Överraskning!!!!!

Okej så överraskningen var att den skulle komma en ny design. Kanske inte jätte roligt men jag blev rätt trött på den andra. Tycker även att det är kul att sitta och fixa med lite olika bilder så det var så det började. Det var egentligen inte planerat men jaja. Jag hoppas att ni gillar den nya designen och om ni inte ser den så uppdatera sidan eller kolla på bilden.

Kommentera gärna vad ni tycker också, skulle betyda jätte mycket och det är kul att veta vad ni tycker.

Sen även om ni inte har läst kapitlet än så ligger det här under👇👇👇👇👇

 

Sen även om ni inte har läst kapitlet än så ligger det här under👇👇👇👇👇


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin design. :)
Var gör du dina headers?

Svar: Jag gör alla mina designer i Gimp :)
Just Twitter

2013-07-08 @ 22:51:32
Postat av: Josefin

Jättefin design :), men tycker att det är för stark bakgrunds färg :I

2013-07-09 @ 17:08:17
Postat av: Anonym

Jätte fin!!!! Kul att du bytte, inte för att den andra var ful men kul med variation! ;) Älskar bakrundsfärgen!!! Helt otroligt att du kan skriva så bra OCH fixa så bra design!!!! <3

2013-07-09 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback