Nothing Like Us - Justin Bieber

Omg måste bara säga att jag lyssnade på hans nya låtar i veckan och jag bokstavligt talat dog. Alltså när jag lyssnade på Nothing like us grät jag nästan. Man kunde höra smärtan i hans röst. När man hör den här sången förstår man verkligen hur mycket han älskade henne.

I alla fall så är jag ledsen att behöva säga att det inte kommer upp något idag utan det får istället bli imorgon. Jag vet att jag lovade ett kapitel idag men mina föräldrar kom och hämtade mig idag hos min kompis för att vi skulle iväg till en sak. Sen när vi kom hem drog pappa med mig ut för att övningsköra i en och en halv timme så när jag väll kom hem var jag trött och åt lite innan jag nästan somnade i soffan. Har börjat skriva och har halva klart. Vet vad som ska hända, har allting i huvudet. Behöver bara få ner det i ord. Hoppas att ni inte blir sura men jag lovar att kapitlet kommer upp imorgon antingen innan eller efter min träning.

Kommentarer
Postat av: jasmina

DU HAR ETT LIV SÅ KLART VI KAN VÄNTA PÅ EN FANTASIKSKT KAPITEL HAHA SOV GOTT <33

2013-01-28 @ 00:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback