Läs och kommentera, VIKTIGT!!!

okej grejen är så här att jag tycker att den här novellen börjar kännas väldigt seg, långtråkig och att jag inte kommer någonstans i noveller. Det känns bara som att jag sitter och skriver en massa skit och att jag får tvinga mig till att skriva varje kapitel för att sen när man kommer in se att man bara fått 3 kommentarer på det senaste kapitlet när jag ser att det är många fler som läser. 
Och då undrar jag fall det har med att novellen är seg eller börjar bli tråkig? Vill ni att jag ska fortsätta på den här novellen ens eller ska jag börja på någon annan och fortsätta skriva på den här efter nästa? Ta en liten paus i den här novellen alltså.
 
Kommentera gärna vad ni tycker, viktigt för mig att veta vad ni tycker.
 

Kommentarer
Postat av: Linn

NEJ! hoppa lite i tiden då, låt barnet komma tidigare. =D ha med lite drama från hennes vänners reaktioner.

2013-02-17 @ 13:31:51
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: Ebba

Jag tycker som Linn. Det kan väl hända något i skolan oxå eller Selena kommer med i novellen eller något

2013-02-17 @ 13:32:59
Postat av: Alexandra

Jag tycker att du ska pausa den här novellen och börja på en annan

2013-02-17 @ 13:34:33
Postat av: Emelie

Tycker du ska skriva klart denna!
Den e sjukt bra! <3

2013-02-17 @ 13:35:49
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Vilma

tycker du ska skriva klart den:D

2013-02-17 @ 15:19:06
Postat av: Bella

Jag tycker att du ska skriva klart denna som du håller på med! Men kan iye selena komma med lite i bilden? Hon kanju typ vara gudmor eller något sånt? :)

2013-02-17 @ 15:34:51
Postat av: jen..<3

Hoppa i tiden. Skriv klart den hära och den är inte tråkih

2013-02-17 @ 16:41:43
Postat av: jen..<3

Hoppa i tiden. Skriv klart den hära och den är inte tråkih

2013-02-17 @ 16:41:58
Postat av: jen..<3

Hoppa i tiden. Skriv klart den hära och den är inte tråkih

2013-02-17 @ 16:42:09
Postat av: Anonym

Fortsätt med den här :-)

2013-02-17 @ 18:14:54
Postat av: ellen

gör som du tkr! :D du är sjukt duktig på att skriva så det spelar ingen roll för mig om du väljer att försätta att skriva på "This Was Never Planed" elr om du börjar på en ny :) <3
välj själv, du är som sagt så bra så för mig spelar det som sagt ingen roll <3

2013-02-17 @ 19:16:33
URL: http://www.ellen.webboken.se
Postat av: Annika

SNÄLLA fortsätt med den här novellen!!
Vill verkligen veta vad som händer med barnet, vad som händer när barnet blivit stor och allt!
Du kan ju hoppa fram lite i tiden också!!
Älskar verkligen din blogg och du är grymt duktig på att skriva!
Många kramar

2013-02-17 @ 20:02:37
URL: http://www.justannika.devote.se
Postat av: Anonym

Den här novellen är INTE tråkig! Skriv klart den hära! Hoppa i tiden, skapa lute drama, skriv om tex r barnet kommer, låt Selena vara med lite med typ hennes perspektiv och så, vad händer med Justin pch Melinda när barnet kommit? Gifter dom sig? Skriv om typ all press från fans och paparazzis! Du kanske nan ha med lute premiärer och galor som dom går på. Och tex rykten som kanske börjar spridas osv! Men snälla, snälla, snälla skrkv klart den för den är jätte bra! Går typ in här varje dag och kollar om det finns ett nytt kapitel upplagt!
många kramar :)<3

2013-02-19 @ 06:36:06
Postat av: Anonym

Jag tycker inte du ska sluta skriva på denna!
Den är hur bra som helst och man vill verkligen veta vad som kommer hända med barnet och allt. Men tycker du den är seg och tråkig, hoppa fram lite i tiden ;) men jag tycker inte den är seg och tråkig! :D

2013-02-19 @ 13:15:28
Postat av: Anonym

Oooooh! Ja, melinda kan fråga Selena om hon vill bli gudmor, först blir hon sur och typ stormar därifrån. Sedan ringer hon och ber om ursäkt! Typ:
"ledsen att jag skrek sådär, det är ju DITT barn. självklart vill jag vara gudmor! Jag ska verkligen försöka komma över hela den här grejen med att du och Justin är tillsammans. Så länge ni båda är lycliga!"

PS. Oj vad långt det blev! Got a bit carried away there! xoxo

2013-02-19 @ 16:51:01
Postat av: Anonym

gör klart men om du själv inte har några i deeer så kan du börija med en annan det är som su själv är bäst.om du ska fortsätta tycker jag typ att Barbrar kommer in och nyp skappar drama och typ kysser justin och det kommmer på TVoch melinda ser det och tror arr han är otogen och sånt :)

2013-02-19 @ 19:49:09
Postat av: tessan

skriv klart den hära

2013-02-20 @ 10:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback