I knew you were trouble!!

Sitter och skriver på kapitel 35 just nu men tror inte att jag hinner få upp det idag. Men imorgon har vi omprovsdag och eftersom jag inte har något att ta igen har jag en ledig dag vilket betyder en massa skrivande. Så ska försöka att få upp två kapitel imorgon.
Vill bara säga nu också att jag är jätte glad att så många har kommenterat på vilken novell ni vill läsa det betyder jätte mycket och om ni inte redan gjort det så snälla gör det. Skulle betyda jätte mycket att veta vad ni tycker.
I alla fall så kommer minst ett kapitel imorgon och är lite inne på att göra ett kapitel med Justins perspektiv. Vad tycker ni?!?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv; Då kör vi båda då :) säg till när du har gjort så gör jag med :)

2013-01-15 @ 18:28:34
URL: http://reachabledreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback