inte ens ihåg något under dom senaste fem åren så jag tror inte att han kommer att börja komma ihåg allt genom att du bara rabblar upp en massa olika namn till personer han känner. Jag menar han kommer inte ens ihåg att han är kompis med Usher. Så ditt rabblande kommer nog bara göra honom ännu mer förvirrad”

”Haha du har nog rätt. Det är en hel del namn att lära sig”

”Okej men mamma om han inte är din pojkvän. Finns det då en annan?”

”Nej gubben det finns det inte. Jag har inte börjat träffa någon annan efter din pappa” sa hon och jag nickade smått på huvudet. Det skulle nog ta en hel del tid innan jag kunde ta in allt. För av det som jag har hört under de två dagarna jag nu vart vaken så har det hänt väldigt mycket i mitt liv sen jag var tolv.

 

Selenas perspektiv (fredagen 21 juni 2012)

"Hur kan du inte komma ihåg. Du hyrde hela stempel ceneter åt oss så att vi skulle kunna se på Tatanic tillsammans utan att behöva blir störda av alla dina fans" sa jag och Justin skrattade roat igen. Jag hade nu äntligen fått lite ensam tid med honom och jag har försökt allt för att få honom att minnas mig. Men inget. Det spelar ingen roll vad jag säger eller visar för honom. Jag har visat bilder, berättat om alla våra resor och allt annat som är värt att komma ihåg från våran relation. Men som sagt, ingenting. Det här var hopplöst, han kommer inte minnas något. Försäg så har det ju bara gått två dagar sen han vaknade så det har ju inte gått så länge men det är frustrerande. Han borde ju börja komma ihåg något. Det behöver inte bara något stort. Bara något litet. Som en av hans låtar, en person från hans crew eller något. Läkarna sa att det är vanligt, att det kunde ta ett litet tag innan minnet kommer tillbaka men jag blev bara frustrerad. Jag ville bara att han skulle komma tillbaka till oss. Fast skippa de dåliga minerna som vi haft under alla våra bråk. Speciellt det senaste.

"Och igen med mina fans hit och dit. Jag är inte känd Selena, jag är inte du"

"Nej det är du inte, du är större än mig. Du har tusentals fans som avgudar dig och skulle göra allt för dig. Dem älskar dig, precis som jag gör" sa jag frustrerat men föll fortfarande ett litet leende på läpparna. Jag var ju glad att Justin hade vaknat men jag var ju lite mindre glad över att han inte kommer ihåg mig. Att han bara tror att allt det här typ är en dröm eller något.

Jag skulle precis börja prata igen men blev avbruten när dörren intill rummet öppnades och två höga skratt fyllde rummet. Jag vände irriterat blicken mot dörren och kollade irriterat på Chaz och den där Tiffany som precis kommit in i rummet. Jag hatade henne, hon var alltid i vägen då Justin trodde att han var 12 år igen och hade än en gång sin lilla krush  på henne. Vilket hon mer än gärna verkade ta nytta av. Hon gullar runt med honom, sitter och skrattar åt hans skämt som inte ens är roliga. Det är ingen som skrattar åt dem utan hon. Falska bitch. 

"Åh förlåt, vi visste inte att du skulle vara här Selena. Pattie sa att det inte var någon som skulle vara här uppe hos Justin nu och undrade om vi kunde hålla honom sällskap. Vi kan gå och komma tillbaka senare om du vill ha lite egen tid med Justin" sa Tiffany och log smått mot mig. Åh cut the bull shit bitch, vi båda vet att du är ute efter min man så kom inte och försök vara trevlig mot mig.

"Nej snälla stanna" sa Justin innan jag hann säga något och jag suckade smått för mig själv.

"Det är lugnt, jag behöver ändå ringa ett samtal så ni kan komma in. Jag kommer tillbaka senare Justin" sa jag och log smått mot honom. Han log lite halvhjärtat upp mot mig innan han vände sig glatt mot Tiffany.

"Hej beautiful" sa han och sträckte ut armarna mot henne. Hon fnittrade lite smått och jag såg hur en rodnad spreds på hennes kinder.

"Hello sexy" sa hon och gick fram till honom för att ge honom en kram som Justin snabbt besvarade. 

"Hur mår du?" frågade Tiffany och släppte sitt grep om Justins nacke. Hon tog ett steg tillbaka och tänkte precis sätta sig ner i stolen bredvid sängen när Justin drog tag i hennes arm vilket fick henne att ramla ner i sängen bredvid honom.

"Det är okej. min kropp gör rätt ont. Men det blev lite bättre nu när du är här" sa Justin och la en arm runt hennes axlar samtidigt som han placerade en kyss på hennes kind. Hon skrattade smått och hoppade närmre honom innan hon lutade sitt huvud mot hans bröst.

"Tiffany du kanske inte borde ligga så nära honom och lägga så mycket vikt på honom medan han fortfarande är skadad och inte helt läkt än" sa jag och dem alla vände sig mot mig.

"Haha det är ingen fara Selena. Vi har legat så här tidigare när läkaren är inne och dem sa att det inte är någon fara så länge jag inte får ont utav det. Vilket jag inte får så det är inget problem" sa Justin och log smått mot mig innan han vände sig mot Chaz som stod framför dem vid fotänden av sängen. Oh jag vet att ni legat så här och du vet att jag vet det också.

Dem började glatt att prata med varandra om något som hänt med någon kompis som dem alla kände och jag gav dem en sista blick innan greppade tag om min väska och gick ut. Irriterat mumlade jag tyst för mig själv och kramade om min mobil hårt i handen. Jag ville inget mer än att gå in i den där rummet igen och smälla till Tiffany. Hon hade förstört mitt liv. Hon har utnyttjat Justins minnesförlust emot honom och låssas som att ingen ting har hänt i mellan dem. Jag vet att dem bråkade om något men jag vet inte vad. Han ville aldrig prata om det. Men det måste ha varit något som hon gjort och ville att han skulle förlåta efter som hon är här nu. För eftersom Justin inte kommer ihåg något kommer han inte ihåg vad det är hon har gjort mot honom. Jag låste upp min mobil och slog snabbt in min mammas numer. Tre signaler gick innan hon svarade och hennes röst fyllde linjen.

"Hej Selena. Hur går det där borta?"

"Inget bra mamma. Hon tjejen Tiffany har sina klor djupare i honom än jag trodde. Hans minnesförlust har sabbat helt och hållet. Men jag är redo för intervjun nu om du kan fixa det till imorgon"

"Ja då det kommer nog inte bli något problem. Men jag ringer dig om det händer något och om detaljer"

"Okej. Tack mamma, älskar dig"

"Älskar dig också gumman. Men se till att du fixar det här nu, vi behöver det här. Du behöver det här"

"Jag vet mamma. Vi hörs senare" sa jag och avslutade samtalet. Jag älskade mamma, det gjord jag verkligen. Hon förstod mig när det kom till det här. Eller först hade hon blivit jätte sur och besviken när jag berättade vad jag egentligen gjorde med Justin men tillslut så insåg hon att det var vad som var bäst för mig. Så hon gick med på det och nu hjälper hon mig även med det.

 



 

GdnsaHFVDDSdhj!!!!! Vi vann hockey VM. Vi fucking vann!!!!! Okej jag ber om ursäkt för att jag svär men jag är bara så himla glad. Har suttit fastklistrad framför tv de senaste dagarna för att kunna kolla på hockeyn och hejat på oss då ni måste förstå min glädje. Det är även därför jag inte har uppdaterat förs än nu. Jag har vart fast klistrad framför tv plus har haft en massa läxor att göra. 

 

Okej i alla fall så det här blev mega långt 4037 ord så jag hoppas att ni gillar det. Är inte helt nöjd med det här och hade nog gärna velat ändra en del i det men ni förtjänar verkligen ett kapitlet så jag hoppas att ni inte blir allt för besvikna på det här kapitlet.

 

Men vad tror ni att det är Selena pratar om? Hon verkar lite skum eller vad tycker ni? Kommentera mycket nu på det här kapitlet och skriv vad ni tycker. Både om det här kapitet men även också hela novellen. Är kul att veta vad ni tycker och jag blir verkligen jätte glad jag ser hur många det är som kommneterar så snälla fortsätt med det. Det betyder jätte mycket 

 

Kommentarer
Postat av: Vicki

Så jävla bra du e så sjukt duktig

2013-05-20 @ 07:05:31
Postat av: Liv

DUN DUN DUNNNNNN, vad ska hon göra ?:O
Awesome kapitel!!

2013-05-20 @ 15:45:35
Postat av: Anonym

Aså jag fattar fortfarande inte vad justin har gjort mot tifany? Är de bara de att han blev känd? Jag tror att selena utnyttjar justin bara för att bli kändare; ) btw sjukt bra novell e den iallafall♥♥

2013-05-20 @ 15:46:43
Postat av: biebersfru

skitbra meeeeeeeeeeer OMFB

2013-05-20 @ 16:01:15
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Emelie

Jätte bra! :)

2013-05-20 @ 16:33:07
Postat av: Ellen

Jättebra kapitel :D
Kram <3

2013-05-20 @ 16:35:19
URL: http://aboutonedirectionn.devote.se
Postat av: Fanny

Jätte bra! Men jag tycker han borde få tillbaka minnet snart!

2013-05-20 @ 16:47:04
Postat av: Fanny

Gud så bra :) lika bra som alla andra kapitlar. Meeeeeer :D

2013-05-20 @ 20:26:10
Postat av: Ella

Åhh snälla ett till kapitel så snabbt som möjligt du e så jävla duktig

2013-05-20 @ 21:33:36
Postat av: Tilda♥

Meer!!

2013-05-21 @ 16:24:42
Postat av: Anonym

Men åh, it's so obvious!
Selena har bara utnyttjat Justin hela tiden för att själv komma längre, och vill kunna fortsätta med det! ;)

2013-05-21 @ 17:20:51
Postat av: Anonym

Hej , ni kan gärna kolla in min blogg http://stronglove.devote.se/

2013-05-21 @ 22:03:18
Postat av: Emily

Kolla gärna in min blogg , http://stronglove.devote.se/

Svar: Har kollat på det och läst lite snabbt igenom den. Den verkar jätte bra och om jag får lite mer tid kanske jag kan börja läsa den ordentligt ;D
Just Twitter

2013-05-21 @ 22:07:03
URL: http://stronglove.devote.se/
Postat av: Lovisa

Riktigt bra kapitel! Denna novellen är det bästa jag läst, fortsätt så! Längtar till nästa kapitel hoppas det kommer snart :) Riktigt roligt att läsa om Justin & Selena ;)

2013-05-23 @ 22:03:19
Postat av: Vicky

När kommer nästa kapitel känns som om jag väntar i evigheter

2013-05-24 @ 20:36:55
Postat av: Annie Bieber

Jag älskar novellen helt och hållet!! Den är bara bäst!! Jag hoppas att det kommer ett, kapitel nuuuu!!!

2013-05-29 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback