This was never planed - kapitel 32

 

 

”Någon är otålig” sa Justin lite roat och jag suckade inom bords.

”Jag har inte träffat dig på nästan en månad, jag har all rätt att vara otålig” sa jag och Justin skrattade svagt,

”Jag älskar dig Melinda, så mycket” sa han nu med läpparna snuddandes vid mina när han pratade och det kändes som att jag hade fjärilar i magen efter att dom tre orden nu lämnat Justins läppar.

”Jag älskar dig också”

Han pressade sina läppar först mjukt mot mina, men det höll inte särskilt läng innan han snabbt fördjupade den genom att trycka in sin tunga i min mun för att inom kort mötas av min.

 



 

”Justin snälla jag försöker göra min läxa” bad hon än en gång när jag börja placera kyssar längst hennes nacke och dragit med händerna längst hennes sidor vilket fått hennes tröja att åka upp en liten bit.

”Jag vet och jag lovar dig att jag kan vissa dig hundra gånger bättre om hur kroppen reagerar på närkontakt och sånt än den där boken som bara är en massa ord” viskade jag mot hennes nacke som inom kort knottrade sig på grund av mina andetag som föll mot den.

”Jaså det säger du?” fick Melinda fram en aning skakigt och ett litet leende spreds på mina läppar.

”Mm jag kan vissa dig saker som hur din hud knottrar sig under mina händer om jag drar dom så här längs dina sidor” viskade jag lågt fram samtidigt som jag drog upp henne tröja en aning för att sen kunna dra med fingrarna över hennes nu nakna hud.

”Sen hur dina andetag blir tyngre och djupare om jag börjar placera kyssar över din käke och nacke så här” mumlade jag fram mot hennes nacke innan jag började placera öppna kyssar längs hennes hals och var noga med att ge hennes svaga punkt lite extra tid. Vilket verkade vara uppskattat då ett lågt stön lämnade hennes läppar.

”Vill du att jag ska fortsätta eller ska du fortsätta att läsa din lilla bok?”

”Nej” svarade hon med en skakig röst och jag kvävde ett litet skratt som ville lämna mina läppar.

”Nej du vill inte att jag ska fortsätta eller nej du vill inte fortsätta läsa din bok?”

”Det beror på om du har något mer att lära ut” mumlade hon fram och det såg nästan ut som att hon försökte dölja ett litet leende.

”Oh jag har mycket mer saker kvar som jag kan lära dig”

”Som vaddå?”

”För att jag ska kunna vissa dig något mer måste du tyvärr lägga ifrån dig dina älskade skolböcker”

”Och varför det om jag får fråga?”

”För att om du inte gör det själv nu försiktigt kommer jag att göra det åt dig genom att slänga dom på golvet och jag tror att du vet att jag inte bryr mig om dom blir skadade eller inte” sa jag och ett litet skratt lämnade hennes perfekta läppar innan hon snabbt la bort böckerna på nattygsbordet istället för i knät där dom legat innan.

”Och nu?” frågade hon när hon återigen satt sig till rätta mellan mina ben.

”Är det dags för dig att vända dig om”

”Hon tvekade en aning innan hon ställde sig upp gör att sen sätta sig gränslande över mina lår med ansiktet bara någon centimeter ifrån mitt.

Jag la återigen tillbaka mina händer på hennes höfter där jag drog med tummarna över hennes hud. Hon kollade mig djupt i ögonen och utan att någon gång bryta våran ögonkontakt började hon dra med händerna över mitt bröst och upp mot min nacke där henens händer flätades in i mitt hår.

”Du vet väll att jag inte kan lämna in min läxa så här va? Skulle bli lite konstigt om jag började kyssa och smeka min lärare. Tror du inte?”

”Jo kanske lite. Men när sa jag någonsin att det var för din läxa som jag började det här?”

”Det sa du inte men jag tänkte att du kanske tänkte det för att du bryr dig om mig och vet hur mycket skolan betyder för mig”

”Vad kan jag säga, jag är självisk när det kommer till dig. Jag kan inte hålla mig borta från dig vare sig jag än ville det” sa jag och en rodnad spreds snabbt på hennes kinder. Jag hoppade över instinkten att skratta åt henne och lutade mig istället framåt för att pressa mina läppar mot hennes i en passionerad kyss som hon snabbt besvarade.

 

 

 

 

Jag vet inte vad som hände men helt plötsligt låg jag på rygg ner pressad i sängen med hjälp av Justins vikt då han låg över mig med mina ben på varsin sida om honom.

Jag lät mina händer glida ner till hans höfter där jag greppade tag om hans tröja för att sen börja dra av honom den men han möte mig halvvägs och satte sig upp medans han lite smidigt drog av sig tröjan och kastade den någonstans i rummet.

Min blick föll snabbt ner mot hans mage och jag antar att han har tränat en del sen jag senast såg honom då hans mage nu var om möjligt snyggare. Jag såg hur ett leende spreds på Justins läppar och han skulle precis komma med en kommentar som vad jag antog skulle vara rolig när jag pillade in mina pekfingrar i hällorna på Justins jeans och drog ner honom över mig igen. Jag pressade mina läppar mot hans och lät mina händer glida ner till Justins mage som snabbt knottrade sig under mina fingrar.

Justins började knäppa upp knapparna på min skjorta och snart gjorde den Justins tröja sällskap på golvet. Justin hukade sig ner över mig igen men den här gången pressade han istället sina läppar mot min hals där han började placera öppna mun kyssar och sen ner mellan mina bröst och ner mot naven innan han började vandra uppåt igen.

När han kom upp till min svaga punkt sög han in lite av min hud i munnen vilket förmodligen skulle lämna ett ganska tydligt sugmärke. Efter ett tag kunde jag inte vänta längre på att känna Justins läppar hårt pressade mot mina så jag lindade mina ben runt hans midja och lyckades lite smidigt vända på oss så att det nu var jag som låg över honom. Jag pressade mina läppar intensivt mot hans och kände hur Justins händer började knäppa upp knappen och dra ner dragkedjan på mina shorts  för att sen snabbt dra av mig dom. Jag lät mina händer glida ner till kanten av Justins byxor och knäppte snabbt upp dom innan Justin lite smidigt sparkade av dom.

Justins händer började inom kort hitta sin väg upp mot spännet till min bh men verkade dock ha lite problem att få upp den. Jag satte mig upp och möte Justins intensiva blick som var fylld med inget annat än lust. Jag knäppte upp bandet och slängde iväg bh någon stans i rummet innan jag kollade ner på Justins igen som nu hade blicken fäst på min överkropp någon sekund innan hans blick möte min.

”Så vacker, så jävla vacker” mumlade han fram medans hans händer smekte mina sidor och fick en liten rodnad att spridas på mina kinder. Jag skulle precis vrida bort blicken från Justins när han satte sig upp och greppade tag om mitt ansikte med båda sina händer så att jag inte kunde vrida undan huvudet.

”Sluta gömma dig för mig hela tiden. Jag älskar dig och den effekten jag har på dig. Så snälla göm dig inte för mig, du är den vackraste tjejen jag någonsin sett” hans söta ord hjälpte inte alls rodnaden att lägga sig på mina kinder men jag sket i det och möte istället Justins ögon som kollade intensivt in i mina. Jag pressade mina läppar mot hans och lutade mig lite diskret framåt men Justin verkade förstå vad jag menade då han snabbt la sig ner och med en arm runt min midja drog ner mig över honom.

Inom kort låg resten av våra kläder på golvet tillsammans med dom resten och Justin låg återigen över mig med hans händer som utforskade var enda millimeter av min kropp. Justin särade med hjälp av sina händer på mina lår och placerade sig framför mig och kollade mig djupt i ögonen som att han kollade en sista gång att jag verkligen ville det här. Jag nickade lite svagt till svar och han trängde lite sakta in i mig. Han gjorde en rörelse bak innan han återigen trängde in i mig. Han gjorde det några gånger till innan han ökade farten en aning. Han flätade ihop sina fingrar med mina och pressade ner dom i sängen ovanför mitt huvud. Han lutade sin panna mot min och kollade mig djupt i ögonen med hans läppar snuddande mot mina när han pratade.

 

 

”Jag älskar dig Melinda”

”Jag älskar dig också” mumlade jag tillbaka och pressade mina läppar mot hans i en intensiv kyss som sa mer än tusen ord.

Jag slöt snabbt ögonen och lutade huvudet bak mot kudden. Jag la mina ben runt hans midja så att jag kunde fördjupa hans rörelse ytligare.

”Snabbare Justin” bad jag och begravde snabbt naglarna i hans hand när han gjorde som jag bad om.

Justin lutade sig ner över mig och började kyssa mig över halsen samtidigt som han fortsatte att tränga in i mig. Justin sög sig återigen fast vid min svaga punkt och jag kände hur min rygg gick upp i en brygga vilket fick mitt bröst att pressas upp hårt mot Justins.

”Justin” kved jag fram när jag kände att jag var nära och Justin pressade sina läppar intensivt mot mina innan han lutade sin panna mot min.

”Jag vet babe, lite till bara” andades han fram med en låg och sexig röst som fick håret i nacken att resa sig. Efter några till stöttar från Justin kände jag hur det drog ihop sig inuti mig och tillsammans med Justin kom jag.

 

 

Jag låg med ryggen mot Justin och försökte fokusera mig på läxan som låg framför mig men lyckades inte särskilt bra när jag hade Justin bakom mig. Han drog med fjäderlätta fingrar längst mitt högra ben och upp mot min sida men jag stoppade honom snabbt genom att fläta ihop mina fingrar med hans.

 

 

”Justin jag försöker faktiskt skriva min läxa här och du hjälper inte till direkt”

”Vaddå inte hjälpa till, jag hade just en lång föreläsning för dig om vad som händer med kroppen under samlag” sa han med ett stort leende som tog form på hans läppar.

”Justin jag är seriös, den ska in imorgon och jag har inte hunnit klar med den. Det är ju inte direkt så att jag kan visa honom vad jag vet genom att ha sex med honom”

”Jag vet, jag är ledsen babe” mumlade han fram mot min axel innan han kysste den lite mjukt.

”Fortsätt med din läxa du, jag går och tar en dusch så länge” jag nickade lite lätt till svar innan jag fortsatte med min läxa men misslyckades totalt då min blick föll mot Justin hela tiden som nu hade en filt hängandes runt hans höfter. Han började gå bort mot badrummet men vände sig snabbt mot mig när han nådde dörr öppningen.

”Så länge du inte vill göra mig sällskap så klart” sa Justin förföriskt med ett typiskt sånt där Justin flin som fick vem som helst på fall.

”Omg Justin du kan inte göra så här mot mig. Du vet att jag måste göra min läxa” klagade jag och kastade iväg en kudde åt hans håll som till min lycka träffade honom i ansiktet.

”Jag gav dig bara ett alternativ babe, jag tvingar dig inte till något”

”Jag vet men du gör det svårt för mig att koncentrera mig på mina läxar med allt ditt smekande och kyssande”

”Haha ta det lugnt”

”Jaja, gå in och ta din dusch nu så att jag kan göra klart min läxa. Du kan gärna ta god tid på dig i duschen också”

”Så att du kan joina mig sen efter eller”

”Nej så att jag hinner göra klart min läxa innan du blir klar och kommer med allt ditt kladdande” sa jag och kastade ännu en kudde åt hans håll som han denna gång lätt fångade i luften och kastade tillbaka till mig i sängen.

”Jag älskar dig också babe” skrattade han fram innan han stängde dörren efter sig till badrummet och lämnade mig äntligen själv med mina läxor.

 



 

 


Kommentarer
Postat av: Ewweh

GASH love it!! :D <3 sjukt bra!

2013-01-04 @ 04:21:49
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Postat av: Emelie

Omg, jätte bra! <3

2013-01-04 @ 14:27:48
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Fanny

Meeeeeeeer :D

2013-01-04 @ 18:43:05
Postat av: Liv

det i början att hon gjorde biologi läxa var nästan som om du kopiera från BieberTimes gamla novell. Elr var det inte menigen?

2013-01-04 @ 21:27:25
Postat av: issa

omg så jävla bra kapitel <3. meeeer mer

2013-01-04 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback