Same times bad thing happens to good people... snälla läs!!

Okej jag är så ledsen. Det var menat att ett kapitel skulle komma upp idag men jag fastnade i att skriva på en annan novell som jag har planerat att lägga upp senare. Jag har så mycket ideer till den och jag kan inte sluta tänka på den. Det är allt som snurrar runt i mitt huvud just nu. Var lite inne på att lägga upp handlingen och prologen senare ikväll eller morgon så att ni skulle kunna läsa den. Kommentera fall ni skulle vilja läsa den senare.
Vad tycker ni? Skulle ni vilja läsa den iden som jag har?
 
I alla fall så tror jag tyvärr inte att kapitlet kommer upp idag utan får försöka få upp det någon gång i morgon.

Kommentarer
Postat av: Katte bieber❤❤😃😃😍😍👍👍

Jaa det skulle vara jätte kul med en ny men gör lite mer på denna snälla !??❤😊😘❤😍

2013-03-29 @ 23:44:43
Postat av: Tessan

Lägg upp den

2013-03-30 @ 13:19:49
Postat av: Anonym

skulle var jätte roligt att läsa den nya men snälla fortsätt med den andra!! den är jätte bra och behövs det så kan du ju hoppa lite i tiden! Men kan du inte låta selena var med lite också så man får veta hur det går med josh <3

2013-03-30 @ 13:26:51
Postat av: Katte bieber❤❤😃😃😍😍👍👍

Kan du lägga ut den snart snälla !??😊❤

2013-03-30 @ 19:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback