JÄVLA SL SKIT!!!

Känner att jag måste klaga lite innan jag kommer med dom antagligen goda nyheterna. SL hade än en gång problem någonstans vilket ledde till att tunnelbannorna inte går alls på den gröna linjen och bussarna som skulle ersätta tunnelbannorna kom inte så jag fick ta och ringa min pappa som fick komma hela vägen ut till medborgarplatsen för att hämta mig. Så jävla sur, kan SL aldrig funka som det ska. Stod fan där i över en timme på den där jävla tunnelbanestationen.

Så till dom goda nyheterna, eh det är så att jag har haft väldigt lite att göra i skolan idag så jag har lyckats att skriva 5 hela A4 vilket är över 2000 ord så om inget annat kommer ivägen ska jag nu sitta och skriva över allt det här plus lägga till en del i slutet och förhoppningsvis så kommer det upp idag.
Kommer även ett oväntat perspektiv och kanske en liten oväntad relation i det här kapitlet.
Så håll tummarna och kommentera gärna på det förra kapitlet så kommer nog ett till kapitel upp senare ikväll.

Glad alla hjärtans dag förresten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback